اکثر افرادی که با دستگاه های Ems آشنا می شوند این سوال در ذهنشان به وجود می آید که واقعا دستگاه های Ems چه تاثیری بر روی ماهیچه ها می گذارند؟ اکثر افرادی که به دنبال پاسخ این سوال می روند معمولا به یک جواب کوتاه رو به رو می شوند که دستگاه های Ems باعث رشد بیشتر ماهیچه ها می شود و معمولا جواب کاملی را پیدا نمی کنند.

بسیاری از افراد ممکن است نگرانی هایی درباره کارکرد این دستگاه ها داشته باشند چرا که امروزه روش های بسیار زیادی برای شد ماهیچه ها وجود دارد که ممکن است بسیاری از آن ها روش هایی فوق العاده خطرناک باشند و همین نگرانی ممکن است باعث شود که افراد درباره کارکرد این دستگاه ها نیز نگران شوند و فکر کنند که این دستگاه ها نیز ممکن است خطراتی را داشته باشد، بنابراین اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که می خواهید یک جواب کامل به این سوال که دستگاه های Ems چه تاثیری بر روی ماهیچه ها می گذارند؟ دریافت کنید بهتر است این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید.

دستگاه های Ems چگونه کار می کنند؟

به صورت خلاصه روند کار کردن دستگاه های Ems با استفاده از جریان الکتریکی می باشد که وارد بدن شما می شود. اگر تا الان از نزدیکی با دستگاه های Ems رو به رو شده باشید حتما می دانید که این دستگاه ها دارای یک سری لباس های مخصوص می باشند که درون این لباس ها الکترودهایی قرار داده شده است، این الکترودها در واقع این وظیفه را دارند که جریان الکتریکی را در حین ورزش کردن وارد بدن شما کنند.

حال این موضوع را بررسی می کنیم که عملکرد دستگاه های Ems به چه شکل می باشد؟ عملکرد این دستگاه ها به این شکل است که شما با پوشیدن لباس های مخصوص شروع به ورزش کردن می کنید در حین ورزش کردن الکترودها جریان الکتریکی را وارد بدن شما می کنند، این جریان الکتریکی که وارد بدن شما می شود باعث واکنش نشان دادن عضلات شما شده که در نهایت منجر به آن میشود که عضلات شما منقبض شوند، این انقباض های پی در پی باعث می شود تا عضلات شما شکل و فرم جدیدی به خود بگیرند که این تاثیر دقیقا مانند ورزش های سنگین می باشد.

دستگاه های Ems چه تاثیری بر روی ماهیچه ها می گذارند؟

بهتر است برای پاسخ به این سوال که دستگاه های Ems چه تاثیری بر روی ماهیچه ها می گذارند؟ از صحبت های یک دکتر متخصص در این زمینه که سال ها است که بر روی این موضوع تحقیق می کند استفاده کنیم. دکتر آلن اس چن که در یکی از بیمارستان های کلمبیا مدیر بخش ستون فقرات می باشد درباره این موضوع می گوید: وقتی که شما عضلات خود را توسط جریان های الکتریکی تحریک می کنید این عضلات منقبض می شوند و دلیل این انقباض نیز اعصابی می باشد که در عضلات شما وجود دارد.

در واقع زمانی که شما از دستگاه های Ems در هنگام ورزش کردن استفاده می کنید باعث می شوید که فشار بر روی عضلات شما بیشتر شود و در نتیجه مواد مغذی بیشتری به سمت عضلات شما جاری شوند و به این شکل عضلات با فشار و مواد مغذی که دریافت می کنند حجم بیشتری به خود می گیرند، یکی دیگر از مفید ترین تاثیراتی که استفاده از دستگاه های Ems بر روی ماهیچه های شما می گذارد این است که سمومی که در عضلات شما جمع می شوند را نیز از بین می برند و همین طور باعث از بین رفتن سلولیت می شود که به بهبود روند ترمیم سلول های شما کمک بسیار زیادی می کند.

دستگاه EMS

آیا استفاده از دستگاه های Ems همانند سایر روش های عضله سازی دارای عوارض است؟

قسمت بعدی از مطلب ما شامل بررسی این موضوع است که آیا استفاده از این دستگاه ها دارای عوارضی برای بدن ما می باشد یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که تا به حال گزارشی مبنی بر این که استفاده از این دستگاه ها دارای عوارضی باشد به دست ما نرسیده است، در واقع امروزه بسیاری از افراد در دنیا هستند که از این دستگاه ها برای چربی سوزی و عضلانی کردن ماهیچه ها استفاده می کنند که بیشتر آنها نیز بازیگران و مدل هایی هستند که همواره به دنبال بهترین روش ها برای تناسب اندام خود می باشند.

بنابراین در صورتی که استفاده از این دستگاه ها برای عضلانی کردن ماهیچه ها یا چربی سوزی دارای عوارضی بود به هیچ وجه این افراد از آن ها استفاده نمی کردند. تنها عوارضی که در برخی از مواقع استفاده از این دستگاه ها ممکن برای شما در پی داشته باشد این است که در برخی از موارد ردی بر روی پوست شما باقی می ماند که به دلیل جریان های الکتریکی می باشد و این رد خیلی زود نیز از روی پوست شما ناپدید می شود.

نتیجه گیری

به صورت کلی می توان در پاسخ به این سوال که دستگاه های Ems چه تاثیری بر روی ماهیچه ها می گذارند؟ گفت که استفاده از این دستگاه ها باعث می شود تا ماهیچه های شما علاوه بر این که در حین ورزش کردن فشار بیشتری را به خود ببینند بلکه مواد مغذی بیشتری را نیز دریافت کنند تا به این ترتیب باعث شود که تا حجم بیشتری بگیرند و در نتیجه عضلانی تر شوند.

در صورتی که شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که دوست دارید از این دستگاه ها برای عضلانی کردن بدن خود استفاده کنید بهتر است بدون هیچ گونه معطلی کار با این دستگاه ها را شروع کنید چرا که ورزش کردن با این دستگاه ها علاوه بر این که مزیت های بسیار زیادی را برای شما دارد هیچ گونه عوارضی ندارد و شما می توانید با خیالی راحت اقدام به ورزش کردن با استفاده از این دستگاه ها کنید. در صورتی که قصد کاهش وزن، عضلانی کردن ماهیچه ها، افزایش سرعت چربی سوزی و … را دارید بهترین گزینه برای شما استفاده از دستگاه های Ems می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟