با توجه به بالا بودن مشغله‌ کاری در میان جوانان کاهش مدت زمان لازم برای رسیدن به اهداف تعیین شده توسط آقایان و بانوان و یا پایین آمدن هزینه‌های تمام شده به علاوه فضای محدود برای یک باشگاه بدنسازی، خرید و فروش دستگاه بدنسازی چند منظوره به دلیل صرفه جویی در وقت و هزینه افراد یا صاحبان باشگاه، بازار بسیار گرمی پیدا کرده‌است.
عوامل زیادی در تصمیم گیری یا عدم تصمیم گیری خرید و فروش دستگاه‌های چند منظوره دخیل است، برای مثال فروش دستگاه بدنسازی در چه مراکزی انجام می شود؟ یا هنگام خرید و فروش انواع دستگاه بدنسازی چند منظوره چه نکاتی را باید مد‌نظر داشت؟.

مراکز فروش دستگاه بدنسازی چند منظوره

برای خرید و فروش دستگاه بدنسازی چند منظوره می‌توانید هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری اقدام نمایید؛ برای خرید حضوری میتوانید با مراجعه به محدوده میدان منیریه و بررسی تمام دستگاه‌‎های بازار اقدام به خرید کنید و یا با مراجعه به فضای آنلاین و بررسی تمام مزایا و معایب انواع دستگاه بدنسازی قدام به خرید نمایید.
این نکته بسیار مهم است که با توجه به غیر ایرانی بودن تمام دستگاه های بدنسازی چند کاره، انتخاب یک برند خوب و بادوام خارجی در میان برند‌های نا‌معتبر بسیار مهم است، از نمونه برندهایی که دستگاه بدنسازی خارجی را عرضه می‌کنند می‌توان به برند تکنوجیم (TECHNO Gym) اشاره کرد که رتبه اول را در جایگاه برند تجهیزات ورزشی دارا است. به طور کلی می‌توان گفت که بهترین باشگاه‌های ورزشی جهان تجهیزات مورد نیاز خود را از این برند تهیه می‌کنند.

نکات مهم در خرید و فروش دستگاه بدنسازی باشگاهی

نکات بسیار مهمی را باید در انتخاب انواع دستگاه بدنسازی در نظر گرفت که در این بخش برای خرید بهتر دستگاه بدنسازی چندکاره و دیگر دستگاه بدنسازی در خدمت شما قرار می‌دهیم.

زیبا و متناسب بودن ظاهر دستگاه

زیبا و متناسب بودن ظاهر، یکی از مهم ترین عوامل در هنگام خرید دستگاه‌های بدنسازی است؛ زیرا اولین نکته‌ای که در هر مرکز ورزشی توجه افراد را به خود جلب می کند ظاهر باشگاه و دستگاه های مورد استفاده در آن است. به طور مثال برای باشگاه‌هایی که به لاکچری بودن خود اهمیت می‌دهند رنگ تشک با رنگ غالب باشگاه همخوانی مثال زدنی نیز دارد.

دوام و کیفیت دستگاه

از دیگر عوامل مهم و قابل توجه در هنگام خرید دستگاه‌های بدنسازی، در نظر گرفتن دوام و کیفیت دستگاه می‌باشد که برای آن لازم است به این نکات توجه کنید:

نحوه ی طراحی دستگاه

در انتخاب انواع دستگاه بدنسازی یکی از مهمترین نکات طراحی دستگاه، اهمیت به سلامت مصرف کننده است به واسطه طراحی دقیق و درست زاویه‌ها است تا کمترین آسیب به عضلات و مفاصل مصرف کننده وارد شود.

گارانتی و خدمات پس از فروش

تمامی شرکت ها و مراکزی که مسئولیت فروش و ارائه دستگاه‌های بدنسازی را دارند، موظف هستند که در هنگام خرید تجهیزات بدنسازی به شما گارانتی و خدمات پس از فروش را ارائه کنند. زیرا در بعضی مواقع دستگاه ها نیاز به تعمیرات تخصصی دارند که لازم است یک فرد با تجربه و متعهد آن را انجام دهد. در این صورت مشکل در کوتاه ترین زمان برطرف خواهد شد.

یک دستگاه بدنسازی استاندارد چه ویژگی های دارد؟

انواع دستگاه بدنسازی

دستگاه تردمیل

تردمیل یکی از دستگاه‌هایی است که در هر باشگاه بدنسازی دیده خواهد شد. این دستگاه عملکردی مانند پیاده روی و دویدن با سرعت و شیب های متفاوت را برای ورزشکاران شبیه سازی خواهد کرد. با کمک این دستگاه می‌توان کالری سوزی را افزایش داده، سایز دور کمر را کم و پاها را تقویت کرد.

دستگاه قایقرانی

با استفاده از این دستگاه می‌توان بازوها و نیم تنه بالا را تقویت کرد. با استفاده از هر حرکت این دستگاه می‌توان عضلات را قوی کرده و حسی مانند پارو زدن قایق در آب را ایجاد خواهد کرد.

دوچرخه ثابت

یکی دیگر از تجهیزات اصلی و ضروری هر باشگاه بدنسازی دوچرخه ثابت است که به کاهش وزن کمک بسیار زیادی می‌کند. این دستگاه آسیبی به مفاصل وارد نکرده و عضلات تحت فشار نخواهند بود. با استفاده از این دستگاه و رکاب زدن می توانید به راحتی به تناسب اندام برسید.

دستگاه های سیم کش

این دستگاه از کابل های مقاوم و سیستمی مانند قرقره ساخته شده که قابلیت جابجا شدن در سمت بالا و پایین را دارد. از جمله کاربرد‌های این دستگاه می‌توان به حرکت‌های جلو بازو سیم کش اشاره کرد که هدف آن تقویت عضلات دست و بازو خواهد بود.

دستگاه‌های چندکاره

همان گونه که از نام این دستگاه پیداست چندکاره بوده و قابلیت انجام چند حرکت را دارند. این دستگاه‌ها بزرگ و معمولا گران قیمت بوده و برای استفاده در منزل مناسب می‌باشند اما می‌توان در باشگاه‌های بدنسازی هم آن‌ها را مشاهده کرد.

هالتر

از دیگر وسایل محبوب و ضروری در هر باشگاه میله هالتر است که می‌توان صفحه‌های گرد با وزن‌های مختلف را بر روی آن سوار کرده و برای تقویت عضلات یا کاهش چربی در ناحیه بازو و پشت استفاده کرد.

به طور کلی می‌توان گفت که تجهیزات و دستگاه‌های متنوعی در باشگاه‌های بدنسازی یافت می‌شوند که هر کدام دارای کاربردهای مختلف بوده و برای حرکت‌های خاصی طراحی شده‌اند.

خصوصیات یه دستگاه بندسازی چند منظوره

پس از بیان نکات یک دستگاه بدنسازی چندکاره، حال به بررسی نکات بارزی که افراد را ترغیب به خرید این گونه از دستگاه‌ها می‌کنند می‌پردازیم.

عوامل تعیین کننده قیمت

برای خرید دستگاه بدنسازی چند کاره استانداردهای لازم را معرفی کردیم. یکی از این استانداردها داشتن قیمت مناسب است. قیمت دستگاه بدنسازی چند کاره با توجه به کاربرد آن، شرکت سازنده و عواملی همچون مواد اولیه مورد استفاده در تولید دستگاه، کیفیت صندلی و تکیه گاه، تعداد وزنه های موجود و… بستگی خواهد داشت. البته می‌توان دستگاه‌هایی را که به آن‌ها وزنه آزاد می‌گویند، تهیه کرد و هر اندازه وزنه که مورد نیاز بود به صورت جداگانه به آن اضافه کرد.

تاثیر در کاهش وزن و تناسب اندام

کار با دستگاه بدنسازی برای لاغری نیازمند یک برنامه ریزی دقیق و اصولی خواهد بود که در آن کار کردن با دستگاه‌هایی مانند تردمیل، دوچرخه ثابت، الپتیکال و… در تعداد ست‌های مشخص قرار داده شده است.
در صورتی که تصمیم به لاغری توسط دستگاه لاغری را دارید بهتر است از یک مربی با تجربه و ماهر که در رابطه با تمامی دستگاه‌های بدنسازی و تأثیر آن ها بر روی لاغری اطلاعات جامعی دارد، استفاده کنید.

لانسگو، یک دستگاه بی‌نظیر بدنسازی چند منظوره

دستگاه EMS دستگاهی است که با استفاده از ایجاد پالس‌های الکتریکی باعث می شود تا تمام عضلات بدن شما در هنگام ورزش کردن به صورت همزمان درگیر ورزش کردن شوند، به این ترتیب می‌توانید روزانه با 20 دقیقه ورزش با EMSلاغری با دستگاه ای ام اس EMS و سوزاندن کالری به وزن و اندام ایده‌آل خود برسید که از مهمترین نکات آن سرعت در به نتیجه رسیدن و غیر‌قابل بازگشت بودن به وزن قبیل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟