تأثیر مداومت در تمرین با دستگاه ای ام اس چیست؟

 

مدت زمان زیادی است که اهمیت ورزش در بین مردم رواج پیدا کرده است. افراد تلاش می‌کنند که بدانند ورزش چه تاثیری در سلامت و زندگی‌شان دارد. بدیهی است که افراد کم‌تحرک و غیر ورزیده زودتر بیمار می‌شوند و طول عمر کوتاه‌تری دارند. حال آن‌ که افراد ورزش‌کار اغلب سلامت هستند.

 

در این مقاله بر آنیم تا بدانیم استمرار و مداومت در استفاده از متد ای‌ام‌اس چه تاثیری بر بدن و زندگی شما خواهد گذاشت. پس با ما همراه باشید.

 

دستگاه ای‌ام‌اس

با استفاده از دستگاه ای‌ام‌اس سیستم عصبی عضلانی‌ شما فعال می‌شود. این امر از طریق الکترودهایی که پالسهای الکتریکی به بدن می‌فرستند اتفاق می‌افتد. در هنگام انجام این ورزش جلیقه‌ای بر بدن‌تان قرار می‌گیرد که الکترودها را به بدنتان متصل می‌کند.

 

متد ای‌ام‌اس مدت زمان زیادی است که شناخته شده. تقریبا از قرن ۱۸ میلادی. اما در قرن ۲۱ بود که محققین ورزشی دانستند با استفاده از این متد می‌توانند جایگزینی مناسب برای دستگاه‌های بدن‌سازی که در باشگاه‌های ورزشی استفاده می‌شود پیدا کنند.

 

یکی از مسائلی که منجر به آسیب دیدن بدن و همچنین ناتوانی شما می‌شود، درصد کم عضلات در بدن است. اما عضلات کم یعنی چه؟ افرادی که خیلی لاغر و خیلی چاق هستند، از توده‌های عضلانی کمتر، و به جای آن چربی بیشتر برخوردارند. تحت این شرایط بیماری‌های مختلفی شما را تهدید می‌کنند. بیماری‌های کیسه صفرا، دیابت نوع دو، سرطان‌های وابسته به روده بزرگ و… .

تاثیرات مداومت در تمرین با دستگاه ای‌ا‌م‌اس

 

 

 

 

 

 

 

 

 

فراموش نکنید که به هنگام استفاده از دستگاه‌های ای‌ام‌اس، از کاری که انجام می‌دهید لذت ببرید. بدون لذت، به هدف خود، که می‌تواند هر کدادم از موارد بالا باشد، نخواهید رسید.

 

 

چه کنیم تا بتوانیم در استفاده از متد ای‌ام‌اس استمرار و مداومت داشته باشیم؟

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟