چاقی و اضافه‌وزن یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که امروزه بسیاری از افراد با آن روبه‌رو هستند، درصورتی‌که شما نیز دچار مشکل اضافه‌وزن شده‌اید بهتر است این مطلب را مطالعه کنید، آشنایی با دستگاه‌های لاغری خانگی می‌تواند تأثیر بسیار زیادی بر روی این مشکل شما بگذارد. درصورتی‌که اطلاعات کافی درزمینهٔ دستگاه‌های لاغری خانگی به دست بیاورید می‌توانید یکی از بهترین نوع این دستگاه‌ها را انتخاب کرده و اقدام به استفاده از این دستگاه‌ها کنید تا در مدت‌زمان کوتاهی از وزن خود بکاهید.

در این مقاله قصد داریم برخی از مهم‌ترین دستگاه‌های لاغری خانگی که در بازار وجود دارند را معرفی کنیم تا بتوانید ویژگی‌های هر یک از این دستگاه‌ها را مشاهده کرده و بر اساس سلیقه و همین‌طور ویژگی‌های عضلانی خود بتوانید بهترین مورد را برای استفاده کردن استفاده کنید.

دستگاه کرایولیپولیز

طبق مطالعات انجام شده اگر از میان روش‌های لاغری غیر تهاجمی همچون ساکشن، لیپلیزلیزی و لیپوماتیک فاکتور بگیریم می‌توانیم کرایولیپولیز را موثرترین روش لاغری غیر تهاجمی یا دستگاه‌های لاغری خانگی بنامیم، این روش که در آن جراحی خبری نیست یکی از موثرترین روش‌های لاغری و کاهش وزن به حساب می‌آید، تکرار می‌کنیم کاهش وزن؛ پس کم کردن وزن به وسیله این دستگاه‌ها چشمگیر نخواهد بود و در بهترین حالت می‌تواند برای افرادی که به هر نحوی کاهش وزن داشته‌اند ولی قسمتی از اندام آن‌ها هنوز درگیر چاقی موضعی است بسیار مناسب می‌باشد، برای مثال بانوانی که به وسیلع ورزش‌هایی همچون ایروبیک، دنس و یا حتی رعایت تغذیه مناسب به وزن دلخواه رسیده‌اند اما قسمتی از بدن آن‌ها که عموما در قسمت باسن خواهد بود، هنوز چربی اضافه دارد، پس برای این افراد این روش می‌تواند بسیار مناسب باشد ولی باید به این موضوع توجه داشته باشید که به هیچ وجه نمی‌تواند اثر بخشی دستگاه EMS را داشته باشد.

اثر بخشی کرایولیپولیز چگونه خواهد بود؟

فرایند تاثیر این نوع از دستگاه لاغری به گونه‌ای است که به وسیله سرما ساطع شده کریستاله می‌شوند و پس از گذشت چند هفته به واسطه سیستم لنفاتیک از بدن دفع می‌شود، عموما بافت چربی به سرما حساس بوده و بر اثر برخورد با سرما زیاد از بین خواهد رفت، این دستگاه به واسطه نیاز شما و میزان اندامی که می‌خواهید بر روی آن اثر بگذارد دارای مدت زمان متفاوتی خواهد بود و به طور میانگین از 45 دقیقه در کمترین حالت ممکن و تا چهار ساعت برای اکثر اندام‌های بدن به طول می‌انجامد.

 

دستگاه لاغری خانگی

آنچه که بهتر است در مورد کاریولیپولیز بدانید.

اولین موردی که می‌تواند برای شما مهم باشد حسی خواهد بود که هنگام استفاده از این دستگاه خواهید داشت و در اولین لحظات استفاده از این دستگاه سرما بسیار زیادی را تجربه خواهید نمود و سپس بعد از آن این حالت برای شما عادی خواهد شد، افرادی که از این روش استفاده می‌کنند هنگام استفاده از آن عموما با گوشی خود کار می‌کنن و یا از این فرصت استفاده و کمی مطالعه می‌کنند، در مورد عوارض استفاده از این دستگاه تورم، قرمزی، حس مور مور شدن و یا بی حسی باشد.

چکیده: یکی از بهترین دستگاه‌های لاغری خانگی را می‌توان این دستگاه نامید، دستگاه کرایولیپولیز دارای ویژگی‌های بسیار زیادی می‌باشد که باعث شده است آن را در میان‌برترین دستگاه‌های لاغری خانگی قرار دهیم. نام این دستگاه درواقع از عبارت یخچال چربی گرفته‌شده است. این دستگاه از یک روش بسیار جدید و نوین برای لاغری استفاده می‌کند، کارکرد این دستگاه به این شکل می‌باشد که این دستگاه از طریق سرد کردن غیرتهاجمی اقدام به حمله کردن به لایه‌های چربی که در زیرپوست قرار دارد می‌کند که همین عامل باعث می‌شود تا لایه‌های چربی که در زیرپوست قرار دارند تجزیه شوند و درنتیجه در مدت‌زمان کوتاهی شما میزان بسیار زیادی از چربی را از دست دهید و درنتیجه لاغر شوید.

کارکرد دقیق‌تر این دستگاه به این شکل می‌باشد که شما با قرار دارد اپلیکاتور خلأ بر روی پوست خود پنل های خنک‌کننده این دستگاه را فعال کنید، با فعال شدن این پنل ها سرما وارد پوست شما می‌شود و لایه‌های زیرین پوست شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

دستگاه لاغری خانگی اولترا کوتیشن

یکی دیگر از بهترین دستگاه‌های لاغری خانگی دستگاه اولت را کوتیشن می‌باشد، این روش در ابتدا یک روش بسیار مناسب برای از دست دادن وزن در سالن‌های ورزشی بود، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌ها و مزیت‌های استفاده از این دستگاه این است که در حین استفاده کردن از آن نیازی نیست که یک پزشک متخصص در کنار شما حضورداشته باشد و شما می‌توانید به‌راحتی در منزل خود نیز اقدام به استفاده کردن از این دستگاه کنید. این دستگاه با استفاده از روش‌های بسیار جالبی به‌صورت مستقیم به لایه‌های چربی که در لایه‌های زیرین پوست شما وجود دارد حمله می‌کند و آن‌ها را از بین می‌برد و به ‌این‌ترتیب باعث می‌شود که در مدت‌زمان کوتاهی به میزان بسیار زیادی از وزن خود بکاهید.

روش کوتیشن، چگونگی و چیستی آن

روش کوتیشن و هر روشی که به عنوان یک دستگاه لاغری خانگی از آنها می‌توان یاد کرد، به هیچ وجه جز بهترین روش‌های لاغری شکم و پهلو به حساب نخواهند آمد، مکانیزم این روش به واسطه گرمایی که امواج التراسونیک که به چربی‌ها منتقل می‌شوند سبب کاهش وزن خواهد شد، اما اگر بخواهیم طریقه انجام این موضوع را شرح دهیم باید بیان کنیم که این روش به واسطه انتشار امواج التراسونیک که انسان قادر به شنیدن آن نیست می‌تواند سبب ایجاد امولسیون و از بین رفتن بافت چربی می‌شود، همان گونه که گفتیم این روش باعث لاغری موضعی می‌شود و در رشد عضلات بی تاثیر خواهد بود ولی پیشنهاد می‌شود از این روش برای مقابله با چاقی‌های موضعی همچون بزرگ شدن سینه مردان، شکم و پهلو و بازوها استفاده می‌شود.

چکیده: در واقع امواج التراسونیک به گونه‌ای هستند که به واسطه جریانات و فرکانس‌هایی سبب ایجاد حالت تورولنت یا متلاطم می‌شوند، در واقع اگر بخواهیم با یک مثال دقیق‌تر به این موضوع را مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم که این اموج همان امواجی است که در بخور آب سرد به کار رفته و به واسطه ضربات متعدد به سلول‌های آب سبب می‌شود تا پیوند میان مولکول‌های آن از بین رفته و سیال به بخار تبدیل شود. این تاثیرات بر روی بافت چربی هم به همین شکل خواهد بود و باعث از بین رفتن آن می‌شود.

 

دستگاه لاغری موضعی رادیو فرکانسی

یکی دیگر از دستگاه‌های لاغری خانگی دستگاه RF یا همان رادیو فرکانسی می‌باشد، این دستگاه نیز از جمله دستگاه‌هایی است که کاربرد بسیار زیادی برای لاغری دارد و می‌توان از آن استفاده‌های بسیار زیادی کرد. کارکرد این دستگاه بر اساس گرما می‌باشد، یعنی این دستگاه با ارسال فرکانس‌هایی به عضله‌های شما باعث می‌شود که چربی‌ها آب شوند و ساختار خود را از دست دهند که این از دست دادن ساختار باعث چربی سوزی در بدن شما می‌شود.

یکی دیگر از مزیت‌هایی که استفاده از این دستگاه برای شما دارد این است که با ارسال امواج گرم به سمت عضلات شما باعث می‌شود که اسیدهای چرب در بدن شما آزاد شود و درنتیجه سریع‌تر لاغر کنید. از آنجایی ‌که این دستگاه باعث می‌شود که هم روی پوست و هم لایه‌های زیرین پوست شما گرم شود درنتیجه می‌تواند باعث شود که فیبر کلاژن در بدن شما منقبض شود و درنتیجه پوست شما نیز روشن‌تر شود.

چکیده: از دیگر روش‌های موثر در چاقی موضعی دستگاه RF می‌باشد، که به واسطه آن گرما به عضلات بدن شما ارسال و باعث آزاد شدن اسید‌های چرب می‌شود، البته این دستگاه می‌تواند سبب کبودی و تورم شود، پیشنهاد می‌شود برای درک بیشتر این موضوع مقاله عوارض ناشی از RF مطالعه شود.

 

دستگاه لاغری خانگی لیپوماتیک

یکی دیگر از دستگاه‌های لاغری خانگی که در بازار موجود است و شما می‌توانید از آن‌ها برای لاغری استفاده کنید دستگاه لاغری لیپوماتیک می‌باشد، این دستگاه از روش‌های سنتی برای لاغری استفاده می‌کند، یکی از مهم‌ترین نکاتی که درباره این دستگاه وجود دارد این است که این دستگاه از همان روشی که در لیپوساکشن وجود داشت برای لاغری استفاده می‌کند. یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایی که استفاده از دستگاه لاغری خانگی لیپوماتیک دارد این است که این دستگاه دارای هیچ‌گونه عوارضی نیست و شما می‌توانید با خیال راحت از این دستگاه برای لاغری استفاده کنید.

استفاده از این دستگاه دارای مزیت‌های بسیار زیادی دیگری هم می‌باشد که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم: یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از این دستگاه برای لاغری این است که کبودی‌هایی که بر روی پوست شما وجود دارند را کاهش می‌دهد، یکی دیگر از مهم‌ترین مزیت‌های این دستگاه این است که بدون درد می‌باشد و شما در حین استفاده کردن از این دستگاه هیچ‌گونه دردی را حس نمی‌کنید. امنیت و تأثیر فوق‌العاده این دستگاه یکی دیگر از ویژگی‌های بسیار مهم این دستگاه است. مزیت دیگر استفاده از این دستگاه این است که تأثیراتی که بر روی پوست شما می‌گذارد خیلی سریع بهبود پیدا می‌کند و نیازی نیست که درباره آن‌ها نگران باشید.

 

دستگاه لاغری خانگی

 

بی‌شک مهم‌ترین مزیت استفاده از این دستگاه برای لاغری که باعث می‌شود تا بسیاری از افراد از آن استفاده کنند این موضوع خواهد بود درصورتی‌که در حین استفاده از آن کانال این دستگاه به بافت‌های غیر چربی برخورد کند خیلی سریع آن‌ها را تشخیص می‌دهد و عملیات را متوقف می‌کند.

چکیده: عمل لیپوماتیک یک عمل زیبایی برای خلاص شدن از چربی های اضافی بدن  است. این عمل در کلینیک دارای مجوز و به صورت سرپایی انجام داده می شود و نیازی به بیهوشی ندارد. این عمل مقدار زیادی چربی را از بدن خارج می کند. کسانی که این عمل را انجام می دهند ادعا دارند کاهش سایز با این عمل برای طولانی مدت ادامه دارد و سلولیت را هم از بین می برد. جراحی لیپوماتیک چربی ها را به صورت فیزیکی از بین می‌برد. این چربی ها بدون درد و خونریزی از بدن حذف می شوند. هدف از این عمل جراحی تغییر سایز و شکل بدن است. ریکاوری پس از انجام عمل لیپوماتیک نیز ۳ تا ۷ روز است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟