این روزها در هر ورزشگاهی خبر از متدهای جدید ورزشی است که شاید اسم بسیاری از آن ها برای ما ناآشنا باشد. یکی از جدیدترین متدهای ورزشی که این روزها طرفداران بسیاری پیدا کرده است، ورزش EMS است که می‌تواند با هزینه‌ای به مراتب پایین‌تر از عمل‌های جراحی پر ریسک و هزینه‌های سر سام آورِ آنها، بیشترین تاثیر را در کوتاه‌ترین زمان بر روی اندام شما بگذارد .

اگر به دنبال پیدا کردن راه‌های کم خطر و تاثیرگذاری برای شکل‌دهی به عضلات و لاغری اندامتان هستید و در عین حال نمی‌خواهید هزینه‌ی زیادی صرف آن کنید، EMS می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما باشد. در این مقاله همراه ما باشید تا هزینه‌های این ورزش را به همراه مقایسه آن با ورزش‌های دیگر بررسی و مطالعه کنیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانیم:

هزینه ورزش EMS

EMS یا Electrical Muscle Stimulation به معنی تحریک الکتریکی عضله است که در آن یک جلیقه بر تن می‌کنید که از طریق آن پالس‌های الکتریکی به قسمت‌های مختلف بدن ارسال می‌شوند.
در واقع مغز شما هنگام حرکت دادن بدن‌تان عضلاتتان را منقبض می‌کند و در این ورزش این جلیقه و دستگاهی که EMS نام دارد به جای مغز این انقباض را انجام می‌دهد. حال تصور کنید که در کنار انقباضاتی که توسط این پالس‌ها ایجاد می‌شود، فرد به طور همزمان ورزش کند؛ در این صورت میزان تاثیر انقباضات وتحرکات بدن دو برابر حالت معمولی و حتی تحرکات شما در ورزش می‌شود و باعث عضله سازی و چربی سوزی خواهد شد.
این ورزش در مدت زمان بسیار کوتاه‌تری نسبت به ورزش‌های کلاسیک می‌تواند باعث عضله سازی در ماهیچه‌ها و کاهش سایز و لاغری شما شود، به طوری که 20 دقیقه ورزش با دستگاه EMS با 700 کالری چربی سوزی معادل 6-8 ساعت ورزش کلاسیک است.
هزینه ورزش ای ام اس با توجه به تاثیری که در مدت زمان کمی می‌تواند روی اندام فرد بگذارد برخلاف تصورعموم هزینه‌ی بالایی نیست و می‌تواند شما را در بازه‌ی زمانی کوتاهی به اندام دلخواه‌تان برساند .
قیمت هر جلسه‌ی ورزش EMS حدود 500 هزار تومان است اما اگر از پکیج های در نظر گرفته شده برای این ورزش استفاده کنید می‌توانید پکیج را با قیمت بهتری خریداری کنید .

مقایسه هزینه و چربی سوزی EMS در مقایسه با ورزش های دیگر

ورزش EMS در مقایسه با ورزش‌های دیگر با فعالیت بدنی بالاتری همراه است؛ این به دلیل پالس‌های الکتریکی است که باعث انقباض عضلات می‌شوند. در نتیجه، میزان چربی سوزی و عضله سازی با سرعت بسیار بالاتری نسبت به ورزش های عادی انجام می‌شود.
همچنین شما برای فرم دادن و قدرتمند کردن بعضی از ماهیچه‌های بدن باید تمرینات سختی انجام دهید و عضله سازی در بعضی نقاط بدن مانند عضلاتی که در نقاط عمیق تر بدن و نزدیک به استخوان قرار دارند به راحتی و با هر نوع ورزشی صورت نمی‌گیرد، اما با ورزش EMS شما قادر خواهید بود که بر روی 92% از فیبرهای عضلانی بدنتان کار کنید که این عدد برای ورزش های کلاسیک تنها 30% است و شما با انجام یک ورزش خاص تنها میتوانید بر روی 30 درصد از عضلات بدنتان کار کنید اما با ورزش EMS شما میتوانید بر روی تمام عضلات بدنتان به طور همزمان کار کنید.
شاید برای شما هم پیش آمده باشد که ورزشی را که شروع کرده اید تنها به دلیل اینکه رسیدن به نتیجه موثر و چشمگیر زمان بر بوده و شما پیشرفتی در روند ورزشتان احساس نمی‌کنید آن را کنار گذاشته باشید اما با استفاده از متد جدید EMS شما حتی بعد از جلسه اول نیز تغییرات کم ولی محسوسی را در بدن‌تان احساس می‌کنید و پس از زمان نسبتا کوتاهی می‌توانید قدرتمند شدن عضله‌های بدنتان را به وضوح احساس کنید و حتی با قدرت بیشتری به ورزش‌های کلاسیک نیز بپردازید .


با توجه به توضیحاتی که در بالا گفته شد تاثیراتی که ورزش EMS بر روی بدن ورزش کار می‌گذارد بسیار متفاوت از ورزش‌های مرسوم و کلاسیک باشگاه‌ها می‌باشد، پس شاید بتوان گفت با توجه به تکنولوژی دستگاه EMS و نتیجه‌ی موثری که بر روی اندام شما طی مدت زمان کوتاهی میگذارد، در مقایسه با همه‌ی ورزش‌هایی که نیمه کاره رها می@شوند و میتوانند خستگی و آسیب های جسمی نیز داشته باشند باقیمت مناسب تر و پاسخ مناسب تری شما را در رسیدن به اندام دلخواهتان همراهی میکند.
هزینه کلاس های ای ام اس در مقایسه با ورزش های متفاوت و جراحی های متعدد برای داشتن اندامی خوش فرم بسیار نازل تر و منطقی تر است.
در این مطلب درباره هزینه ورزش EMS و مقایسه آن با سایر ورزش ها صحبت کردیم که شما میتوانید در EMS با قیمتی مناسب تر در مدت زمانی بسیار کمتر از ورزش های کلاسیک و عمل های جراحی با ریسک بالا به فرم دلخواه اندامتان برسید و در کنار آن نیز با افزایش قدرت عضلاتتان حتی در ورزش های کلاسیک هم بازدهی بهتری از ماهیچه های بدنتان دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟