همراهان گرامی، امروز با ارائه ی مقاله ای در رابطه با « بهترین ورزش برای لاغری شکم و پهلو » در خدمت شما خواهیم بود. همانطور که می دانید سخت ترین مرحله در کم کردن وزن و رسیدن به تناسب اندام، لاغری در ناحیه شکم و پهلوها است. زیرا تجمع چربی ها در این نواحی سریع اتفاق افتاده و به سختی آب خواهد شد. در این مقاله قصد داریم بهترین ورزش ها برای آب کردن چربی های این نواحی را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین ورزش برای لاغری شکم و پهلو در منزل چیست؟

اگر قصد انجام ورزش در خانه را دارید، بهترین ورزش برای لاغری شکم و پهلو در منزل انجام تمریناتی است که در این مبحث به شما معرفی خواهیم کرد. ورزش مناسب شکم و پهلو تمرین حرکاتی مانند کرانچ و پل معکوس است. همچنین می توان گفت که انجام حرکت لگد به عقب می تواند تأثیر بسزایی در سوزاندن چربی های شکم داشته باشد. به طور کلی می توان به این نکته اشاره کرد که ورزش مناسب شکم و پهلو ورزشی است که تمامی عضلات موجود در این نواحی را درگیر کند.

بهترین ورزش برای لاغری در باشگاه کدام است؟

در حال انجام ورزش ایروبیک در باشگاه
به عنوان بهترین ورزش برای لاغری در باشگاه می توان از ورزش زومبا و ایروبیک یاد کرد. در این ورزش ها با داشتن تحرک زیاد، کالری سوزی افزایش یافته و در نتیجه منجر به لاغری خواهد شد.
بهترین ورزش باشگاهی برای لاغری شما توسط مربیان باشگاه و طبق چربی های موجود در بدن شما تعیین خواهد شد اما به طور کلی می توان گفت بهترین رشته ورزش برای لاغری شامل ترکیبی از حرکات هوازی و تمرینات وزنه است که می تواند به خوبی چربی های بدن به خصوص اطراف شکم و پهلوها بسوزاند.
همانطور که اشاره کردیم بهترین رشته ورزش برای لاغری را حرکات ترکیبی تشکیل می دهند از این رو می توان گفت که بهترین ورزش باشگاهی برای لاغری می تواند ورزش فیتنس و یا کراس فیت باشد. زیرا در این ورزش ها به دلیل تحرک زیاد و استفاده از وسایلی مانند دمبل، بیشترین کالری سوزی اتفاق می افتد. همچنین ورزش ای ام اس به عنوان یکی از سریع ترین روش ها برای لاغری معرفی می شود.

ورزش با دستگاه ای ام اس در باشگاه

ورزش هوازی برای لاغری کدام است؟

ورزش هوازی برای لاغری شامل تمریناتی است که در آن ضربان قلب افزایش پیدا کرده و خون اکسیژن دار توسط قلب به تمام عضلات بدن خواهد رسید. این تمرینات علاوه بر تناسب اندام می توانند از بروز دیابت، افسردگی و دیگر بیماری ها جلوگیری کنند. از نمونه ورزش های هوازی می توان به پیاده روی و دویدن اشاره کرد که برای انجام آن تنها به یک جفت کفش مناسب نیاز دارید.
از نمونه ورزش هوازی برای لاغری شکم می توان به طناب زدن اشاره کرد که برای تأثیر بیشتر آن بر روی ناحیه شکم و پهلو می توانید قبل از شروع از حرکتی مانند دراز و نشست کمک بگیرید. این روش می تواند به خوبی چربی های موجود در این نواحی را از بین ببرد.

در حال طناب زدن
به طور کلی می توان گفت که ورزش هوازی برای لاغری شکم به تنهایی می تواند تناسب اندام را برای شما به ارمغان بیاورد. در صورتی که به دنبال تفریح کردن در ورزش هوازی هستید، می توانید رقصیدن را امتحان کنید.

کدام ورزش با دستگاه برای لاغری مناسب است؟

از دیگر روش های چربی سوزی می توان به ورزش با دستگاه برای لاغری اشاره کرد. دستگاه های بسیاری در باشگاه ها موجود هستند که توسط آن ها می توان هم عمل چربی سوزی را انجام داد و هم عضله سازی کرد. برای چربی سوزی بهتر می توان از دستگاه قایق رانی استفاده کرد.
در هنگام کار با این دستگاه تمامی ماهیچه ها به کار گرفته شده و در نهایت چربی سوزی عالی اتفاق خواهد افتاد. به طور کلی می توان گفت که در هنگام حرکات پارو زدن عضلات به کار گرفته شده و با استراحت بین ست ها، بدون آن که ضربان قلب افت کند، عضلات ریکاوری خواهند شد.
یکی دیگر از نمونه های ورزش با دستگاه برای لاغری می توان به دستگاه الپتیکال اشاره کرد. کار با این دستگاه مشابه تردمیل بوده با این تفاوت که فشاری به مفاصل وارد نخواهد شد. هنگام استفاده از دستگاه الپتیکال باید با سرعت بالا راه رفته و ضربان قلب بالا نگه داشته شود. برای راحتی بیشتر هنگام تمرین با این دستگاه دسته های آن را کاملا فشار دهید.
از دستگاه های دیگر که برای چربی سوزی کاربرد زیادی دارد می توان به دوچرخه ثابت اشاره کرد که رکاب زدن با آن می تواند تمامی عضلات شکمی و پاها را درگیر کند. بهتر است برای چربی سوزی و تأثیر بیشتر این دستگاه در حالت ایستاده رکاب بزنید.

بهترین ورزش برای لاغری چیست؟

همان گونه که اشاره کردیم بهترین ورزش برای لاغری ترکیبی از تمرینات هوازی و کار با وزنه است. علاوه بر این ها شما می توانید با استفاده از دوچرخه سواری هم به راحتی وزن کم کرده و عضلات شکمی و پاها را درگیر چربی سوزی کنید.
از ورزش های رزمی مانند تکواندو می توان به عنوان بهترین روش ورزش برای لاغری یاد کرد که به دلیل داشتن حرکات ظریف هم می تواند کاهش وزن را به دنبال داشته باشد و هم موجب تقویت ذهن خواهد گردید.
ورزش تی آر ایکس هم در گروه ورزش های لاغر کننده قرار خواهد گرفت. این ورزش به وسیله ی دو طناب که از سقف آویزان شده انجام خواهد شد و انعطاف پذیری بالایی به بدن خواهد بخشید. این ورزش می تواند فرم بدن را اصلاح کرده و در نهایت منجر به کالری سوزی در بدن شود.
از دیگر ورزش های مناسب برای لاغری که در گروه ورزش های رزمی قرار می گیرد، ورزش کیک بوکسینگ می باشد که تمامی عضلات در آن درگیر خواهند بود.

بهترین ورزش برای لاغری بانوان چه ورزشی می تواند باشد؟

از ورزش های ایروبیک، پیلاتس و یوگا می توان به عنوان بهترین ورزش برای لاغری بانوان یاد کرد که توسط این تمرینات بانوان می توانند به اندام ایده آل خود دست یابند. انجام ورزشی مانند پیلاتس در بانوان می تواند علاوه بر لاغری اندام منجر به تنظیم هورمون ها هم گردد.
از حرکات اسکوات و پل باسن می توان به عنوان ورزش مخصوص لاغری یاد کرد که تأثیر مستقیم آن بر روی عضلات شکم، کمر و باسن خواهد بود. از طرفی می توان گفت که بهترین ورزش برای لاغر شدن هر حرکتی که باشد باید با رژیم غذایی صحیح همراه باشد که بهترین نتیجه حاصل شود.

چه ورزشی برای لاغری خوب است؟

خانمی در حال انجام یوگا
تا این قسمت مقاله توضیح دادیم که چه ورزشی برای لاغری خوب است. اکنون می خواهیم ورزش هایی برای لاغری در ناحیه شکم و پهلو را معرفی کنیم که بیشترین تأثیر را بر روی چربی های این ناحیه خواهند گذاشت. از حرکات پلانک، پلانک کج و دراز و نشست می توان به عنوان ورزش برای لاغری شکم یاد کرد که در هنگام انجام آن شکم کاملا منقبض و تمام بدن در یک راستا قرار خواهد گرفت.
از دیگر ورزش های لاغری که بر روی شکم و پهلو مؤثر خواهد بود می توان به پیچ روسی اشاره کرد که در هنگام انجام آن بدن با ران پا زاویه ای V شکل ساخته و یک توپ و یا دمبل سبک در دست ها قرار می گیرد. سپس دست ها به نوبت به سمت چپ و راست حرکت داده خواهد شد.
ورزش های لاغری طیف وسیعی را شامل می شوند که با انجام صحیح آن ها می توان به تناسب اندام رسید.

تمرینات ورزشی برای لاغری در منزل شامل چه حرکاتی است؟

ورزش پلانک
از نمونه تمرینات ورزشی برای لاغری در منزل می توان درجا دویدن و طناب زدن را نام برد که می توانند شروع کننده ی تمرینات دیگر بوده و ضربان قلب را بالا خواهند برد. از دیگر حرکات ورزشی لاغری در منزل انجام حرکت پروانه است که یکی از تمرینات هوازی بوده و کالری سوزی بالایی خواهد داشت.
یکی از بهترین حرکات ورزشی برای لاغری انجام حرکت شنا سوئدی می باشد که در آن دست ها به اندازه ی عرض شانه بر روی زمین و نوک انگشتان پا قرار خواهد گرفت. در این حالت بدن در یک خط راست قرار دارد. اکنون بر روی آرنج خود خم شده و بدن را توسط بالا تنه خود بالا بکشید و به صورت مداوم این حرکت را تکرار کنید.
انجام حرکات ورزشی لاغری در منزل می توانند بدون صرف هزینه ی اضافی برای شما تناسب اندام را به ارمغان آورند. در آخر می توان گفت که بهترین حرکات ورزشی برای لاغری متشکل از تمرینات هوازی، تمرینات قدرتی، کار با دستگاه های ورزشی همراه با پیروی از یک برنامه رژیم غذایی اصولی خواهد بود که با انجام آن ها می توان کاهش وزنی اصولی و چربی سوزی عالی در کل بدن به خصوص در ناحیه شکم و پهلو را به راحتی تجربه کرد و به تناسب اندام خواهید رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟