دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه  یکی از بهترین روش ها برای ساختن عضلاتی قوی و زیبا می باشد، یکی از مشکلاتی که افراد بسیار زیادی در سر تا سر دنیا با آن رو به رو بوده اند نداشتن عضلاتی زیبا و قدرتمند می باشد، این مشکل در هر کس به نحوی نمود پیدا می کند.

برخی از افراد با این که اندام درشتی را دارا هستند ولی به هیچ وجه اندام آن ها عضلانی نیست و به همین علت است که از اندام خود رضایت کافی را ندارند، برخی دیگر از افراد دارای اندامی کوچک هستند و دوست دارند که اندام و عضلات آن ها رشد کند، در صورتی که شما عضو هر کدام از این دو دسته هستید می توانید به راحتی با تهیه دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه اقدام به رشد و عضلانی کردن ماهیچه های خود کنید. در این مطلب قصد داریم به معرفی دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه بپردازیم و برخی از ویژگی ها و مزیت های استفاده از این دستگاه فوق العاده کارآمد را بیان کنیم تا با اطلاعات بیشتری اقدام به استفاده از این دستگاه کنید.

دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه چیست؟

یکی از مهم ترین مسائلی که در این مطلب به بررسی آن خواهیم پرداخت این است که اصلا دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که این دستگاه در واقع یک وسیله است که به آن الکترودهایی متصل هستند و این الکترودها درون این وسیله نیز وجود دارند، با وصل کردن این دستگاه به خود و شروع به استفاده کردن از آن جریان الکتریکی که درون این الکترودها وجود دارند باعث می شوند که عضلات شما توسط الکتریسیته تحریک شوند و این تحریک باعث می شود که بدن شما نسبت به آن عکس العمل نشان داده و در نتیجه منقبض شود.

انقباض های پی در پی که درعضلات شما رخ می دهد باعث می شود که یک ورزش بسیار سنگین برای بدن شما شبیه سازی شود و همین عامل باعث می شود که عضلات شما خیلی سریع فرم دلخواه شما را بگیرند و اندام شما کاملا عضلانی شود.استفاده از دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه دارای مزیت های بسیار زیادی برای بدن می باشد، مزیت ها و کاربرد های پزشکی استفاده از دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه نیز بسیار زیادی است که در ادامه این مطلب به بررسی تک تک این موارد خواهیم پرداخت تا بیشتر با کاربردها و مزیت های استفاده از دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه آشنا شوید.

دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه

دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه در پزشکی

همانطور که گفته شد یکی از مهم ترین کاربردهای استفاده از دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه در پزشکی می باشد شاید برایتان این سوال پیش آمده باشد که دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه چه کاربردی در پزشکی دارد؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید گفت که به صورت کلی این دستگاه دو کاربرد بسیار مهم در پزشکی دارد، اولین کاربرد دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه در پزشکی برای درمان سلولیت می باشد، این دستگاه به وسیله جریان الکتریکی که وارد بدن شما می کند سلولیت را درمان می کند و باعث می شود که روند ترمیم سلولی در بدن شما به میزان بسیار زیادی بهبود پیدا کند.

یکی دیگر از مهم ترین کاربردها و مزیت های استفاده از دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه در پزشکی استفاده از این دستگاه برای ورزشکاران حرفه ای است که آسیب دیده اند و دوران آسیب دیدگی خود را طی می کنند، این افراد می توانند در دوران نقاهت خود با استفاده کردن از این دستگاه عضله آسیب دیده خود را بهبود دهند و در نتیجه باعث شوند که روند بازگشت آن ها به میادین حرفه ای به میزان بسیار زیادی سرعت یابد و در مدت زمان کوتاه تری نسبت به حالت عادی آسیب دیدگی آن ها بر طرف شود. در صورتی که شما نیز یک ورزشکار آسیب دیده هستید و دوست دارید که در مدت زمان کوتاه تری به ورزش حرفه ای خود باز گردید استفاده از این دستگاه ها می تواند تاثیر بسیار خوبی بر روی روند بهبود شما بگذارد.

مزیت های استفاده کردن از دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه

تنها مزیت استفاده از دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه در پزشکی نیست و این دستگاه در ورزش نیز مزیت های بسیار زیادی را دارا می باشد که در ادامه به بررسی این موارد نیز خواهیم پرداخت.

یکی از بزرگترین مزیت هایی که استفاده از این دستگاه داراست این است که با استفاده کردن از آن می توانید گردش خون را در بدن خود افزایش دهید، متاسفانه گردش خون نامناسب و پایین یکی از بزرگترین مشکلاتی است که امروزه بسیاری از افراد با آن درگیر هستند ولی شما می توانید به راحتی با استفاده از این دستگاه گردش خون خود را تنظیم کنید و آن را افزایش دهید. یکی دیگر از مزیت های بسیار جالبی که این دستگاه دارد این است که می توان از آن برای ماساژ نیز استفاده کرد، این دستگاه به دلیل استفاده از جریان الکتریسیته می تواند خستگی عضلات شما را بر طرف کند و در واقع به نوعی عضلات شما را ماساژ دهد تا دیگر احساس خستی نکنید و عضلاتتان نیز کوفته نشوند.

آیا استفاده از دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه دارای عوارض نیز می باشد؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید این است که آیا استفاده از این دستگاه نیز همانند سایر روش هایی که برای عضلانی کردن بدن و همینطور لاغری های سریع وجود دارد دارای عوارض است؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که خیر این دستگاه دارای هیچ گونه عوارضی نیست و در واقع عاملی که باعث شده است امروزه بسیاری از افراد مشهور در دنیا از جمله ورزشکاران و بازیگران و همینطور مدل های معروف در سر تا سر دنیا از این دستگاه استفاده کنند این است که این دستگاه دارای عوارض خطرناک نمی باشد.

تنها عوارضی که این دستگاه داراست که آن هم در مواقع بسیار کمی گزارش شده است این است که این دستگاه ممکن است به دلیل این که از جریان برق استفاده می کند و آن را توسط الکترودهایی وارد بدن شما می کند رد هایی بسیار خفیف را بر روی پوست شما بگذارد که آن هم بعد از چند روز از بین می رود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟