تا به حال کم و بیش درباره‌ی ورزش EMS، مزایا ومعایب و هزینه‌های آن صحبت کرده ایم اگر به این ورزش علاقه‌مند شده‌اید خبرخوبی برایتان داریم، در این مقاله‌ می‌خواهیم درباره‌‌ی باشگاه‌های EMS و راه‌های دسترسی به این مراکزو امکانات باشگاه‌های‌EMS لانسگو صحبت کنیم .

استودیو زعفرانیه لانسگو (دفترمرکزی)

استدیو زعفرانیه لانسگو که دفتر مرکزی فروش این شرکت نیز می‌باشد، واقع در خیابان مقدس اردبیلی، خیابان ب، کوچه دهم است.
اگر با ماشین شخصی‌تان به این شعبه باشگاه می‌روید، مسیر دسترسی به آن از اتوبان شهیدچمران میگذرد و کافی است در مسیر اتوبان از خروجی ولنجک، وارد خیابان یمن شوید تا به خیابان مقدس اردبیلی برسید. پس از گذشتن از سفارت ژاپن نرسیده به میدان الف وارد کوچه ب شوید. اولین کوچه دست چپ کوچه دهم است که استدیو لانسگو در این کوچه واقع شده است اما به خاطر داشته باشید که اگر با ماشین شخصی به این مرکز مراجعه می‌کنید برای پیدا کردن جای پارک ممکن است کمی با چالش روبه‌روشوید چرا که این باشگاه در یکی از مناطق پرتردد شهر است و ممکن است با کمی ترافیک و کمبود جای پارک مواجه شوید پس بهتر است کمی زودتر از خانه راه بیفتید تا دیرتر از زمان کلاستان به آنجا نرسید! همچنین می‌توانید از پارکینگ اختصاصی که این مرکز برای شما تدارک دیده است، استفاده کنید.

 

استودیو زعفرانیه لانسگو

مسیر دسترسی با وسایل نقلیه عمومی

این باشگاه چندان به مسیروسایل نقلیه‌ عمومی نزدیک نیست اما اگر از مترو تجریش به سمت این مرکز می‌آیید می‌توانید با کمی پیاده‌روی از مترو به سمت میدان تجریش، خود را به تاکسی های ولنجک برسانید. دقت داشته باشید که تاکسی های دانشگاه شهید بهشتی شما را به مقصد نمیرسانند و تنها باید سوار تاکسی‌های خود ولنجک شوید، این تاکسی‌ها از نزدیکی میدان الف می‌گذرند و شما با 5 دقیقه پیاده روی به مقصد می‌رسید.
شما در این باشگاه می‌توانید علاوه بر ورزش با دستگاه لانسگو از تردمیل و دوچرخه نیز در این مجموعه به صورت آزاد استفاده کنید و در پایان ورزشتان نیز در صورت درخواست شما برایتان نوشیدنی پروتئینی سرو می‌شود.
برای تماس با باشگاه وگرفتن اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره ی ثابت ٢۶٢٩٢٨٩٢ و شماره ی همراه ٠٩١٢٣٠۶٧٣٧٠
نیز تماس بگیرید .

باشگاه تیم بلوار بهرود

این باشگاه یکی از باشگاه های غرب تهران است که مجهز به دستگاه های ام اس لانسگو آلمان می‌باشد و در مرکز خرید پرواز واقع در بلوار بهرود سعادت آباد واقع شده است که دسترسی آن از طریق بزرگراه یادگار امام- بلوار پیام ممکن است.
از آن‌جایی که دسترسی های مناسب توسط وسایل نقلیه عمومی برای این باشگاه وجود ندارد لذا به شما پیشنهاد می‌کنیم که از وسیله نقلیه شخصی خود استفاده نمایید.

لوکیشن باشگاه تیم
از امکانات این باشگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

باشگاه Ems Station

این باشگاه که در محدوده سعادت آباد و در خیابان سرو غربی واقع شده است، دومین باشگاهی است که دارای دستگاه EMS لانسگو، در محدوده شمال غربی تهران می‌باشد.
اگر بخواهیم به برخی از ویژگی های این باشگاه اشاره کنیم باید به این نکته توجه کنیم که در تمامی جلسات مربی خصوصی همواره همراه شخص می‌باشد و از نزدیک بر روی تمرینات وی نظارت به عمل می‌آورد.

باشگاه ems station

باشگاه لانسگو (جردن)

اگر محل کار یا زندگی اتان در محدوده بلوار میرداماد واقع شده است و از طرفداران ورزش با دستگاه های EMS لانسگو هستید پیشنهاد ما به شما شعبه جردن این نمایندگی است که آدرس دقیق آن به شرح زیر می‌باشد:
جردن- بالاتر از بلوار میرداماد- بلوار مینا- پلاک 9- واحد 26
در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:
09123025904
88785722

باشگاه لانسگو در جردن

باشگاه تیم نیکه استایل (قم)

تنها باشگاه فعلی خارج از تهران که دارای دستگاه‌های ای ام اس، لانسگو است باشگاه تیم نیکه قم است و طرفداران این ورزش که در شهرهای قم ،کاشان و پرند سکونت دارند می‌توانند به این شعبه مراجعه کنند .

لانسگو در قم
از مزایای این باشگاه این است که می‌توانید در مدت زمان مشخص شده بدون نگرانی در خصوص باطل شدن جلسات، از سانسهای آزاد برای ساعت‌های تمرین خود استفاد نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟