متد ای ام اس و سیکس پک

 

سیکس پک و عضلات بزرگ از مواردی است که خیلی‌ها دوست دارند آن را به دست بیاورند. ولی ساعت‌ها, هفته‌ها و ماه‌ها تمرین، شاید در حوصله همه نگنجد. در شرایط عادی و با رعایت نظم و انضباط و تعهد زیاد می‌توانید به نتیجه برسید.

در این مقاله راهی صحیح برای داشتن عضلات قوی و سیکس پک با استفاده از متد ای‌ام‌اس را آموزش می‌دهیم.

سیکس‌پک دقیقا چیست؟

زمانی که شما ورزش نمی‌کنید و دچار اضافه وزن می‌شوید، عضلاتتان از شکل و فرم خارج شده و روی آن‌ها لایه‌ای از چربی قرار می‌گیرد که باعث می‌شود دیگر قابل دیدن و قابل احساس نباشند.

برای برگشت آن‌ها به حالت عادی و نیز فرم گرفتن آن‌ها و جمع شدن شکم لازم است تا شروع به ورزش‌های تقویت عضلات شکم کنید، تا ماهیچه‌ها قوی شده و هم‌چنین فرم طبیعی به خود بگیرند. هنگامی که میزان چربی در آقایان حدود ۱۳ و خانم‌ها حدود ۱۷ درصد باشد، عضلات سیکس‌پک قابل مشاهده خواهند بود.

سیکس‌پک و تزکیه نفس!

با وجود همه جذابیتی که سیکس‌پک برای افراد دارد، دست‌یابی به آن نیاز به صبر و بردباری و تمرینات سخت و طاقت‌فرسا، اصولی و درست دارد. همچنین در این راه باید از افراد متخصص مشاوره گرفت. البته ناگفته نماند به دلیل این‌ که در ساخت شکم شش تکه باید صبر و حوصله به خرج دهید و تمرینات سخت داشته باشید و از رژیم غذایی خاصی هم پیروی کنید، نوعی خودسازی و تزکیه نفس هم به دست می‌آید که در ادامه آن زندگی‌تان نیز نظم خاصی پیدا خواهد کرد.

 البته یادتان باشد که زیاده‌روی نکنید و توقع بی‌جا نداشته باشید که ناگهان در اندام شما معجزه رخ دهد. حتی ممکن است با زیاده‌روی در تمرینات یا رژیم غذایی به بدن خود آسیب هم برسانید. برای چربی‌سوزی و عضله سازی باید نکاتی در مورد ورزش‌ها و غذاهایی که می‌خورید چه در باشگاه بدن‌سازی و چه هنگام استفاده از دستگاه ای‌ام‌اس در نظر بگیرید.

متد ای ام اس و سیکس پک

رژیم غذایی و سیکس پک

رژیم غذایی برای داشتن یک سیکس‌پک زیبا

در کنار ورزش‌های مداوم داشتن رژیم غذایی می‌تواند دست‌یابی شما به سیکس پک را تسریع کند. از این رو به نوع غذاهایی که میل می‌کنید دقت فرمایید و غذاهایی بخورید که حاوی پروتئین زیاد و کربوهیدرات کمتری باشند.

 غذاهایی مانند گوشت قرمز و گوشت سفید فاقد چربی، ماست کم چرب، روغن زیتون، آجیل و آووکادو همگی عضله ساز هستند و به چربی تبدیل نمی‌شوند. در واقع باید غذاهایی بخورید که چربی کمتری داشته باشند و هم‌چنین متابولیسم چربی‌ها را افزایش می‌دهند. و البته قبل از ورزش مقدار مصرف چربی را به پایین ترین میزان برسانید و یا سعی کنید اصلا چربی مصرف نکنید.

باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که داشتن استرس در افزایش چربی در ناحیه عضلات شکمی شش تکه بسیار تاثیرگذار است.

چه ورزش‌هایی انجام دهیم تا سیکس پک درست کنیم؟

در درجه اول باید بدانید که برای عضله سازی باید سه قسمت بدن خود را درگیر کنید. عضلات بالایی، عضلات پایینی و عضلات عرضی همگی باید تمرین داده شوند تا سیکس پک خوش‌فرمی داشته باشید. تمرین دادن یک بخش و رها کردن بخش‌های دیگر علاوه بر این‌که شما را به نتیجه مطلوب نمی‌رساند، بلکه ممکن است به بدن و استخوان‌هایتان آسیب هم برساند.

دستگاه ای‌ام‌اس

ای‌ام‌اس جدیدترین متد ورزشی در دنیاست که در آن تمامی گروه‌های عضلانی بدن به صورت هم‌زمان فعال می‌گردند.

در تمرینات ورزشی امروزی بیش از همه “سیستم تمرین کل بدن” جایگزین تمرینات دیگر شده است و برای این منظور از سیستمی استفاده می‌شود که در آن ۱۰ جفت الکترود مسطح به صورت کاملا هوشمندانه در یک جلیقه، کمربند، بازوبند و پابند تعبیه شده و امکان انقباض تمامی گروه‌های عضلانی بدن را ایجاد می‌کند.

افزایش حجم عضله بدون وزنه‌های سنگین!

تمرین با دستگاه ای ام اس بر پایه اصول نرمال و طبیعی بدن است که انقباض در عضلات و با آگاهی صورت می‌گیرد. شما با استفاده از این متد می‌توانید تمامی عضلات خود را بدون استفاده از وزنه فعال کنید. به این صورت که انقباضی که در عضلات به واسطه وزنه‌ها رخ می‌دهد، توسط دستگاه انجام می‌گیرد.

 این امر منجر به نتایج قابل توجهی در افزایش حجم عضله‌های بدن بدون حمل وزنه‌های سنگین می‌شود. در نتیجه مفاصل شما هیچ گونه فشاری را متحمل نشده و از آسیب‌های روش‌های رایج بدن‌سازی حفظ می‌گردند.

حرکات این تمرینات بسیار موثر بوده و نکته حائز اهمیت این است که فشاری به مفاصل وارد نمی‌شود و برای افرادی که به مشکلات زانو و دیسک مبتلا هستند عارضه‌ای به وجود نمی‌آورد.

 

مزیت‌های کلی کار با متد ای‌ام‌اس

 

سیکس پک با دستگاه ای‌ام‌اس

ای‌ام‌اس با تولید تکنولوژی تحریک الکتریکی عضلات به منزله یک شبیه ساز تمرینات بدن‌سازی مناسب خانم‌ها و آقایان است. که به سرعت در کاهش چربی‌های اضافی و عضله سازی ماهیچه‌های بدن تاثیر مستقیم دارد.

این دستگاه حرفه‌ای با وارد کردن فرکانس‌هایی به صورت ریتمیک و ملایم و با سیگنال‌های نزدیک به سیگنال مغز به طور مستقیم بر عضلات ناحیه‌ای که آن را نصب نموده‌اید دستور چربی‌سوزی و فعالیت ماهیچه‌ای عضله‌سازی را می‌دهد. بدین ترتیب در زمان استفاده از این محصول ابتدا ماهیچه‌ها شروع به چربی‌سوزی و سپس ساخت عضله می‌کنند که فرایندی مشابه تمرین‌های بدن‌سازی می‌باشد که افراد در سالن‌های ورزشی انجام می‌دهند‌.

شما می‌توانید هنگام انجام تمرینات شکم، مثل انواع کرانچ، دراز و نشست، پلانک و پا دوچرخه، با اتصال به دستگاه ای ام اس و پوشیدن لباس مخصوص آن، تاثیر و فشار تمرینات شکم را دو چندان کنید.

نتیجه‌گیری

برای داشتن اندامی خوش‌فرم و زیبا نباید از انجام حرکات ورزشی غافل ماند. حرکات ورزشی علاوه بر داشتن اندامی متناسب، سلامت ما را نیز تضمین خواهد کرد. طبق جدیدترین متد ورزشی با نام ای‌ام‌اس با صرف وقت کمتر، می‌توان به اندام ایده‌آل و به ویژه به سیکس‌پک یا همان شکم شش تکه رسید که البته همگام با استفاده از این دستگاه، توصیه‌های ایمنی، بهداشتی و تغذیه‌ای را نباید فراموش نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟