حتما تا به حال نام دستگاه ems را شنیده اید و این سوال برایتان پیش آمده است که ems  چه کاربردی دارد؟ در این مطلب قصد داریم توضیحاتی در رابطه با کاربرد این دستگاه و همین طور مزیت‌های استفاده از آن صحبت کنید. در صورتی که شما نیز جزو افرادی هستید که نام این دستگاه را شنیده اید و دوست دارید که بیشتر درباره کاربردها و مزایای استفاده از آن بدانید حتما این مطلب تا انتها مطالعه کنید تا اطلاعات کامل و جامعی در این رابطه به دست بیاورید.

در این مطلب ابتدا توضیحاتی در رابطه با خود این دستگاه و نحوه کارکرد آن می دهیم در مرحله بعدی کاربردهای این دستگاه و مزایای استفاده از آن را بیان می کنیم و در پایان نیز به بررسی عوارض احتمالی استفاده از این دستگاه می پردازیم، تا به این ترتیب با شناخت کامل از این دستگاه بتوانید به استفاده از آن برای عضله سازی و همینطور لاغری اقدام کنید. هم چنین در این متن قصد داریم توضیحاتی درباره نحوه خرید این محصول را نیز ارائه دهیم تا در صورتی که پاسخ این سوال که دستگاه ems چه کاربردی دارد را یافتید و علاقه مند شدید که این محصول را خریداری کنید با روش خرید آن نیز آشنا شده باشید.

دستگاه ems چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم به این سوال که دستگاه ems چه کاربردی دارد؟ پاسخ دهیم ابتدا می‌خواهیم این موضوع را بررسی کنیم که اصلاً این دستگاه چیست و چگونه کار می کند.دستگاه ای ام اس دستگاهیست که به وسیله الکتریسیته باعث می‌شود تا عضلات شما منقبض شده و در نتیجه رشد کنند.

این دستگاه شامل یک لباس مخصوص می باشد که درون این لباس الکترودهای قرار داده شده است که به وسیله این الکترودها در هنگام ورزش کردن جریان الکتریسیته وارد بدن شما می شود،  جریان الکتریسیته که وارد بدن شما میشود مغز را تحت تاثیر قرار می دهد و باعث می‌شود که عضلات شما منقرض شوند، با وارد شدن جریان برق به صورت پی در پی عضلات شما نیز به صورت پی در پی منقبض می‌شوند و این انقباض های پی در پی همان ورزش های سنگین را برای بدن شما شبیه سازی می کنند که باعث می‌شود از زلزله های شما رشد کرده و قوی تر شوند. استفاده از این دستگاه مزیت های بسیار زیادی دارد که در با هریک از این وضعیت را به صورت جداگانه آشنا خواهیم شد.

 

دستگاه ems چه کاربردی دارد؟

حال که با دستگاه ems آشنا شوید بهتر است به بررسی این موضوع بپردازیم که دستگاه ems  چه کاربردی دارد؟ برای پاسخ به این سوال می توان موارد متعددی را در نظر گرفت که هر یک از این موارد می‌تواند به صورت جداگانه یکی از کاربردهای دستگاه ems باشد. اولین موردی که در پاسخ به این سوال که دستگاه ems چه کاربردی دارد بررسی خواهیم کرد این است که دستگاه ems به صورت کلی باعث عضله سازی در بدن شما می شود در صورتی که قصد دارید عضله های قوی و زیبایی را داشته باشید می توانید از این دستگاه برای این کار استفاده کنید.

یکی دیگر از مهمترین مزیت های این دستگاه این است که از آن می توان برای لاغری نیز استفاده نمود. این دستگاه در  پزشکی نیز کاربردهای بسیار زیادی دارد، یکی از مهمترین کاربردهای این دستگاه در پزشکی از بین بردن سلولیت و بهبود روند ترمیم سلولی در بدن انسان می باشد. علاوه بر پزشکی دستگاه ems برای ورزشکاران نیز کاربردهای بسیار زیادی را دارد، ورزشکاران آسیب دیده به راحتی می‌توانند از طریق این دستگاه در دوران آسیب دیدگی خود از طریق ورزش کردن با این دستگاه آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند  تا در بازگشت به ورزش حرفه ای با مشکل آمادگی جسمانی روبرو نشوند و همینطور ورزشکاران آسیب دیده از این دستگاه می توانند برای افزایش سرعت بهبود خود استفاده کنند.

دستگاه EMS

چگونه می توانیم دستگاه ems را تهیه کنیم؟

حال که با کاربرد دستگاه ems آشنا شدید ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه می توان این دستگاه را تهیه کرد؟ یکی از بهترین روشها برای تهیه این دستگاه مراجعه به فروشگاه اینترنتی ما می باشد، خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی ما دارای مزیت های بسیار زیادی می باشد که یکی از مهمترین مزیت ها اعتماد کامل و کیفیت این محصول از شرایط فروشگاه اینترنتی ما به صورت کامل کیفیت این محصول را تضمین می‌کند. یکی دیگر از مزیت های خرید این محصول از فروشگاه اینترنتی ما این است که نیازی نیست که زمان زیادی را برای خرید این محصول صرف کنید و تنها با چند کلیک می توانید اقدام به خرید این محصول کنید و آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

روش های دیگری هم برای خرید این محصول وجود دارد که به عنوان مثال یکی از آن ها مراجعه حضوری به نمایندگی های فروش این محصول می باشد، ول این روش ها نیازمند صرف زمان زیادی می باشد که ممکن است برای هر کسی این کار مقدور نباشد.

آیا دستگاه ems معایبی هم دارد؟

حال که به این سوال که دستگاه ems چه کاربردی دارد پاسخ دادیم ممکن است این سوال در ذهن شما به وجود بیاید که آیا استفاده از این دستگاه معایب و عوارضی نیز برای انسان دارد یا خیر؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که تنها عوارض این دستگاه این است که ممکن است در حین استفاده از آن کبودی هایی را بر روی بدن شما به جا بگذارد که دلیل آن استفاده از جریان الکتریسیته بر روی پوست شما می باشد و معمولاً بعد از مدتی این کبودی ها از بین رفته و جای آنها باقی نمی ماند.

اینکه آیا استفاده از این دستگاه دارای عوارض خطرناکی می باشد یا خیر در بسیاری از مجامع پزشکی دنیا مورد بحث قرار گرفته است و آزمایش های بسیار زیادی نیز بر روی آن صورت گرفته است که پاسخ تمامی این صحبت ها و آزمایش ها این بوده است که استفاده از این دستگاه هیچ گونه عوارض خطرناکی برای فرد ندارد به همین علت است که بسیاری از افراد مشهور در دنیا از این دستگاه برای حفظ تناسب اندام خود استفاده می کنند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟