به طور کل چاقی به تنهایی با آراستگی در تضاد است. موردی که اگر با هزینه فراوان برای خرید لباس بخواهید با آن مقابله کنید، محکوم به شکست خواهید بود؛ چاقی ران پا یکی از انواع چاقی هست که نه تنها با سلامت بلکه با آراستگی هم در تضاد خواهد بود. از همین رو افرادی که ران و ساق پایی چاق دارند اغلب به دنبال ورزش برای لاغری ران می‌گردند و ورزش‌های زیادی را برای ورزش برای لاغری ران‌ها پیدا، و سپس آن‌ها را انجام می‌دهند. اما اغلب به دلیل زمان‌بر بودن این شکل از پروسه لاغری پاها، افراد از ادامه آن دلسرد می‌شوند و به نتیجه دلخواه نمی‌رسند.
لانسگو در این قسمت قصد دارد با بررسی روش‌های مختلف لاغری پاها و اشاره به ورزش‌هایی که نتیجه بهتری در کوتاه مدت دارند کمک شایانی به این افراد کند؛ با ما و معرفی 13 تا از بهترین راه ها برای لاغری ران پاها اشنا شوید:

1- راه رفتن، یک چاره آسان

راه بروید، راه رفتن چاره بسیاری از عواملی است که با سلامتی در ستیز است، راه رفتن یک راه بسیار ساده و کم هزینه برای لاغر کردن ران پا است، میزان تاثیر راه رفتن بر روی لاغری پاها در ابتدا به سرعت بالای راه رفتن بستگی دارد؛ از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی لاغر کردن ران پا ها کالری سوزی در کنار میزان شیب و تعداد قدم‌هایی است که برخواهید داشت. پیشنهاد می‌گردد برای شمارش قدم‌های خود کاشی های کف پارک را بشمارید یا از دستگاه قدم شماری که به دور کمر بسته می‌شود استفاده کنید.

میزانی که برای قدم زدن به شما پیشنهاد می‌گردد 5000 هزار قدم در روز است که حدود سه کیلومتر نیز خواهد شد.

2- با پله‌ها آشتی کنید

یکی از راه‌های مناسب ورزش برای لاغری ران‌ها، استفاده از پله است؛ البته پله‌هایی کوتاه که که بالا و پایین رفتن از آنها فقط باعث ایجاد لرزش در بافت چربی می‌شود، اگر پله‌هایی که از آن استفاده می‌کنید بلند باشد قبل از اینکه شما لاغر شوید باعث ایجاد زانو درد‌های شدید نیز خواهد شد. ولی به طور کلی سعی کنید بجای استفاده از آسانسور در طبقات کم از پله برای رفت و آمد استفاده کنید تا از سلامتی به دور نباشید.

3- طناب زدن، آچار فرانسه ورزش‌ها

طناب زدن یک ورزش همه کاره به حساب می‌آید، پرش‌هایی که از طناب زدن ایجاد می‌شود باعث شوک به تمام بدن شده و این شوک‌های متعدد پشت سر هم می‌تواند سبب به اصطلاح ریزش چربی‌ها شود. در واقع از تنش فراوان در سینه‌ها، فشار بسیار بالا به بازو‌ها و وزن وارده بر روی ران‌ها و ساق‌ها همه در کنار هم می‌توانند سبب کاهش وزن کلی به ویژه در پاها نیز باشد.

4- روش اینتروال!

روش اینتروال همان روشی است که در باشگاه‌هایی درست که علم کافی برای برنامه دادن را دارند رعایت می‌شود. در این روش توصیه می‌گردد از پنج مرتبه که می‌خواهید به دور یک زمین ورزشی بزنید، دور های اول تا سوم با یک سرعت نه چندان بالایی انجام شود و پس از اتمام این دورها، دو دور انتهایی با نهایت سرعت باشد تا علاوه بر افزایش گرما بدن در سه دور اول، بدن مجاب به استفاده از چربی‌ها ذخیره شده باشد.
در باشگاه‌ها هم به اشتباه اول از تردمیل استفاده می‌کنند که در واقع درست‌ترین شکل استفاده از تردمیل استفاده از آن در آخرین مرحله ورزش خواهد بود.

5- لاغری ران پا با پروانه زدن

حرکت پروانه یکی از راه‌های مناسب، ولی در نقش یک مکمل برای لاغری پا‌ها نیز به حساب می‌آید. حرکت پروانه مانند طناب زدن است ولی با این تفاوت که فشار کمتر به تمامی قسمت های بدن جز کول‌ها و بازو‌ها وارد می‌کند.

پیشنهاد می‌گردد برای نتیجه‌گیری بهتر، حتما و حتما پروانه را پس از یک فعالیت بدنی سنگین مانند دویدن یا وزنه زدن انجام دهید.

6- لاغری ران پا با دوچرخه

لاغری ران پا با دوچرخه ثابت یا معمولی یکی از مهمترین، بهترین و موثرترین ورزش لاغری ران‌ ها است، که افرادی که به دنبال ورزش برای لاغری بغل ران می‌باشند، بسیار مناسب خواهد بود، لاغر کردن ران پا واقعا یکی از سخترین قسمت‌های بدن برای لاغری است، افرادی که ران پا چاق دارند با دو موضوع خاطره بسیار بد دارند. اولین مورد آن عرق سوز شدن بیش از حد است که یک مانع بزرگ برای انجام کار‌ها روزانه است، و در مورد موضوع دوم ساییدگی قسمت ران پا در شلوار‌ها بزرگترین معضل برای این افراد به حساب می‌آید.

در مورد استفاده از دو چرخه ثابت یا متحرک، سعی کنید که از ابتدا با دور نرم یا استفاده در خیابان‌هایی که شیب ثابت دارند استفاده کنید و سپس با افزایش سختی یا شیب بتوانید فشار بیشتر به دوچرخه وارد نمایید.

7- رقص آذری

شاید این موضوع یک شوخی باشد ولی واقعیت این است که رقص آذری از مهمترین عوامل تاثیرگذار در لاغری ران‌ پا باشد، در مورد طناب یا حرکت پروانه شاید چون بدن شما درک کند که در حال ورزش‌ هستید، زودتر خسته شود، و این موضوع از نظر منطقی و علمی تایید شده است اما نکته جالب در مورد رقص این است که شما در حال خوش‌گذرانی و ترشح آدرنالین هستید که این موضوع سبب خواهد شد که دیر‌تر احساس خستگی کنید.


در اصل، واقعیت عمل یک نوع هست اما برداشت مغز متفاوت، که این موضوع سبب خستگی دیرتر ولی نتیجه بهتر در رقص می‌شود.

8- چرخش تک پا

بهترین ورزش لاغری ران‌ها حرکت چرخش تک پا است که بهترین روش برای لاغری پا‌ها به حساب می‌آید، در این ورزش، شما عملا جهت‌های جغرافیایی را با پای خود طی می‌کنید که اگر حس کردید که این حرکت بسیار برای شما ساده است، می‌توانید بجای جهات جغرافیایی از حروف لاتین استفاده کنید، مثلا حرف B را با پای خود در یک صفحه فرضی رسم کنید.

نکاتی که باید برای لاغری ران پا در این حرکت ورزشی رعایت کنیم :

لازم به ذکر است که این حرکت را پنج مرتبه در روز تکرار نمایید.

9- EMS یک روش بسیار کاربردی

این روش که جدیدترین و کارآمد ترین متد برای تناسب اندام است و در جهان به ویژه برای سلبریتی‌ها راحت‌ترین راه حل برای تناسب اندام است که یکی از برترین برند‌ها در این حوزه برند لانسگو نیز می‌باشد، دستگاه لانسگو با استفاده از انتقال جریان‌های الکتریکی به صورت خطی، و نه نقطه ای می‌باشد که تمام نقاط بدن را شامل می‌شود .

از ورزش برای لاغری ران می‌توان به همین روش اشاره نمود، به طور مثال برای لاغر کردن ران با دستگاه لانسگو با استفاده از الکترود‌هایی که به بدن شما متصل می‌شود باعث می‌شود تا با ایجاد یک جریان خطی به بافت چربی شما سوخت و ساز کل بدن به واسطه ورزش‌هایی که در کنار اتصال به دستگاه، مربی برای شما تعریف می‌کند نتیجه‌ای باور نکردنی بگیرید.

10- کالری شماری

یکی از اصلی‌ترین روش‌های لاغری به صورت کلی که لاغری ران پا را هم شامل می‌شود، کالری شماری است.
کالری شماری یعنی چقدر غذا یا … خورده‌اید( چقدر کالری بدست آوردید) و چقدر فعالیت داشته‌اید(چقدر کالری سوزاندید). شاید کمی نا امید شوید! ولی برای کاهش یک کیلوگرم از وزن بدن باید حدود 7000 کالری بسوزانید.
یعنی برای لاغری ران با غذا باید از میزان کالری که در یک روز مصرف نموده‌اید بیشتر بسوزانید، پیشنهاد می‌گردد برای شروع ابتدا از 500 کالری در هفته اول و سپس 1000 کالری در هفته دوم و به همین ترتیب نیز در هفته‌های آتی کالری سوزی را انجام دهید.

11- ریاضت نکشید

بسیاری از افراد که بند بالایی را می‌‌خوانند با خود فکر می‌کنند که : من که وقت ورزش کردن را ندارم، پس کمتر غذا می‌خورم، یا اصلا غذا نمی‌خورم و مانند مرتاض‌ها به خودم ریاضت می‌دهم تا سریع‌تر به نتیجه برسم.
دوست عزیز شما کاملا در اشتباه هستید، به این دلیل که وقتی به بدن خود گشنگی بدهید تا سریع‌تر لاغر شوید، بدن شما با برداشت این موضوع که قرار به تحمل یک بازه زمانی سخت، از جهت نبود انرژی لازم است، برای جلوگیری از این شرایط به جای استفاده از چربی‌ها تصمیم به جایگزین کردن بافت چربی با عضلات و ماهیچه‌ها می‌کند که این امر سبب حتی اندکی اضافه وزن نیز خواهد شد.
در این مواقع پیشنهاد می‌گردد تا از چربی سوز‌های طبیعی استفاده کنید. حتما اسم چربی سوز به گوشتان خورده، چربی سوز هم می‌تواند طبیعی باشد و هم غیر طبیعی، ما بشدت به شما چربی سوز‌های طبیعی را پیشنهاد می‌کنیم به این دلیل که آثار تلخ به جا مانده از آنها را دیده‌ایم و این توصیه برای ما تبدیل به یک وظیفه شده است.

آب کرفس و گریپ فروت یک چربی سوز طبیعی است، از این جهت که پس از خوردن آن بشدت در بدن شما جریان خون افزایش یافته و سبب سوخت و ساز بیشتر نیز می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟