دستگاه ای ام اس نوعی روش ورزشی می باشد که با به تپش در آوردن همه عضلات بدن آن ها را با سرعت زیادی ورزش می دهد. هر جلسه در روش ورزشی ای ام اس 20 دقیقه زمان می خواهد . با دستگاه ای ام اس بعد از هر جلسه ورزشی میزان زیادی کالری می سوزانید. شما در هر گروه سنی که باشید می توانید از دستگاه ای ام اس برای کاهش وزن و افزایش قدرت بدنی استفاده کنید. برخی از افراد ممکن است تصور کنند این نوع از روش دارای ضرر های زیادی است، ولی شما با اطمینان می توانید از دستگاه ای ام اس استفاده کنید. این روش ورزشی هیچ گونه ضرری ندارد .

قدرت بدنی

افزایش قدرت بدنی با روش ای ام اس

دستگاه ای ام اس فقط باعث کاهش وزن نمی شود شما می توانید از این دستگاه برای افزایش توان عضلات و قدرت عضلات خود استفاده نمائید. دستگاه ای ام اس در حقیقت یک جلیقه است که با پوشیدن آن شما به بدن خود لطف زیادی می کنید مخصوصا اگر قدرت بدنی کمی داشته باشید.

 

قدرت بدنی و قدرت عضلات

آیا دوست دارید با یک تیر چند نشان را  بزنید؟ خوب چرا روش ای ام اس را امتحان نمی کنید؟شما با این روش هم به وزن ایده آل خود می رسید هم قدرت بدنی و قدرت عضلات خود را زیاد می کنید. اگر زمان کمی برای کاهش وزن و چربی سوزی دارید و می خواهید عضلاتی ورزیده با فرم مناسب داشته باشید پیشنهاد ما به شما استفاده از روش ای ام اس است. در این روش ورزشی حرکات  با حرکات سنتی قدیمی ترکیب شده و فشاری که به عضلات وارد می شود افزایش پیدا می کند. بنابراین با این روش می توان به عضلات با فرم مناسب خود برسید.

 

نکته: این روش می تواند به رفع مشکلات مختلف بدن از جمله دیسک و احساس درد در ستون فقرات کمک کند که در پاراگراف زیر توضیح خواهیم داد.

قدرت بدنی افراد مشهور توسط متد ای ام اس

ورزشکاران مشهوری از این روش برای افزایش توان و قدرت بدنی خود استفاده کرده اند از جمله :

تنیسور معروف: را فایل نادال  و قهرمان شنای اهل ایتالیا: والنتینا.

 

مزیت های مهم روش ای ام اس بر قدرت بدنی          

  1. همان طور که گفتیم یکی از مزایای مهم این روش ورزشی تحرک همه ی عضلات بدن است که این مزیت باعث می شود همه عضلات بدن فرم زیبا و مناسبی بگیرد این دستگاه فقط روی یک عضله کار نمی کند.
  2. دومین مزیت مهم این روش صرفه جویی در زمان است یعنی شما با صرف زمان کم می توانید هم وزن کم کنید هم قدرت بدنی خود را افزایش دهید.
  3. سومین مزیت این روش ورزشی کاهش درد های بدن از جمله کاهش کمر درد می باشد شما با این روش می توانید درد های جسمی خود را درمان کنید این مزیت نتیجه افزایش قدرت بدنی افراد و افزایش تحمل آن ها می باشد.
  4. چهارمین مزیت استفاده از این روش افزایش میزان درصد عضلات افراد خصوصا در افراد چاق است .
  5. پنجمین مزیت استفاده از این روش پیشگیری از بیماری های مهلک و بدخیم و مزمنی چون انواع سرطان ها، دیابت … می باشد، این بیماری ها در نتیجه ی بی تحرکی، تغذیه ناسالم، ورزش نکردن، استرس های روزانه به وجود می آید. در زندگی امروزه افراد با وجود مشغله های فراوان فرصت کم و محدودی برای ورزش دارند یا اصلا فرصت کافی ندارند بنابراین استفاده از این روش ورزشی می تواند به میزان زیادی از استرس ها و بیماری هایی از این قبیل بکاهد و با افزایش قدرت بدنی افراد زندگی شادتر و سالم تری خواهند داشت.
  6. ششمین مزیت استفاده از این روش، افزایش میزان سوخت و ساز بدن و بالا بردن میزان چربی سوزی در بدن می باشد.
  7. هفتمین مزیت این روش، درمان سلولیت و مشکلات پوست بدن است. شما ممکن است در جلسات اول استفاده از این روش کمی خسته شوید اما نگران نباشید با چند بار استفاده از این روش شما دردهای جسمی خود را درمان می کنید.
  8. هشتمین مزیت این روش این است که، با ادامه این روش ورزشی شما دارای روحیه ای شادتر خواهید بود پس اگر شما به افسردگی مبتلا شده باشید با این روش می توانید افسردگی خود را درمان کنید .

قدرت بدنی

  1. نهمین مزیت این روش، امکان کار کردن و فرم دادن و تاثیر گذاشتن روی یک عضله به صورت جداگانه است که این روش مناسب افرادی است که تمایل دارند فقط روی بخشی از بدن خود کار کنند و فرم و شکل مناسب به آن بدهند .

حضور یک مربی ورزشی ای ام اس در کنار شما

شما در این روش ورزشی با کمک یک مربی ورزشی با سابقه و مجرب می توانید از تمام آسیب های احتمالی ورزش هایی که در باشگاه های ورزشی انجام می شوند در امان باشید. مربی شما در تمام لحظاتی که شما برای افزایش قدرت بدنی و این که از اثرات این ورزش فوق العاده لذت می برید در کنار شما و مراقب شماست . پس شما با خیال راحت می توانید از مزایای دراز مدت این روش ورزشی استفاده کنید. در ضمن شما تنها فردی نیستید که از این روش برای افزایش قدرت بدنی و قدرت عضلات استفاده می کنید بلکه همانطور که قبلا ذکر شد هنرمندان و ورزشکاران زیادی ازاین روش فوق العاده استفاده می کنند و لذت می برند.

 

 

نحوه اثرگذاری این روش ورزشی بر قدرت بدنی

شما با پوشیدن جلیقه مخصوص که دستگاه ای ام اس در آن تعبیه شده، ضربان ها و تپش های کنترل شده ای را به عضلات خود می فرستید. در حقیقت مغز که توسط این دستگاه تحریک شده با فرستادن تکانه هایی به عضلات بدن آن ها را ورزش می دهد. در کنار این اتفاق با ترکیب این روش با تمرینات سنتی اثر گذاری این روش ورزشی را تا حد زیادی بالا می برید و در واقع تحریک پذیری و اثر گذاری به صورت هم زمان توسط مغز و حرکات ورزشی انجام می شود.

ممنوعیت روش ای ام اس برای گروه های زیر:

افرادی که سابقه بیماری قلبی دارند .

خانم های باردار

افرادی که بیماری مزمن و شدید عفونی دارند .

افراد دارای بیماری ویروسی و باکتریایی

افراد دارای بیماری سرطان

افراد دارای تومورهای بدخیم

افراد دارای بیماری صرع و تشنج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟