دستگاه ای ام اس و مدلینگ

کار مدلینگ آسان نیست و حفظ اندام و شرایط بدنی در سطح مورد نظر و استانداردهای مربوطه، سخت است، و بعضا مناسب قد، وزن و شرایط سنی هر کسی نیست. پیش از ورود به این عرصه حتما باید با متخصصان مشورت نموده و با متخصص روانشناسی و رژیم درمانی رایزنی کنید تا شما را برای ورود به این حوزه واجد شرایط بدانند.

در این مقاله بر آن شدیم تا بدانیم آیا با استفاده از متد ای‌ام‌اس می‌توان وارد یکی از شاخه‌های مدلینگ شد یا نه.

برای مدلینگ شدن چه باید کرد؟

در دنیای شبکه‌های اجتماعی، صبح تا شام در معرض هزاران تصویر از دنیای جذاب مد، مدل و مدلینگ، برندهای مطرح و فشن بلاگرها هستیم. افرادی که از قد و استایل خوبی برخوردار هستند، یا خود را دارای استعداد لازم برای ورود به این عرصه ارزیابی می‌کنند نیز ممکن است به این فکر ‌بیافتند که دستی بر آتش زده و توانایی خود را بسنجند. اما نمی‌دانند برای ورود به دنیای مد و مدلینگ چه نکاتی الزامی است و یا آن‌ها با همین استایل چاق یا لاغر، کوتاه یا بلند هم می‌توانند وارد این حوزه شوند یا خیر.

چند نکته درباره دنیای مدلینگ

اگر با دنیای جادویی لایک، فالو و هشتگ گردی اینستاگرام، علاقه‌مند به دنیای مدلینگ شده‌اید، این تصور که در مقابل سوپر مدل‌های جهان، حرفی برای گفتن ندارید را از ذهن بیرون کنید. دنیای فشن ابتدا و انتها ندارد و هر کسی با داشتن توانمندی‌ها و استانداردهای اولیه می‌تواند با تلاش و پشتکار به هدف برسد.

 نکته بعد برای ورود به دنیای مدلینگ، خلاقیت و نوآوری‌ست‌. بسیاری از ضعف‌های استایل، نقص‌های اندام، بینی انحراف‌دار و بسیاری ایراد ازین قبیل که بانوان یا آقایان روی استایل خود برای ورود به این اکوسیستم می‌گیرند را می‌توان با روش‌های جذابی جایگزین کرد. شما برای محبوب شدن در دنیای مدلینگ فقط نیاز به قد بلند، چهره زیبا، پوست روشن و بدون چروک ندارید، بلکه نیاز به خلاقیت دارید.

مدلینگ و بدن‌سازی

ما امروزه در دنیای مدلینگ، فشن آیکون‌های عضله‌ای زیادی داریم که از قضا طرفداران بسیاری به ویژه بین جوانان و نوجوانان دارند.

در واقع این افراد می‌خواهند ساختار بدنشان را از طریق فعالیت شدید عضلانی تغییر دهند، پس به بدن‌سازی روی می‌آورند. بدن‌سازان به صورت کلی از سه استراتژی برای به حداکثر رساندن قدرت عضلانی‌شان استفاده می‌کنند.

رعایت این موارد برای هر کسی که تصمیم دارد بدن‌سازی کار کند، ضروری است.

آیا برای این‌که به یک مدل جذاب تبدیل شویم، تنها راه‌حل موجود مراجعه به باشگاه و صرف وقت و هزینه زیاد است؟ آیا راهی وجود دارد که با صرف وقت کمتر به یک مدل خوش‌اندام تبدیل شویم؟

روش ای‌ام‌اس

به گفته کارشناسان، متد ای‌ام‌اس بیش‌تر از یک روند زودگذر است و یک روش اصولی برای عضله‌سازی یا کاهش وزن می‌باشد. ای‌ام‌اس به وسیله امواج الکتریکی بر روی عضلات باعث ایجاد تحریک و فشار می‌شود که این تحریک و فشار باعث انقباض شدید ماهیچه‌ای می‌گردد. در واقع این انقباضات مکرر، همان کار عضلات هنگام تمرینات شدید را انجام می‌دهد.

دلایل مورد توجه قرار گرفتن متد ای‌ام‌اس

کارکرد علمی متد ای‌ام‌اس

امواج الکتریکی توسط یک دستگاه تولید می‌شود و الکترودهای دستگاه از طریق جریان الکتریکی به پوست متصل شده و باعث انقباض عضلات می‌شوند. پالس‌ها پتانسیل عمل را که از سیستم عصبی مرکزی می‌آید، تقلید می‌کنند و عضلات را متوقف می‌سازند. این دستگاه باعث ایجاد ۴۰ انقباض عضلانی در دقیقه می‌شود.

با روش ای‌ام‌اس تنها ۲۰ دقیقه در هر جلسه کافی است تا شاهد سرعت نتایج کار خود باشید. نتایجی که قبلا باید برای رسیدن به آن‌ها ساعت‌های طولانی را در باشگاه ورزشی می‌گذراندید، ولی اکنون با ای‌ام‌اس این نتایج را تنها پس از چند هفته می‌بینید و احساس می‌کنید.

مزایای روش ای‌ام‌اس

نتیجه‌گیری

دنیای مدلینگ در یک دهه اخیر بسیار محبوب و پرطرافدار شده است. به این دلیل که برای مشاهده مدل‌ها و فشن‌ها، مجبور به ورق زدن بوردا و ژورنال‌های مد نیستیم. کافی‌ست به میلیون‌ها صفحه مدل‌ها و فشن بلاگرها و فعالان مد و لباس در اینستاگرام یا فیس‌بوک سری بزنیم و درجریان جدیدترین طرح‌ها، نقش‌ها و فوتوشوت‌ها قرار بگیریم.

 درصد قابل ملاحظه ‌ای از صدها میلیون لایک و کامنتی که هر روز در شبکه‌های عکس‌محور فضای مجازی توسط کاربران داده می‌شود، به دنیای مد، لباس، فشن و از همه مهم‌تر به اندام‌های عضله‌ای و ورزشکاریست، و روز به روز دنیای آن داغ‌تر هم می‌شود. در این اکوسیستم است که افراد علاقه‌مند می‌شوند وارد این حوزه شده و خود را در مقابل فلاش دوربین عکاسان مد قرار دهند.

 برای خیلی‌ها نیز مدل شدن یک کسب و کار است. مدلینگ اول برای بانوان گسترش یافت اما روز به روز مردان هم به این فضا علاقه‌مند شدند و اکنون شاهد حضور مدل‌های زن و مرد قد بلند، قد کوتاه، لاغر، چاق، سفید پوست، رنگین پوست و از همه مهم‌تر مدل‌های عضله‌ای هستیم.

مدل بدن‌ساز حرفه‌ای، نیاز به ورزش بسیار زیاد دارد، نیاز به برنامه‌ریز حرفه‌ای در برنامه‌های روزانه رژیم غذایی دارد، باید سخت تلاش و تمرین کند تا به هدف خود برسد. در این میان، استفاده از راهکار جدید ای‌ام‌اس می‌تواند زمان رسیدن ورزشکاران به رویای مدل شدن را کوتاه نموده و راه را برایشان آسان‌تر کند. البته نباید فراموش کرد که از دستگاه ای‌ام‌اس نباید به صورت افراطی استفاده کرد و حتما تحت نظر مربی متخصص از این دستگاه بی‌بدیل بهره برد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟