به لاغری موضعی با متد ای‌ام اس فکر کرده اید ؟ بسیاری از افراد به دنبال یافتن راهی برای کاهش چربی‌های موضعی هستند. اغلب افراد دوست دارند تا برخی از قسمت‌های بدنشان چاق‌تر و برخی قسمت‌ها نیز لاغرتر باشد. بهترین روش برای این کار آب کردن چربی‌های موضعی است. آیا کاهش چربی یک بخش از بدن امکان پذیر است؟ آیا لاغری موضعی عوارضی برای بدن دارد؟

لاغری موضعی با متد ای‌ام اس

این مقاله نگاهی دقیق به مبحث لاغری موضعی با کمک متد جدید ای‌ام اس دارد.

چربی سوزی موضعی

کاهش چربی یا چربی سوزی موضعی به نوعی هدف بسیاری از زنان و مردان است. این سبک برای کاهش چربی مناطقی خاص از بدن استفاده می‌شود. تقریباً همه می‌خواهند بخش‌هایی خاص از بدن خود را تغییر دهند. کمر، ران‌ها، باسن و بازوها معمولاً مناطقی هستند که افراد تمایل دارند چربی اضافه ذخیره شده در آن‌ها را بسوزانند. دستیابی به این تغییرات از طریق متد ای‌ام اس و رژیم غذایی امکان پذیر است.

 

متد ای‌ام اس و لاغری موضعی

در متد ای‌ام اس برای سوزاندن چربی هر ناحیه می‌توان لباس مخصوص به آن ناحیه را پوشید. در این لباس مخصوص الکترودهای بخصوصی کارگذاری شده است. الکترودها با ارسال پالس‌های الکتریکی ضعیف و هماهنگ موجب فرمان مغز به اندام‌های بدن شده و چربی سوزی در ناحیه بخصوص آغاز می‌شود.

همراه با این تکانه‌های الکتریکی بهتر است همزمان اندام هدف ورزش‌های تکمیلی را هم انجام دهد. به طور مثال برای چربی سوزی در قسمت بازو بعد از اتصال به دستگاه ای‌ام اس شروع به دمبل زدن کنید. بعد از چند جلسه متوجه تأثیر چشمگیر این روند خواهید شد.

در یک تحقیق در دانشگاه آلمان بعد از استفاده و رژیم مناسب هر فرد، خانم‌ها بدون تغییر چشمگیر در وزنشان شاهد کم شدن دور کمر باسن و ران‌ها بودند. اقایان نیز کاهش سایز شکم و افزایش عضلات بازو را شاهد بودند.

 

روند چربی سوزی در متد ای‌ام اس

بافت عضلانی رو به افزایش در متد ای‌ام اس روند سوزاندن چربی را سرعت می‌بخشد. چرا که عضلات انرژی زیادی مصرف می‌کنند. به این صورت متابولیسم پایهٔ بدن شما افزایش می‌یابد. از این طریق، شما حتی در فواصل استراحت بین آیتم‌های ورزشی هم چربی سوزی می‌کنید.

شرکت کنندگان در یک مطالعهٔ بزرگ اثرات مثبت تغییر فرم بدنشان را تأیید می‌کنند. بیشترین تغییرات ثبت شده برای خانم‌ها در قسمت‌های دور کمر، باسن و ران‌ها بوده است. قسمت‌هایی که عموماً برای خانم‌ها مشکل ایجاد می‌کنند. بر عکس، مردان بیشترین کاهش وزن را در شکم خود احساس کرده‌اند. همچنین در بازوان، سینه و ران‌هایشان مشاهدهٔ افزایش حجم بوده‌اند. این یعنی چربی سوزی موضعی با متد ای‌ام اس.

 

عضله سازی همراه با لاغری موضعی در متد ای‌ام اس

در لاغری موضعی با ای‌ام اس، بیشتر کاهش سایز مورد توجه قرار می‌گیرد. این متد بر مبنای تحریک الکتریکی عضلات و چربی در اندام‌های مختلف بدن عمل می‌کند. در واقع در روش ای‌ام اس برای لاغری سریع موضعی هر فرد، متناسب با شرایط فیزیکی بدن خود، پالس‌های الکتریکی را دریافت می‌نماید. با دریافت این پالس‌ها، چربی سوزی در بدن سرعت می‌یابد.

البته عضله سازی در این روش لاغری، بسیار مهم است. با عضله سازی، ممکن است فرد وزن چندانی کم نکند و صرفاً با این کار، سبب تغییر سایز قابل ملاحظه‌ای شود. افرادی که فرصت کافی برای انجام حرکات ورزشی ندارند به راحتی و با صرف مدت زمان کمتری می‌توانند با روش لاغری موضعی‌ای ام اس به سایز و وزن ایده آل خود برسند.

 

مزایای لاغری موضعی با ای‌ام اس

استفاده از دستگاه ای‌ام اس به منظور لاغری موضعی، در مدت زمان کم‌تری نسبت به سایر متدهای متداول، به نتیجه می‌رسد. اگر در طول هفته، دو جلسه تمرین بیست دقیقه‌ای با دستگاه ای‌ام اس داشته باشید، به اندازهٔ شش ساعت تمرینات مداوم بدن سازی، فعالیت داشته‌اید. که این فعالیت سبب افزایش سوخت و ساز بدن و چربی سوزی می‌گردد.

لاغری موضعی با ای‌ام اس، سبب تحمیل فشار کم‌تر به بدن شما می‌شود. به این معنی که نیاز نیست از وزنه‌های سنگین در بدنسازی برای لاغری استفاده نمایید. به کمک این دستگاه، با وزنه‌های سبک‌تر نیز به وزن ایده آل خود خواهید رسید.

لاغری موضعی با ای‌ام اس، بهترین روش لاغری برای آن دسته از افرادی است که از چربی‌های یک ناحیه، رنج می‌برند. لاغری موضعی با ای‌ام اس نیاز افراد به تحمل رژیم‌های سخت لاغری را از بین می‌برد. در واقع این روش، یک روش اصولی برای لاغری موضعی به شمار می‌رود.

 

آیا لاغری موضعی با ای‌ام اس عوارضی هم به همراه دارد؟

عوارضی که در روش‌های مختلف لاغری به ویژه قرص‌های شیمیایی برای افراد ایجاد شده است، سبب این توهم می‌شود. در پاسخ باید گفت این روش، عوارضی در بدن ایجاد نخواهد کرد. متد ای‌ام اس مورد تأیید مراکز بهداشتی جهانی است. بنابراین به عنوان یک روش سریع و بی عارضه برای لاغری موضعی پیشنهاد می‌شود.

 

نتایج لاغری موضعی با ای‌ام اس را از چه زمانی می‌توان دید؟

شما بعد از اتمام اولین جلسهٔ تمرینات با دستگاه ای‌ام اس، متوجه تغییرات حاصله در اندام‌های مختلف بدن خود به صورت موضعی خواهید شد. با گذشت تنها چهار جلسه از تمرینات، دیگران نیز به راحتی متوجه تناسب اندام شما می‌شوند. در واقع با گذراندن چهار جلسه تمرین، تفاوت لاغری موضعی با ای‌ام اس را با سایر روش‌های لاغری، متوجه خواهید شد.

 

لاغری موضعی با ای‌ام اس می‌تواند در سلامتی افراد هم نقش داشته باشد؟

لاغری موضعی با ای‌ام اس با افزایش جریان خون در بدن، سبب ایجاد نشاط و شادابی در افراد خواهد شد. انعکاس این شادابی در پوست نیز به وضوح دیده می‌شود چرا که سلولیت های پوست را از بین خواهد برد. در واقع لاغری موضعی با ای‌ام اس، نوعی تحرکو تمرین مؤثر است که بسیار برای سلامتی مفید خواهد بود.

 

تأثیر رژیم غذایی در لاغری موضعی با ای‌ام اس

با انجام تمرینات ای‌ام اس به منظور لاغری موضعی، اضافه کردن یک برنامه غذایی سالم کلیدی برای دست‌یابی به این هدف، مهم است. مطالعات نشان داده‌اند لاغری موضعی همراه با تلاشی آگاهانه برای کنترل کالری ورودی و انتخاب غذاهای سالم انجام می‌شود.

 

حرف آخر

بسیاری از مردم به دنبال راهی سریع و آسان برای کاهش وزن به‌ویژه در نواحی مشکل‌ساز نظیر باسن، شکم، بازوها و ران‌ها هستند. خوشبختانه متد ای‌ام اس برای کاهش چربی موضعی به کمک ما آمده است.

درحالی‌که تمرینات ای‌ام اس سبب کاهش چربی‌های بدن و متناسب کردن اندام‌های شما می‌شود، یک رژیم غذایی سالم نیز برای لاغری موضعی ضروری است.

در نهایت با کار با دستگاه ای‌ام اس و تعهد در آشپزخانه، می‌توانید به اهداف لاغری موضعی خود برسید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟