یکی از مهم ترین سوالاتی که درباره دستگاه های Ems پرسیده می شود این است که دستگاه های Ems چگونه باعث چربی سوزی می شوند؟ برای پاسخ گویی به این سوال بهتر است ابتدا کمی درباره خود دستگاه های Ems صحبت کنیم و بعد از آن به روند کار کردن این دستگاه ها و این که دستگاه های Ems چگونه باعث چربی سوزی می شوند بپردازیم. بسیاری از افراد هستند که علاقه بسیار زیادی به دستگاه های Ems دارند ولی می خواهند بدانند که این دستگاه چگونه کار می کنند و دستگاه های Ems چگونه باعث چربی سوزی می شوند؟

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به خرید دستگاه های Ems دارید ولی دوست دارید قبل از خرید این دستگاه های اطلاعات کافی درباره این دستگاه ها بدست بیاورید حتما این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید تا اطلاعات کافی در این رابطه بدست بیاورید و با اطلاعات جامع نسبت به خرید این دستگاه های اقدام کنید.

دستگاه های Ems چیستند؟

همانطور که گفته شد اولین مطلبی که درباره آن صحبت خواهیم کرد این است که اصلا دستگاه های Ems چیست و تاریخچه آن به چه زمانی باز می گردد. شاید اولین کارها برای به وجود آمدن دستگاه های Ems را بتوان مربوط به سال 1976 دانست، درست زمانی که یک دانشمند روسی طی تحقیقاتی بسیار طولانی متوجه شد که جریان های الکتریکی می توانند تاثیرهای کمی بر روی رشد ماهیچه ها بگذارند.

این تحقیقات بعدها کمی بیشتر پیش رفت و اثبات شد که این تاثیر واقعا وجود دارد و می توان دستگاه هایی را ساخت که این کار را انجام دهند و همین جا بود که ایده ساخت دستگاه های Ems به وجود آمد. دستگاه های Ems در واقع ساخته شدند تا بتوانند در حین ورزش کردن جریان الکتریکی را وارد بدن کنند تا به این ترتیب باعث بهبود روند ورزش کردن انسان ها شوند. امروزه دستگاه های Ems بسیار پیشرفته شده اند و در تبلیغاتی که از آن ها میبینید مشاهده می کنید که تبلیغات بسیار زیادی در رابطه با چربی سوزی آن ها می شود که در این مطلب می خواهیم به بررسی این موضوع بپردازیم و بررسی کنیم که دستگاه های Ems چگونه باعث چربی سوزی می شوند بنابراین ما را تا آخر این مطلب دنبال کنید.

دستگاه های Ems دارای چه مزیت هایی هستند؟

دستگاه های Ems دارای مزیت های بسیار زیادی هستند که در ادامه به بررسی تک تک این موارد خواهیم پرداخت، یکی از مهم ترین مزیت های دستگاه های Ems این است که زمان ورزش کردن شما را کوتاه تر می کنند و در نتیجه باعث می شوند تا افرادی که فرصت زیادی برای ورزش کردن را ندارند هم بتوانند از همان تایمی که برای ورزش خود می گذارند نتایج قابل قبولی را دریافت کنند. یکی دیگر از مزیت های استفاده از دستگاه های Ems این است که حجم عضلات شما را افزایش می دهد و در نتیجه باعث می شود تا خوش هیکل تر به نظر برسید.

مزیت سوم استفاده از دستگاه های Ems این است که این دستگاه ها علاوه بر این که فشاری بر روی مفاصل شما نمی آورند بلکه باعث می شوند تا ورزشکارانی که آسیب دیده اند روند درمان خود را سریع تر دنبال کنند. مزیت آخر استفاده از دستگاه های Ems این است که این دستگاه ها باعث از بین رفتن سلولیت و در نتیجه بهبود روند ترمیم سلولی می شوند.

دستگاه های Ems چگونه باعث چربی سوزی می شوند؟

حال می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که دستگاه های Ems چگونه باعث چربی سوزی می شوند؟ همانطور که گفته شد فلسفه ساخت دستگاه های Ems به این دلیل بود که این دستگاه ها می توانند با استفاده از جریان الکتریکی روند ورزش کردن شما را بهبود ببخشند و در نتیجه باعث شوند که تناسب اندام شما بهتر و بهتر شود.یکی از بزرگترین مزیت های استفاده از دستگاه‌های‌Ems برای ورزش کردن این است که این دستگاه ها میتوانند روند چربی سوزی را در شما افزایش دهند حال می خواهیم بررسی کنیم که دستگاه‌های‌Ems چگونه باعث چربی سوزی می شوند؟

دستگاه‌های‌Ems با استفاده جریان های الکتریکی عضلات نواحی مختلف بدن شما را تحریک می کنند که این تحریک از طریق جریان الکتریکی رخ می دهد تحریکات صورت گرفته باعث می شود که مغز شما فرمانی را به تمامی عضلات شما ارسال کند تا عضلات خود را منقبض کنند، این انقباض های پی در پی باعث می شود تا فشاری بیشتری بر روی عضلات شما وارد شود و در نتیجه روند چربی سوزی در عضلات شما افزایش پیدا کند.

بنابراین پاسخ این سوال که دستگاه‌های‌Ems چگونه باعث چربی سوزی می شوند؟ این است که دستگاه های Ems با استفاده کردن از تحریکات الکتریکی بدن شما را منقبض می کنند و این انقباض های پی در پی همانند این است که شما یک ورزش بسیار سنگین را انجام می دهید و در نتیجه همان تاثیر را بر روی عضلات شما می گذارد و باعث چربی سوزی بیشتر در بدن شما می شود.

نتیجه گیری

با توجه به مطالب گفته شده حتما تا الان متوجه شده اید که استفاده از دستگاه‌هایEms دارای مزیت های بسیار زیادی برای شما می باشد که با استفاده EMاز آن ها علاوه بر این که می توانید روند چربی سوزی خود را افزایش دهید بلکه می توانید عضلات خود را نیز حجیم تر کنید و به تناسب اندام مورد نظر خود برسید، اما شاید برایتان جالب باشد که بدانید استفاده از دستگاه‌هایEms هیچ گونه عوارضی را برای شما ندارد و شما بدون این که عوارضی را متحمل شوید می توانید روند لاغری و کم کردن وزن خود را بهبود ببخشید که این امکان در سایر روش های لاغری سریع وجود ندارد.

بنابراین اگر قصد دارید که از دستگاه‌هایEms برای لاغری، کم کردن وزن، حجیم سازی عضلات خود و یا چربی سوزی استفاده کنید حتما این کار را انجام دهید چرا که استفاده از دستگاه‌هایEms روشی بسیار مفید و بدون دردسر برای شما می باشد که بسیاری از مجامع پزشکی نیز آن را تایید کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟