دستگاه ای ام اس اثر مستقیم و قابل توجهی بر روی تقویت عضلات افراد دارد در نتیجه با این مزیت می تواند اثر زیادی در توانبخشی افراد داشته باشد . استفاده از دستگاه ای ام اس می تواند به میزان زیادی جلوی از دست دادن عضلات را  بگیرد . در افرادی که دارای نا توانی جسمی این دستگاه بسیار کمک کننده است و جلوی از بین رفتن عضلات آن ها را می گیرد . در ایالات متحده از این دستگاه بیشتر برای توانبخشی به افراد ناتوان استفاده می شود . این دستگاه در فیزیوتراپی بسیار کاربرد دارد و می تواند کمک بسیار خوبی برای فیزیوتراپ ها باشد و به آن ها در درمان بیماران با ضعف عضلانی شدید کمک کند. آیا شما از درد پا یا کمردرد رنج می برید ؟آیا شما با مشکل ضعیف شدن پا و دست هایتان مواجه شدید ؟ آیا از استفاده از عصا خسته شده اید ؟ خوب چرا تمرین با دستگاه ای ام اس را را امتحان نمی کنید ؟ شما می توانید با این دستگاه از شر تمامی این مشکلات خلاص شوید این روش ورزشی ارزش حداقل  یک بار امتحان کردن را دارد . بعد از عمل های سنگین جراحی  و آسیب های جدی پس از تصادفات برخی افراد بخش زیادی از توانایی حرکت دادن عضلات خود را از دست می دهند .

اگر شما هم از این دسته از افراد هستید می توانید از این دستگاه استفاده کنید تا از اثر معجزه آسای آن

در بهبود خود و کاردرمانی جسمی لذت ببرید . شما می توانید با پیشنهادو توصیه پزشک و فیزیوتراپ

خود از این دستگاه استفاده کنید و عضلات خود را تقویت کنید اکثر فیزیوتراپ ها به بیماران خود

در کنار جلسات فیزیوتراپی این روش را توصیه می کنند . مهم است که شما وقتی با هدف کاردرمانی

جسمی و فیزیوتراپی قصد استفاده از این روش را دارید ، از یک مربی با تجربه و حاذق کنار خود

استفاده کنید تا تمرینات را به درستی انجام دهید و نتایج خوبی بگیرید .

 

چرا دستگاه ای ام اس در توانبخشی افراد موثر است ؟

دستگاه ای ام اس  با ارسال لرزش های شدید و وارد کردن فشار زیاد به عضلات همراه با ارسال

الکترودهایی به مغز و وادار کردن آن به ارسال فرمان حرکت عضلات ، باعث می شود که

عضلات به شدت تحریک شوند و ورزش داده شوند . سپس این روش باعث برگرداندن

قدرت عضلات و توانبخشی به بدن افراد نا توان می شود .با این روش شما می توانید

قدرت واستقامت عضلات خود را زیاد کنید .

دستگاه ای ام اس موثر در درمان بیماری های روحی

در این روش ورزشی  با بالا بردن روحیه افراد و شاد کردن آن ها می توان به

کاردرمانی روحی افراد دارای مشکلات روحی و روانی پرداخت . با دستگاه ای ام اس

می توان انواع افسردگی ها و مشکلات روحی را درمان کرد . اگر اخیرا به دلیل استرس های روزانه

و فشا رهای عصبی کمی احساس افسردگی می کنید استفاده از دستگاه ای ام اس گزینه خوبی برای بهتر کردن حال شماست .

دستگاه ای ام اس و فیزیوتراپی

در فیزیوتراپی استفاده گستر ده ای از دستگاه ای ام اس می شود . برای تقویت عضلات از کار افتاده و ناتوان و توانبخشی افراد پیر و افرادی که به دلایل مختلف آسیب جدی دیده اند . افرادی که مدت طولانی معلول جسمی حرکتی بوده اند پس از بهبودی به شدت نیاز به پیگیری مستمر جلسات فیزیو تراپی دارند . می توان با استفاده دستگاه ای ام اس برای آن ها به میزان زیادی به این افراد کمک کرد و تا حد زیادی قدرت عضلات آن ها را برگرداند .

چرا تهیه شرح حال دقیق از بیماران  در روش ورزشی ای ام اس ضرورت دارد ؟

از آن جایی که این روش ورزشی دارای فشار زیادی است لازم است که حتما قبل از استفاده از این روش شرح حال دقیقی از افراد گرفته شود و سوابق  افراد را از نظر بیماری های مختلف قلبی و عروقی و بیمار ی های حاد بررسی کرد . اگر بیماری خاصی دارید نمی توانید از این روش استفاده کنید . در صورت نداشتن بیماری خاص استفاده از این روش برای هیچ گروه سنی محدودیت ندارد و همه می توانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند .

 

 

تاثیر دستگاه ای ام اس در کاهش وزن افراد و کمک به افراد دارای اضافه وزن

 

اگر شما اضافه وزن داشته باشید و بخواهید از وزن خود کم کنید روش ای ام اس حتما می تواند به شما کمک کند . اضافه وزن و چاقی در زندگی امروز بسیار عادی است و همه ما به آن مبتلا شده ایم . این چربی های اضافه می تواند مشکلات زیادی تولید کند . از جمله :

بیماری هایی مثل ، دیابت و فشار خون و حتی بیماری های مهلک تری مثل سرطان که بر اثر تغذیه نادرست و فشارهای عصبی روزمره و دلایل مختلف دیگر به وجود می آید . طبق تحقیقات انجام شده ورزش هفتگی و مستمر می تواند به میزان زیادی از این موارد جلوگیری کند اما زندگی امروز آنقدر پرمشغله است که خیلی وقت ها این اجازه رابه ما نمی دهد . اگر شما می خواهید کمی وزن کم کنید و دیگر پادرد و کمردرد نداشته باشید ، دستگاه ای ام اس می تواند به شما کمک کند . با این روش شما در زمان کم تر هم می توانید به هدف خود برسید .پس لازم نیست زمان زیادی را برای ورزش کردن از دست بدهید . بخش زیادی از مشکلات افرادی که به ناتوانی های جسمی مبتلا هستند و عضلات ضعیفی دارند به خاطر وزن زیاد است . خوب این افراد هم می توانند از این روش استفاده کنند و با کمک کردن وزن خود و تقویت عضلات خود با این دستگاه به هدف خود برسند . اصولا ای ام اس برای همه است غیر از افرادی که بیماری های خاصی داشته باشند . دستگاه ای ام اس می تواند به همه کمک کند وافراد زیادی می توانند از آن استفاده کنند و لذت ببرند .تجربه افرادی که از این روش استفاده کرده اند این را ثابت می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟