امروزه یکی از مهم ترین مشکلات مردم چاقی می باشد، اضافه وزن مشکلی است که تقریبا گریبانگیر بسیاری از افراد در جامعه شده است، در این مطلب قصد داریم در مورد جدیدترین روش لاغری با دستگاه Ems صحبت کنیم تا شاید بسیاری از افرادی که دارای اضافه وزن می باشند و دوست دارند که وزن خود را کم کنند ولی حوصله ورزش های طولانی را ندارند به این طریق بتوانند از وزن خود بکاهند.همانطور که می دانید زندگی ماشینی امروزی باعث مشکلات بسیار زیادی شده است که یکی از مهم ترین این مشکلات را می توان مشکل نداشتن تحرک دانست، نداشتن تحرک کافی در طول روز معایب بسیار زیادی را داراست ولی یکی از مهم ترین این معایب را بی شک می توان اضافه وزن دانست.

امروزه اگر کمی در خیابان راه بروید متوجه می شوید که بسیاری از افراد دچار این مشکل بسیار بزرگ هستند و تقریبا آن را پذیرفته اند و هیچ اقدامی برای حل این مشکل نمی کنند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم که در این مطلب درباره جدیدترین روش لاغری با دستگاه Ems صحبت کنیم. در این مطلب ابتدا کمی درباره دستگاه Ems صحبت خواهیم کرد تا بیشتر با این دستگاه آشنا شوید، بعد از آن به بررسی موضوع لاغری با استفاده از دستگاه Ems خواهیم پرداخت و در آخر نیز سعی می کنیم کمی درباره معایب جدیدترین روش لاغری با دستگاه Ems صحبت کنیم تا با اطلاعات کامل در زمینه جدیدترین روش لاغری با دستگاه Ems به سراغ استفاده از این دستگاه ها بروید.

دستگاه Ems چیست؟

همان طور که گفتیم برای این که درباره جدیدترین روش لاغری با دستگاه Ems صحبت کنیم کمی درباره خود دستگاه Ems صحبت خواهیم کرد تا بیشتر با این دستگاه آشنا شوید. دستگاه Ems وسیله ای است که شامل یک لباس است که درون این لباس الکترودهایی قرار گرفته است که با پوشیدن آن جریان الکتریکی وارد بدن شما می شود و بر روی بدن شما تاثیر می گذارد که نتیجه این تاثیر می تواند باعث لاغری سریع تر شما شود.

به صورت کلی زمانی که شما از دستگاه های Ems برای ورزش کردن استفاده می کنید این دستگاه ها جریان الکتریسیته را وارد بدن شما می کنند، با وارد شدن جریان الکتریسیته به بدن شما مغز تحت تاثیر قرار می گیرد و به این ترتیب به سایر عضلات بدن دستور می دهد که منقبض شوند این منقبض شدن دقیقا مثل این است که شما در حال انجام یک ورزش سنگین هستید و دقیقا همان میزان فشار را بر روی عضلات شما می آورد به همین علت است که خیلی سریع باعث عضله سازی می شود و یا این که در افرادی که دارای اضافه وزن هستند باعث چربی سوزی و کاهش سریع تر وزن می شود.

جدیدترین روش لاغری با دستگاه Ems

جدیدترین روش لاغری با دستگاه Ems به این شکل است که شما با پوشیدن لباس های مخصوصی که در این دستگاه ها وجود دارد اقدام به ورزش کردن می کنید و این ورزش کردن به میزان بسیار زیادی بر روی بدن شما تاثیر می گذارد  و باعث می شود که چربی های بدن شما سریع تر بسوزند و در نتیجه سریعتر وزن کم کنید.

یکی از مهم ترین اتفاقاتی که در جدیدترین روش لاغری با دستگاه Ems می افتد و باعث لاغری سریع تر شما می شود افزایش جریان خون می باشد، با افزایش جریان خون در بدن شما انرژی بیشتری به عضله های شما می رسد و در نتیجه باعث می شود که عضله ها با انرژی بیشتری اقدام به سوزاندن چربی ها کنند که همین عامل باعث می شود تا در مدت زمان کوتاه تری لاغر شوید و از دست ورزش های طولانی و خسته کننده و سنگین راحت شوید.

دستگاه EMS

آیا جدیدترین روش لاغری با دستگاه Ems مزیت های دیگری هم دارد؟

شاید برای شما بسیار جالب باشد که بدانید جدیدترین روش لاغری با دستگاه Ems دارای مزیت های دیگری به جز لاغری در مدت زمان کوتاه نیز می باشد، یکی از مهم ترین مزیت هایی که جدیدترین روش لاغری با این دستگاه داراست این است که با استفاده از این روش و ورزش کردن با دستگاه های Ems می توانید اقدام به عضله سازی نیز کنید که می تواند برای بسیاری از ورزشکاران عادی و حرفه ای فوق العاده باشد، مزیت فوق العاده دیگری که جدیدترین روش لاغری با دستگاه دارا می باشد این است که باعث می شود تا روند ترمیم سلولی در بدن شما به میزان بسیار زیادی افزایش پیدا کند که این کار از طریق درمان سلولیت در بدن شما صورت می گیرد.

جدیدترین روش لاغری با دستگاه برای ورزشکاران حرفه ای نیز فوق العاده مفید و کاربردی می باشد و این ورزشکاران می توانند در صورتی مصدوم شدن از دستگاه های Ems استفاده کنند تا علاوه بر این که آمادگی خود را برای بازگشت به ورزش حرفه ای حفظ می کنند روند درمان خود را نیز بهبود ببخشند. افزایش گردش خون یکی دیگر از مزیت های فوق العاده ای است که جدیدترین روش لاغری با دستگاه دارا می باشد میزان گردش خون تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامت بدن می گذارد.

معایب جدیدترین روش لاغری با دستگاه Ems

شاید بسیاری از افراد گمان کنند که جدیدترین روش لاغری با دستگاه Ems نیز مانند تمامی روش های لاغری سریعی که وجود دارد دارای معایب بسیار بزرگی هستند که در صورتی که از این روش برای لاغری استفاده کنند این عوارض را برای آن ها در پی خواهد داشت ولی نکته بسیار جالبی که درباره جدیدترین روش لاغری با دستگاه Ems وجود دارد این است که استفاده از این روش برای لاغری هیچ گونه عوارض جانبی را برای شما دارا نمی باشد و به همین علت است که بسیاری از ورزشکاران حرفه ای در سر تا سر دنیا از جدیدترین روش لاغری با دستگاه Ems استفاده می کنند.

علاوه بر ورزشکاران حرفه ای بازیگران سینمای هالیوود نیز از جدیدترین روش لاغری با دستگاه Ems استفاده می کنند تا همواره تناسب اندام خود را حفظ کنند، استفاده از جدیدترین روش لاغری با دستگاه Ems منحصر به بازیگران و ورزشکاران نمی شود و حتی مدل های معروف آمریکایی نیز از این وسیله برای حفظ تناسب اندام استفاده می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟