موضوع مطرح شده در این مقاله بهترین دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو می باشد. در این مقاله سعی شده است اطلاعاتی را درباره دستگاه های لاغری برای لاغری موضعی شکم و پهلو و معایب اختصاصی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در پایان این مقاله پاسخ پرسش های زیر را خواهید یافت.

درمان لاغری موضعی به چه روشی صورت می گیرد؟

لاغری موضعی به درمان های غیر تهاجمی گفته می شود که با هدف از بین بردن سلول های چربی در قسمت های خاصی از بدن صورت می‌گیرد، نتیجه این درمان کاهش حجم سلول های چربی زیر جلدی می‌باشد. این سلول های چربی شامل رسوبات چربی هستند که در زیر پوست و روی عضله قرار دارند. روش ها و دستگاه‌هایی برای درمان لاغری موضعی وجود دارد که به صورت تدریجی باعث از بین بردن چربی‌ها می شود، قابل ذکر است که این درمان‌ها نیاز به جراحی ندارد. در ادامه روش‌هایی که برای این کار وجود دارد را بررسی خواهیم کرد.

بهترین دستگاه لاغری موضعی چه دستگاه است؟

روش‌های جراحی همواره عوارضی را برای بدن فرد به دنبال دارد از این رو افراد در پی روشی بدون عارضه برای حذف چربی‌های خود هستند. این نکته را باید بگوییم که روش‌های لاغری موضعی نیاز به زمان دارد و به سرعت اتفاق نمی‌افتد. از بین رفتن چربی‌ها نیاز به یک دوره درمان و روند خاصی دارد که با یک روش خاص انجام می‌شود. برخی از چربی‌های بدن تنها با رعایت رژیم های غذایی از بین نمی‌رود و باید با استفاده از دستگاه‌های لاغری آنها را از بین برد. بهترین دستگاه لاغری موضعی دستگاهی است که با یک عملکرد صحیح و در یک دوره درمانی باعث کاهش حجم‌‌ سلول‌های چربی بدن شما شود. در ادامه برخی از دستگاه‌هایی که برای این منظور به کار برده می‌شود را بیان کرده‌ایم:

لاغری موضعی شکم و پهلو با دستگاه کرایولیپولیز به چه صورت می باشد؟

لاغری موضعی شکم و پهلو با دستگاه کرایولیپولیز (Cryolipolysis) ، از روش‌های غیر جراحی برای از بین بردن چربی‌های موضعی بدن می باشد. با وجود عوارض روش های جراحی لاغری، روش کم خطر کرایولیپولیز یک روش مناسب برای از بین بردن چربی ها به صورت غیرتهاجمی می‌باشد. عملکرد این روش به صورت سرد کردن و انجماد چربی‌ها صورت می گیرد که در نهایت باعث حذف چربی های بدن و کاهش وزن می‌شود. اما این دستگاه هم عوارضی برای لاغری موضعی به وجود می‌آورد که این عوارض شامل که می توانیم به احساس درد در محل درمان که بلافاصله شروع و تا دو‌ بعد نیز ادامه خواهد داشت، یکی دیگر از عوارض به جا مانده از این روش حالت سرمازدگی و تورم به جا مانده بر روی پوست است.

لاغری شکم و پهلو با استفاده از دستگاه کویتیشن آر اف به چه صورت می باشد؟

یکی از روش‌های لاغری شکم و پهلو، استفاده از دستگاه کویتیشن آر اف می‌باشد که همانند دیگر روش ها یک روش غیرتهاجمی در از بین بردن چربی‌ها است. در این روش غیر تهاجمی امولسیون چربی‌ها، از بین بردن چربی‌ها و همچنین رفع سلولیت صورت می‌گیرد. در روش جراحی لیپوساکشن که با استفاده از تیغ جراحی انجام می‌شود، عوارض بسیاری وجود دارد اما در به کارگیری روش کویتیشن آر اف عوارض بجا مانده در قرمزی پوست و تورم و فرورفتگی پوست خلاصه می‌شود. در این روش از امواج اولتراسونیک استفاده می‌شود و هیچ گونه زخم و برشی روی بدن به وجود نمی‌آید. همچنین زمان انجام شدن روش کوتاه می‌باشد. پس از طی شدن جلسات درمانی فوراً نتایج درمان قابل مشاهده است.
اما نکته بسیار مهم در این روش قابل پیش بینی نبودن این روش می‌باشد و در برخی افراد هم پاسخگو نخواهد بود.

آیا از روش لیپولیز آگاهی دارید؟

از جدیدترین روش‌ها برای کاهش چربی‌های بدن لیپولیز می‌باشد، در این متد که با استفاده از لیزر انجام می‌شود حذف چربی‌ها به سرعت انجام شده و پوست اطراف بدن محکم می‌شود. این روش باید توسط پزشک در مطب انجام شود اما به بیهوشی نیازی نیست. روش لیپولیز برای حذف چربی‌های قسمت هایی از بدن مثل غبغب ، ران، لب ها، ساق پا، بازوها، پشت گردن و صورت انجام می‌شود. از آثار جانبی این دستگاه می‌توانیم به کبودی جزیی آن اشاره نمود و این موضوع اگر درست مراقبت نشود در معرض عفونت و زخم قرار می‌گیرد.

لاغری موضعی شکم با دستگاه ویبرو چگونه است؟

روش های لرزشی و ویبره در کاهش وزن و از بین بردن چربی‌های موضعی مفید هستند. بهترین راهکار برای حذف چربی‌ها انجام ورزش و فعالیت های مناسب است، اما این کار در دراز مدت جواب می دهد. همچنین با افزایش اسید لاکتیک در عضلات، درد و سفتی به وجود می‌آید. اما لاغری موضعی شکم با دستگاه ویبرو و تمرین کردن با آن، اسید لاکتیک را در عضلات تجزیه و رها می‌کند. لذا نتیجه در مدت زمان کوتاه تری حاصل می‌شود. هنگام استفاده از صفحه ارتعاشی دستگاه ویبرو، به مرور نتیجه مطلوب به دست می آید و برای بهتر شدن نتیجه انگیزه خواهید داشت. از مزایای استفاده از این دستگاه‌ها، افزایش سطح سروتونین در بدن می‌باشد. سروتونین ماده شیمیایی است که در مغز تولید و ترشح می‌شود که احساسات و سلامتی و شادی انسان را تامین می‌کند. از این رو با استفاده بیشتر از این دستگاه‌ها مغز شما این هورمون را بیشتر تولید می‌کند اما با توجه به مزایای قابل توجه این دستگاه یکی از معایب این دستگاه موقتی بودن لاغری آن نیز خواهد بود؛ به گونه‌‌ای که به واسطه ایجاد شوک و لرزش سلول‌های پوستی شامل چروکیدگی شده و سلول های چربی می‌میرند و از همین رو این لاغری کاملا موقتی خواهد بود.

لاغری موضعی شکم و پهلو با تکنیک مزوتراپی چگونه است؟

لاغری موضعی شکم و پهلو با تکنیک مزوتراپی از روش‌های جدید می‌باشد که با استفاده از تزریق ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها و عصاره‌های گیاهی در جهت جوان تر کردن و سفت کردن پوست و همینطور کاهش چربی‌های بدن انجام می‌شود. در ابتدا این روش به منظور کاهش درد انجام می‌شد، اما در سال های اخیر استفاده از این روش به منظور حذف چربی‌ها صورت می گیرد که طرفداران زیادی در سراسر دنیا دارد. این روش در کاهش و درمان سلولیت موثر است همچنین برای از بین بردن چربی‌های ران، باسن، پاها، بازوها و صورت انجام می‌شود. دیگر کاربردهای این روش حذف چین و چروک، درمان آلرژی، درمان ریزش مو و همچنین درمان بیماری آلوپسی می‌باشد. در این متد به وسیله سوزن‌های مخصوص موادی به لایه میانی پوست تزریق می‌شود.هدف از انجام مزوتراپی افزایش گردش خون، از بین بردن التهاب پوستی و حذف چربی‌ها می‌باشد و از معایب این دستگاه می‌توانیم به غیر دائمی بودن استفاده از آن اشاره کنیم.

آیا از روش لیپوماتیک برای لاغری موضعی آگاهی دارید؟

از روش‌های جدید برای لاغری موضعی لیپوماتیک می‌باشد. در این روش بیمار احساس راحتی بیشتری نسبت به لیپوساکشن دارد و همچنین عمل در زمان کوتاه‌تری انجام می‌شود. کبودی ها بسیار کمتر می‌باشد و زمان بهبودی نیز سریع‌تر است.
این روش از روش‌های لاغری و حذف چربی‌ها بدون درد و ناراحتی می‌باشد، روش ذکر شده ایمن و مطمئن است. در لیپوماتیک تزریق محلول تامسنت انجام می‌شود و از همین روی خارج کردن چربی های اضافی بدن انجام می‌شود. خارج کردن چربی ها به واسطه لرزش و حرکت کانولا به راحتی انجام می شود.

لاغری موضعی با استفاده از دستگاه های Ems

یکی از روش‌های لاغری موضعی Ems است که بسیار موثر است و همین امر موجب شده در حوزه تناسب اندام سر و صدای زیادی ایجاد کند؛ این روش که به معنای تحریک الکتریکی عضله است به وسیله پالس‌هایی که الکترود را به عضلات انتقال می‌دهند سبب تحریک بیشتر عضلات شده؛ در واقع این روش یک ورزش به حساب نمی‌آید و هزینه‌های بیشتری نسبت به سایر روش‌های ورزشی و غیر ورزشی تناسب اندام را در بر‌می‌گیرد؛ دستگاه لانسگو یکی از برند‌های مطرح در این زمینه به حساب می‌آید که ساخت کشور آلمان بوده و تنها دستگاه در میان Ems ها است که دارای تمامی گواهی‌نامه‌های پزشکی ایزو است؛ البته که این دستگاه هم معایبی دارد که از مهمترین آنان می‌توانیم به تمرین زدگی به دلیل میزان سوخت بالای کالری اشاره نمود که برای رسیدن به فرم ایده‌آل در کوتاه‌ترین زمان و بدون هیچ عوارضی باید آن را تحمل نمود.

لاغری موضعی با ورزش به چه صورت می باشد؟

انجام حرکات ورزشی و فعالیت بیشتر می تواند یک شروع خوب برای داشتن بدن سالم باشد. ورزش کردن در ابتدا باید به منظور سلامتی انجام شود، البته که روشی موثر در کاهش وزن و از بین بردن چربی‌ها می‌باشد. حتماً در برنامه روزانه خود مدتی را برای ورزش کردن اختصاص دهید، برای لاغری تمرینات خاصی باید انجام شود . برای نمونه تمرینات شکمی و حرکاتی برای بازو و ران، موجب چربی سوزی در این قسمت‌ها و کاهش وزن می‌شود.

مزایای روشهای لاغری موضعی شامل چه مواردی می باشد؟

روشهای لاغری موضعی غیرتهاجمی هستند و بدون نیاز به بیهوشی عمومی انجام می‌شود.عوارض روش‌های غیر تهاجمی که نام بردیم اغلب در حد سوزش و تورم یا غیردائمی بودن آنها نیز می‌باشد و هیچ عوارض دائمی بر سلامت مصرف کننده نخواهد گذاشت. از بین رفتن سلول های چربی دائمی بوده و تمامی روش‌ها بدون بازگشت می‌باشند. عموماً افراد دوره نقاهت طولانی را سپری نمی‌کنند و بهبودی به سرعت رخ می دهد.
در همان جلسات ابتدایی انجام روش می‌توان نتایجی را مشاهده کرد. هزینه‌های انجام روشهای لاغری موضعی به نسبت جراحی ها بسیار پایین تر می باشد. از دیگر مزایای آسان بودن روش‌های ذکر شده می‌باشد. روش‌های ذکر شده به منظور فرم دهی بدن انجام می‌شود؛ از این رو به علاوه حذف چربی‌های اضافه بدن باعث تناسب اندام در فرد می‌شوند. همچنین به علاوه لاغری موضعی شکم و پهلو و رفع سلولیت، باعث فرم دهی اجزای صورت توسط دستگاه مخصوص بافت صورت می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟