انسان بصورت باطنی دوستدار سلامت است، در اصل سلامتی یکی از باید های زندگی به شمار می‌رود و یکی از عواملی که در مقابله با سلامتی همواره در تضاد هست و خواهد بود بی‌شک چاقی و عدم تناسب اندام می‌باشد.
یکی از سوالاتی که افراد چاق یا در بیان بهتر افراد دارای اضافه وزن دائما بر زبان می‌آورند، چگونه خیلی زود لاغر شویم؟ و راه های لاغری سریع و ورزش و لاغری سریع نیز می‌باشد.
بی‌شک با یک سرچ ساده درباره روش لاغری سریع می‌توانیم مطالب زیادی در این مورد مشاهده کنیم که اغلب جامه‌ای تجاری بر‌تن دارند، بی شک امروزه با توجه به مشغله‌های کاری فراوان آقایان و بانوان سرعت به نتیجه رسیدن هدف بسیار مهم است حتی مهم‌تر از شکل مسیر رسیدن به هدف و تقریبا جنس سوالات به شکل عامیانه چگونه خیلی زود لاغر شویم؟ و سریع‌ترین راه لاغری میل می‌نماید.

بهترین راه های لاغری سریع
اجازه دهید در مورد یک اتفاق ملموس و قابل درک کمی صحبت کنیم، اغلب و شاید حتی برای شما هم پیش آمده باشد که برای 3هفته بعد به یک جشن تولد یا عروسی دعوت شده باشید و اولین دغدغه‌ی هرکس به ویژه بانوان محترم سوال حالا چی بپوشم؟ است، معمولا برای یک میهمانی نه چندان رسمی برای خرید یک لباس صرفا هزینه نمی‌کنیم و به سراغ لباس هایی که از قبل داشته‌اید خواهید رفت و معمولا اتفاق افتاده که تن‌خور لباس به دلیل اندکی اضافه وزن از ایده‌آل‌های شما خارج گردیده، که اکثرا در قسمت پهلو و یا حتی بازو، لباس فرم مناسب و مجذوب خود را ندارد، در این شرایط به فکر راه‌کاری مناسب برای آب کردن شکم و پهلوی سریع با ورزش یا سریع‌ترین راه برای لاغری بازو نیز خواهیم بود.
در مورد تناسب اندام، یک جمله‌ی بسیار ظریف و درست از قهرمان بی‌بدیل عرصه پرورش اندام یعنی آقای آرنولد شواتزنگر نقل شده که می‌گوید:
اگر پنج دلار پول دارید و می‌خواهید یک لباس زیبا بخرید بهتر است دو دلار آن را یک جفت دمبل بخرید و با آن عضلات خود را پرورش دهید و با سه دلار باقیمانده یک لباس ساده بخرید
آن زمان است که این لباس ساده 3 دلاری به اندازه یک لباس5 دلاری زیبا نشانت می‌دهد.
ما در این مقاله سعی در ارائه راهکار‌هایی کار‌آمد پیرامون لاغری سریع با ورزش و معرفی مواد غذایی مفید که باعث لاغری سریع مصرف کنندگان می‌شود را به شما معرفی خواهیم کرد.

در ابتدا در مورد تغذیه بحث خواهیم نمود و سپس ورزش

پنج ماده غذایی فوق العاده موثر برای لاغری سریع

ما در این قسمت یک اشاره اجمالی به پنج ماده غذایی که می‌توانند در کنار ورزش(تاکید مجدد، در کنار ورزش) باعث لاغری سریع و تناسب اندام شما شوند را به شما معرفی می‌کنیم، زیرا دیده شده که فردی دقیقا متناسب با برنامه‌ی ورزشی جلو می‌رود و هر روز پیاده روی یا هر روشی که باعث آب کردن شکم و پهلو سریع با ورزش را انجام می‌دهد ولی نتیجه لازم را کسب نمی‌کند که باید بگوییم دوست عزیز مشکل از برنامه نامناسب غذایی توست.

کدو تنبل

پس از معرفی چند ماده غذایی برای رسیدن به وزن ایده‌آل در کنار ورزش، که یک مکمل برای لاغری سریع به حساب می‌آیند.
حال به چند حرکت ورزشی کارآمد اشاره خواهیم نمود.

لاغری سریع با دراز نشست

یکی از متداول ترین حرکات ورزشی که تاریخچه آن در زندگی هر کدام از ما به دوران مدرسه و آزمون ورزش نیز بر‌می‌گردد از کاربردی ترین روش‌ها برای آب کردن سریع شکم است .
اما واقعیت انکار ناپذیر هر ورزشی این است که اگر به روش اصولی و درست حرکات را انجام ندهیم دچار صدمات جبران ناپذیری نیز خواهیم شد، برای مثال گودی کمر و فشار آمدن به دنبالچه (انتهایی ترین مهره ستون فقرات) و حتی گردن درد از پیشامد های تلخ و بعضا جبران ناپذیر استفاده نادرست از این حرکت خواهد بود.
اما یک روش ساده‌تر که به مراتب آسیب کمتری به فرد وارد می‌کند این است که بر روی زمین ترجیحا نرم به راحتی دراز کشیده و سر و پاها را به فاصله 3سانتی متری از زمین جدا کنیم و این عمل را در هر روز هشتاد بار تکرار کنیم که این روش برای آب کردن شکم و پهلو سریع با ورزش است .

لاغری سریع ران پا

یکی از بدفرم ترین شکل چاقی که بشدت در راه رفتن و تحرک و حتی خرید شلوار افراد را آزار می‌دهد چاقی گلابی شکل است که بخش عمده انباشت چربی در این افراد در قسمت باسن و ران پا نیز می‌باشد که دو مورد از بهترین روش‌ها برای بهبود این وضعیت و لاغری سریع ران پا در مرحله اول دوچرخه سواری نیز می‌باشد که در روز حدود بیش از 1600 کیلو کالری انرژی می‌سوزاند و برای بالا بردن این میزان کافیست در خیابان‌‌های دارای شیب و یا با سرعت حدود 20 کیلومتر بر ساعت رکاب بزنیم.
اما گاهی ممکن است دوچرخه نداشته باشیم و یا در فصل سرما به‌سر ببریم که دوچرخه سواری نیز بسی مشکل خواهد بود و در این شرایط بالا و پایین رفتن از پله ها می‌تواند همان اثر و گاهی حتی بیشتر از دوچرخه سواری را نیز در بر داشته باشد.

سریع ترین راه برای لاغری بازو

یکی از کاربردی ترین روشها برای لاغری بازو شنای روی میز است، زیرا هم بدون هیچ وسیله ورزشی و صرفا با لبه پلت فرم اپن آشپزخانه نیز قابل انجام است به گونه ای که:
دو دست خود را روی لبه اپن قرار دهید و حالت شنا بگیرید، سپس کف پای خود را کنار هم قرار دهید و دو دست خود را به پهنای عرض شانه خویش نیز باز نمایید پیشنهاد می‌شود این حرکت را در 3 قسمت 20 عددی انجام دهید.
نکته: لازم به ذکر است که کمر و شانه ها را باید صاف و در یک راستا قرار دهید تا فشار وارده صرفا بر روی بازو ها وارد شود و این روش سریع ترین راه برای لاغری بازو می‌باشد.

لیپو ساکشن

لیپو ساکشن

پاسخ پرسش متداول بسیاری از افراد به ویژه بانوان که می‌گویند چگونه زود لاغر شویم است، جدای از بحث جنسیت به دلیل زمان بر بودن روش سالم ورزش توام با تغذیه مناسب و این دلیل غیر قابل انکار که طولانی بودن زمان امکان کاهش انگیزه برای کاهش وزن به این روش را افزایش می دهد لیپوساکشن روشی است که بسیار توصیه می‌شود.
لیپوساکشن یا لیپوپلاستی یک روش جراحی می‌باشد که یک سوزن تو خالی وارد بافت چربی شده و با عمل مکش(ساکشن) باعث خروج چربی از بافت شکم و پهلو می‌شود که این جراحی گزینش های خاصی از جمله ممنوعیت برای افراد سیگاری نیز دارد.
ناگفته نماند که عمل لیپوساکشن باعث ایجاد عوارضی همچون تجمع مایعات زیر پوست و ناهمواری و شلی پوست می‌شود که این موارد جز بیشمار عوارض این نوع عمل می‌باشد.

EMS از بهترین راه‌های لاغری سریع

تا به اینجا کار پیرامون مواردی که سبب لاغری سریع و تناسب اندام به روش جراحی و ورزش به همراه تغذیه مناسب صحبت کردیم و متوجه شدیم که لاغری سریع با کلمه‌ای مانند تلاش در تضاد است زیرا اگر به ورزش توام با تغذیه مناسب می‌اندیشید باید زمانی حدود 6 ماه به انتظار بنشینید تا به نتیجه دلخواه برسید، اما روش های سریعی مانند لیپوساکشن وجود دارد که با توجه به عوارض بی شمار و محدودیت ها در حین سریع بودن از اولویت خارج می‌شوند و در نهایت معمولا از تناسب اندان منصرف می‌شوید، اما …
یکی از روش های بسیار کاربردی که برای لاغری سریع مورد استفاده قرار می گیرد استفاده از دستگاه EMS می‌باشد، لاغری سریع با استفاده از دستگاه EMS روش نوینی است که امروزه بسیاری از مراکز تناسب اندام حرفه‌ای به آن روی آورده اند، همانطور که می‌دانید استفاده از این روش باعث لاغری سریع بدون هیچ عوارض جانبی نیز می‌شود. حتما این سوال برای شما پیش می‌آید که این روش چگونه باعث لاغری سریع می‌شود؟

استفاده از دستگاه لاغری EMSدارای مزیت های بی‌شماری است که باعث شده تا بسیاری از افراد این روش را برای لاغری سریع انتخاب کنند، لاغری سریع با این دستگاه باعث می‌شود که بتوانید در مدت زمان بسیار ناچیزدر مقایسه با ورزش توام با رژیم مناسب غذایی به وزن ایده‌آل خود برسید.

لاغری سریع چگونه با EMS میسر می‌شود؟

پاسخ این سوال استفاده از الکترودهایی است که به بدن شما وصل می شود که باعث ایجاد یک جریان الکتریکی در بدن شما می‌شود و این امر باعث سرعت بخشیدن در انقباض عضلات شما خواهد شد، این انقباض باعث می‌شود تا فشار بیشتری در مدت زمان بسیار کمتری به عضلات شما وارد شود و امروزه بسیاری از افراد به ویژه بازیگران هالیوودی از روش EMS برای تناسب اندام خود استفاده می‌کنند در‌واقع با استفاده از دستگاه EMSمی‌توانید در مدت زمان کوتاهی که تقریبا بیست دقیقه می‌باشد به صورت مساوی با کمی ورزش کردن به تمامی نقاط بدن خود فشار بیاورید و به این ترتیب در زمان ورزش کردن خود صرفه جویی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟