دستگاه عضله سازی اتوماتیک یکی از بهترین دستگاه هایی است که امروزه برای عضله سازی از آن استفاده می شود، حتما تا الان نام دستگاه های Ems را شنیده اید، این دستگاه ها با استفاده از جریان الکتریکی اقدام به عضله سازی در بدن شما می کنند. حتما برایتان اتفاق افتاده است که در خیابان راه بروید و یک شخص با تناسب اندام دلخواه خود را مشاهده کنید و دوست داشته باشید که بدنی مانند بدن این فرد داشته باشید، با این حال زمان کافی را نداشته باشید که اقدام به ورزش کردن کنید، در این شرایط است که به دنبال راهی مناسب می گردید که بدون این که ورزش کنید و زمان زیادی را برای ورزش کردن بگذارید عضله های خود را بسازید.

بهترین راهی که برای انجام این کار از آن استفاده کنید استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک است، این دستگاه کمک بسیار زیادی به شما می کند که بتوانید بدون این که روزانه زمان زیادی را صرف ورزش کنید و یا این که ورزش های سخت انجام دهید عضله های خود را بسازید و به تناسب اندام دلخواه خود برسید. در ادامه این مطلب قصد داریم به معرفی این محصول فوق العاده کاربردی بپردازیم.

دستگاه عضله سازی اتوماتیک چیست؟

دستگاه عضله سازی اتوماتیک در واقع یک دستگاه است که شامل لباس هایی مخصوص است که می توان آن ها را به قسمت های مختلف بدن وصل کرد، با وصل کردن این لباس ها به نقاط مختلف بدن از طریق الکترودهایی که در این لباس ها قرار داده شده اند جریان الکتریکی در بدن شما جریان پیدا می کند.

با شروع کار این دستگاه جریان الکتریکی وارد بدن شما می شود مغز شما را تحریک می کند و مغز فرمانی را به تمامی عضلات بدن ارسال می کند و به این ترتیب تمامی عضلات شما منقبض می شوند، این انقباض های پی در پی که در عضلات شما رخ می دهد باعث می شود ورزش های بسیار سنگینی که ورزشکاران حرفه ای انجام می دهند در بدن شما شبیه سازی شود و به این ترتیب عضلات شما شکل مخصوص خود را بگیرند. استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد که در ادامه به بررسی هر یک از این مزایا به صورت جزئی خواهیم پرداخت تا بیشتر با این دستگاه و ویژگی ها و مزیت های فوق العاده آن آشنا شوید.

مزیت های استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک

همانطور که گفته شد استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد، یکی از مهم ترین مزیت های استفاده از این دستگاه آن است که مدت زمان بسیار کمتری نسبت به بسیاری از ورزش های هوازی و همینطور سایر ورزش ها می گیرد و به همین علت مناسب افرادی است که علاقه زیادی به داشتن ماهیچه هایی عضلانی دارند ولی زمان کافی برای ورزش کردن را ندارند.

یکی دیگر از مزیت هایی که استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک برای شما دارد این است که با استفاده از این دستگاه ها می توانید حجم زیادی را نیز به ماهیچه های خود دهید، حجم دهی یکی از مهم ترین کارهایی است که بسیاری از ورزشکاران و بدنسازان علاقه دارند که آن را انجام دهند روش های دیگری که برای این کار وجود دارند روش های خطرناکی هستند که دارای عوارض بسیار زیادی هستند به همین دلیل استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک برای این کار بسیار مفید است. یکی دیگر از مزیت ها و کاربردهای استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک برای لاغری می باشد، افرادی که دچار اضافه وزن هستند می توانند از این دستگاه ها استفاده کنند تا بتوانند در مدت زمان کوتاهی از وزن خود بکاهند.

دستگاه EMS

دستگاه عضله سازی اتوماتیک در پزشکی

دستگاه عضله سازی اتوماتیک در پزشکی نیز کاربردهای بسیار زیادی را دارا می باشد، یکی از مهم ترین کاربردهایی که استفاده از این دستگاه در پزشکی دارد این است که سلولیت را از بین می برد و باعث می شود که روند ترمیم سلولی در بدن شما افزایش بهبود پیدا کند. اما شاید بتوان مهمترین مزیت استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک را مربوط به استفاده ورزشکاران حرفه ای آسیب دیده از این دستگاه ها دانست، ورزشکارانی که دوران نقاهت پس از آسیب دیدگی را پشت سر می گذارند می توانند به راحتی با استفاده کردن از این دستگاه ها دو مزیت بسیار بزرگ را بدست بیاورند.

اولین مزیت استفاده از این دستگاه ها برای ورزشکاران آسیب دیده این است که این ورزشکاران می توانند در دوران نقاهت از دستگاه عضله سازی اتوماتیک استفاده کننده تا آمادگی بدنی خود را حفظ کنند و بعد از بازگشت به ورزش حرفه ای دچار مشکل نشوند. مزیت دومی که استفاده کردن از دستگاه عضله سازی اتوماتیک دارد این است که کمک بسیار زیادی به بهبود روند درمان ورزشکاران آسیب دیده می کند و دوران نقاهت آن ها را به میزان بسیار زیادی کاهش می دهد.

آیا دستگاه عضله سازی اتوماتیک دارای عوارض است؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که ممکن است برای هر کسی که قصد استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک را دارد پیش بیاید این است که آیا استفاده از دستگاه عضله سازی اتوماتیک مانند بسیاری از روش های دیگری که برای عضله سازی وجود دارد دارای عوارضی برای بدن می باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که تا کنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر این که استفاده از این دستگاه ها عوارضی را برای بدن داشته باشند بدست نرسیده است و تنها در موارد بسیار محدودی گزارشاتی مبنی بر باقی ماندن یک رد بر روی پوست بدست رسیده است که دلیل به وجود آمدن این رد جریان الکتریکی است که پوست را تحریک می کند و معمولا هم خیلی سریع ناپدید می شود.

به دلیل نداشتن عوارض آن چنانی است که بسیاری از مجامع پزشکی معتبر در دنیا استفاده از دستگاه های Ems یا همان دستگاه های عضله سازی اتوماتیک را بدون هیچ گونه عوارضی می دانند و حتی استفاده کردن از آن ها را نیز برای بسیاری از ورزشکاران حرفه ای، بازیگران هالیوودی و همین طور مدل های حرفه ای توصیه می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟