یکی از دستگاه های بسیار کاربردی که برای لاغری مورد استفاده قرار می گیرد دستگاه ems می باشد، لاغری سریع با دستگاه ems مسئله ای است که امروزه بسیاری از افراد درگیر آن هستند و علاقه دارند که بیشتر در این باره اطلاعات داشته باشند. اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه دارید وزن کم کنید و دوست دارید از دستگاه ems برای لاغری استفاده کنید بهتر است این مطلب را به صورت کامل مطالعه کنید تا اطلاعات کافی در این باره بدست بیاورید. در این مطلب اطلاعات بسیار مفیدی درباره لاغری سریع با دستگاه ems ارائه خواهیم داد.

لاغری سریع به دستگاه ems

همانطور که می دانید با استفاده از دستگاه ems می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی اقدام به لاغری کنید و بدن خود را به یک بدن عضلانی تبدیل کنید. حال ممکن است برای شما این سوال پیش آمده باشد که لاغری سریع با دستگاه ems به چه شکل رخ می دهد؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که زمانی که شما از دستگاه ems برای لاغری استفاده می کنید در واقع الکترودهایی به بدن شما وصل می شوند که باعث می شوند جریان الکتریکی در بدن شما به جریان بیفتد و به این وسیله عضلات شما خیلی سریع تر از حالت معمولی منقبض شوند، این انقباضی که صورت می گیرد باعث می شود تا فشار بیشتری در مدت زمان بسیار کوتاهی به عضلات وارد شود که این فشار باعث چربی سوزی سریع تر و در نتیجه عضلانی تر شدن ماهیچه های شما می شود. استفاده از دستگاه ems برای لاغری دارای مزیت های بسیار زیادی است که در ادامه برخی از این مزیت های را بررسی کرده و به توضیح آن ها خواهیم پرداخت.

 

لاغری سریع با استفاده از دستگاه ems دارای چه مزیت هایی است؟

استفاده از دستگاه لاغری ems دارای مزیت های بسیار زیادی است که باعث شده است بسیاری از افراد این روش را برای لاغری سریع تر انتخاب کنند، لاغری سریع با دستگاه ems باعث می شود که بتوانید در مدت زمان کوتاهی با وزن ایده آل خود برسید، بسیاری از افرادی که دارای بدن های عضلانی و زیبا هستند از روش لاغری سریع با دستگاه ems استفاده کرده اند، به صورت کلی برای کم کردن وزن مدت زمان بسیار زیادی لازم است چرا که باید ورزش های بسیار زیادی را انجام دهید تا بتوانید به صورت مساوی به تمامی قسمت های بدن خود فشار بیاورید ولی با استفاده از دستگاه ems می توانید در مدت زمان کوتاهی که تقریبا بیست دقیقه می باشد به صورت مساوی با کمی ورزش کردن به تمامی نقاط بدن خود فشار بیاورید و به این ترتیب در زمان ورزش کردن خود صرفه جویی کنید.

دستگاه ems

لاغری سریع با دستگاه ems توسط بازیگران مشهور

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین دغدغه های بیشتر بازیگران خارجی این است که بتوانند در مدت زمان کوتاهی وزن خود را بکاهند، این افراد برای این که بتوانند نقشی را دریافت کنند باید بتوانند بدن خود را همانند بدن آن نقش عضلانی کنند به همین دلیل معمولا بازیگران هالیوودی از این روش برای لاغری استفاده می کنند. دلیل این که بازیگران مشهور از روش لاغری سریع با دستگاه ems برای لاغری استفاده می کنند این است که این دستگاه هیچ گونه عوارضی جدی را به بدن آن ها وارد نمی کند و می توانند با خیالی راحت اقدام به ورزش کردن با استفاده از این دستگاه کنند. بسیاری از بازیگران مشهوری که امروزه در هالیوود فعالیت دارند اذعان دارند که در صورتی که این وسیله وجود نداشت ممکن بود آن ها به این میزان از محبوبیتی که امروزه دارا هستند نرسند.

لاغری سریع با دستگاه ems توسط ورزشکاران حرفه ای

یکی دیگر از مواردی که از دستگاه ems برای لاغری استفاده می شود توسط ورزشکاران می باشد، شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که ورزشکاران حرفه ای که معمولا دارای بدنی عضلانی هستند چرا باید از دستگاه های ems برای لاغری استفاده کنند؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که از آن جایی که دستگاه ems نیازمند مدت زمان کمتری برای ورزش کردن است در نتیجه فشار کمتری را نیز به بدن ورزشکاران وارد می کند به همین دلیل ورزشکاران حرفه ای که دچار آسیب دیدگی شده اند از دستگاه های ems برای ورزش کردن استفاده می کنند.

استفاده از دستگاه های ems توسط ورزشکاران آسیب دیده دارای چند مزیت بسیار بزرگ می باشد، یکی از مهم ترین مزیت های این کار این است که ورزشکاران بدون این که باعث تشدید آسیب دیدگی خود شوند می توانند آمادگی بدنی خود را برای مسابقات حفظ کنند و به این ترتیب آسیب دیدگی باعث دور شدن آن ها از شرایط ایده آل نمی شود، مزیت بسیار بزرگ دیگری که این کار دارد این است که ورزشکاران با استفاده از دستگاه های  ems برای ورزش کردن می توانند باعث افزایش سرعت روند بهبود خود شوند.

آیا لاغری سریع با دستگاه های ems عوارضی برای ما دارد؟

یکی دیگر از سوال های بسیار مهمی که معمولا پرسیده می شود این است که آیا لاغری سریع با دستگاه‌های‌‌ems همانند سایر روش های سریع لاغری دارای عوارضی می باشد؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که خیر بسیاری از مراکز پزشکی ورزشی معتبر دنیا از دستگاه‌های‌ems استفاده می کنند و ثابت شده است که استفاده از این دستگاه هیچگونه عوارض جانبی جدی را برای شما در بر ندارد.

در موارد بسیار کمی که قبلا از دستگاه‌های‌ems برای ورزش کردن استفاده کرده اند گزارش شده است که استفاده از این دستگاه ها گاهی اوقات کبودی های بسیار کوچکی را در روی بدن جا گذاشته است که البته خیلی سریع بهبود پیدا کرده اند، دلیل این کبودی ها این است که شما برای ورزش کردن باید لباسی را بپوشید که درون آن ها الکترودهایی قرار داده شده است که از میان این الکترودها جریان الکتریسیته عبور می کند بنابراین هنگامی که الکتریسیته درون این الکترودها جاری می شود ممکن است در صورت حساس بودن پوست آثاری را بر روی پوست شما بگذارد که خیلی سریع محو می شوند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟