در مجله لانسگو تا بدین قسمت به موارد مختلفی پیرو لاغری پرداختیم، و از اهمیت شنبه‌ای که فرا رسید گفتیم؛ سپس پیشنهادیک رژیم غذایی (23 خوراکی چربی سوز) را به شما ارائه نمودیم تا بلاخره آن شنبه فرا برسد؛ اما صرفا غذاها یا مواد خوراکی نمی‌توانند به تنهایی عملیات متابولیسم در بدن را بالا ببرند و آنچه که این پروسه را کامل‌تر می‌کند، استفاده از دیگر موارد در وعده‌های غذایی یک روز ما است.
نوشیدنی‌ها؛ از آب، چای ،قهوه، دمنوش‌ها ،شیر ،دوغ تا … ، همه و همه یک عضو پر رنگ در وعده غذایی ما هستند که فقط ما آنها را به چشم آب یا یک نوشیدنی برای رفع خستگی می‌بینیم.
نوشیدنی‌ های چربی سوز از جمله نوشیدنی های چربی سوز قوی شکم، یکی از راحت ترین موارد برای داشتن یک رژیم غذایی برای تناسب اندام می‌باشد؛ نوشیدنی‌ها با توجه به میزان کالری نسبت به حجمی که دارند، می‌توانند از بهترین موارد برای لاغری باشند، البته در شرایطی که میزان شکر در آن نوشیدنی به مقدار کافی باشد.
در این قسمت به معرفی نوشیدنی های چربی سوز اشاره می‌کنیم، که هر کدام از این نوشیدنی های چربی سوز به اشکال مختلف سبب تناسب اندام در کنار ورزش لاغری می‌شوند، حال می‌خواهد به وسیله افزایش میزان متابولیسم باشد یا کاهش اشتها …

در صورت تمایل می‌‌توانید با مطالعه مقاله جامع کاهش وزن اطلاعات مناسب و کامل پیرامون این موضوع جذب کنید

نوشیدنی های چربی سوز، آنچه در دسترس هست!

 

آب، نزدیک تر از هر چیزی

شاید در همین ابتدا برای شما جالب باشد که بدانید آب هم یکی از مهمترین و قابل دسترس‌ترین نوشیدنی های چربی سوز برای بدن است، به عنوان مثال نوشیدن یک لیوان آب قبل از میل نمودن یک وعده غذایی می‌تواند تاثیر بالایی در کاهش وزن شما به مرور داشته باشد، شما با نوشیدن یک لیوان آب، به میزان حجم و جرم 220گرم از ظرفیت معده خود را اشغال نمونده‌اید که همین سبب سیری زودرس در شما می‌شود.

آب_نوشیدنی_چربی_سوز

چای زیره یا دمی زیره

یکی از راهکار‌های لاغری، کاهش میزان یک وعده غذایی است، به گونه‌ای که با مصرف زیره در کنار لیمو شما به شدت دچار کاهش اشتها می‌شوید و این نکته بسیار مهم در قدم ابتدایی برای لاغری است. این رویه در زیره با ایجاد تاثیراتی بر روی اعصاب مغز و اندکی بد مزه کردن دهان رخ می‌دهد، که سبب بی میلی نیز می‌شود.

چای_زیره_نوشیدنی_چربی_سوز

چای سبز

در یک مطالعه در مجله سلامت امریکا، بیان گردیده بود که شکرت کنندگانی که هر روز قبل از انجام ورزش چای سبز که یکی از پر طرفدار به حساب می‌آید را میل می‌کنند، معادل 2 کیلو گرم بیشتر از افرادی که با همان ورزش وزن خود را کاهش می‎دهند بوده است.
نکته جالب، وجود مقداری کاتچین در چای سبز است که سبب لاغری و تخت شدن شکم نیز می‌شود. ولی برای تعریف مکانیسم عملی چای سبز در یک خط به همین نکته اشاره می‌کنیم که چای سبز سبب تبدیل بافت چربی در قسمت کبد و شکم به انرژی می‌شود.

چای_سبز_نوشیدنی_چربی_سوز_قوی

 

چای اولونگ

اوولونگ ، یک نام چینی به نام “اژدهای سیاه”، یک چای گلدار و سبک است که مانند چای سبز، نیز با موارد زیادی همچون دارچین و هل که با تقویت توانایی بدن در سوخت و ساز چربی ها (چربی) به تقویت لاغری کمک می کند، می‌باشد.
لازم به ذکر است که در یک مجله چینی معتبر، اولونگ را یکی از نوشیدنی های چربی سوز قوی شکم نامبرده است و نتایج خیره کننده به گونه‌ای بود که بیان می‌کرد بدون هیچ ورزشی و صرفا با خوردن این چای در شش ماه شش کیلو گرم از وزن خود را کم کرده بودند.

اولونگ_نوشیدنی_چربی_سوز

 

چای سفید

چای سفید یک چای است که به طور طبیعی خشک می‌شود و مانند چای‌های دیگر همان اندک ضرر را هم نخواهد داشت. این چای که غنی‌ترین چای از نظر میزان آنتی اکسیدان در تمامی چای‌ها است، یکی از نوشیدنی های چربی سوزی قوی شکم به حساب می‌آید، به گونه‌ای که به خوردن آن همزمان لیپوپیز (تجزیه چربی) را افزایش و باعث جلوگیری از تشکیل سلول‌های چربی می‌شود و با مصرف این چای به همراه انجام ورزش سبب کاهش وزن تا 1 کیلو 200 گرم در ماه می‌شود.

 

شیرها، میهمان ناخوانده نوشیدنی چربی سوز

 

شیر ارگانیک

عموما گاوها به دو گونه تغذیه می‌کنند، یا با دانه‌های چرب ذرت و یا به صورت کاملا ارگانیک که تحت تاثیر هیچ دانه روغنی و هورمونی قرار ندارند، در شیر گاو‌های ارگانیک میزان امگا 3 چهار برابر میزان امگا 3 در گاو‎‌های معمولی است؛ علاوه بر این میزان اسید لینوکلئیک کونژوگه که عامل اصلی لاغری در شیر است، در این نوع شیر چهار برابر بیشتر از شیر‌های صنعتی می‌باشد.

شیر_ارگانیک_چربی_سوز

شیر شکلات

نوشیدن ترکیبی از پروتئین، کروهیدرات‌ها و اسید آمینه‌ها پس از یک تمرین سخت می‌تواند به شما در ساخت عضله کمک شایانی کند، در یک بررسی در یک مسابقه دو چرخه سواری آنهایی که از شیر شکلات در بین مرحله استراحت، استفاده کردند، پس از شروع مجدد توانستند 51 کیلو متر از دیگر دوچرخه سواران رکاب بزنند که این نکته بسیار مهمی به حساب می‌آید.

شیر_کاکائو_چربی_سوز

 

آبمیوه از انواع نوشیدنی های چربی سوز

 

Candice Kumai که یک شبکه سلامت محور در تلویزیون امریکا است با معرفی پنج نوشیدنی بسیار خارق العاده برای لاغری، عمل لاغری را بسیار آسان‌تر نمود، این شبکه با بیان معجزه آسا بودن نوشیدنی های چربی سوز سبز میزان لاغری این نوشیدنی‌ها را نزدیک به 1 و نیم کیلوگرم در ماه معرفی کرد.

نوشیدنی سبزیجات

بیشتر میوه‎‌ها و سبزیجات کالری کم ، بدون کوچک‌ترین میزان چربی و پر از فیبر و ویتامین‌های حیاتی و آنتی اکسیدان‌ها هستند که با کاهش وزن شما را راضی و پر از انرژی می‌کنند. محققان دانشکده پزشکی بیلور دریافتند که افراد در رژیم‌های غذایی که روزانه یک لیوان 220 گرمی آب سبزیجات کم سدیم بنوشند، در طی یک دوره 12 هفته‌ای از بین رفته‌اند، به طور متوسط چهار کیلو بیشتر از رژیم های غذایی که آب سبزیجات نمی‌نوشند از دست داده‌اند.
نوشیدن آب سبزیجات یکی از بهترین روش‌ها برای لاغری با نوشیدنی‌های چربی سوز است. اما ما در این قسمت یکی از برترین اسموتی‌ها که تاثیر به سزایی در افزایش سوخت و ساز بدن دارد را به شما معرفی می‌کنیم.
•  1 فنجان شیر بادامِ بدن شکر
•  1 فنجان اسفناج جوانه یا کوچک
•  1 موز یخ زده
•  2 قاشق غذاخوری پودر کاکائو بدون چربی
•  2 قاشق غذاخوری پودر پروتئین
•  1 فنجان یخ
با ترکیب این مواد شما یک اسموتی بسیار مغذی و کالری سوز خواهید داشت.

آبمیوه طبیعی سبز

آبمیوه‌های خام با حفظ آنزیم‌های حیاتی باعث هضم غذا می‌شود ، به این معنی که می‌توانید از شر نفخ شکم هم رهایی پیدا کرده و راه خود را به سمت حرکات منظم‌تر روده برای یک شکم مسطح و خوشحال بریزید!
آب میوه‌های طیبعی با نداشتن هیچ گونه ماده نگه دارنده، با حفظ آنزیم‌های حیاتی باعث هضم غذا می‌شوند و علاوه بر این باعث از بین رفتن نفخ و در نهایت چربی سوزی شکم نیز می‌شوند، از بهترین آب میوه‌های طبیعی برای لاغری می‌توانیم به آب گریپ فرویت اشاره کنیم که میزان تاثیر گذاری در بهبود عملکرد قلب را هم نیز دارد.
اما یک ترکیب بسیار کاربردی برای لاغری و چربی سوزی این کوکتل است که به شما معرفی می‌کنیم.
میزان موادی که در هر وعده از این ترکیب وجود دارد:
90 کالری
0.5 گرم چربی
3 گرم پروتئین
15 گرم شکر
0 گرم فیبر

ترکیبات تشکیل دهنده

•  3 فنجان اسفناج کوچک(برگ و ساقه کوچک)
•  1 خیار متوسط
•  نیم فنجان آناناس تازه¾
•  1 قاشق غذاخوری ریشه زنجبیل تازه

آبمیوه_سبزیجات_چربی_سوز

اسموتی توت فرنگی و موز

یک ترکیب بسیار کاربردی برای کاهش وزن اسموتی توت فرنگی و موز است؛ به طور کلی تمام آبمیوه‌هایی که با ترکیب مواد با پروتئین بالا و چربی کم است یکی از پرتاثیر‌ترین ترکیب‌ها برای افزایش عضله سازی و چربی سوزی است.
نحوه درست کردن این اسموتی
• پنج عدد توت فرنگی
• یک عدد موز
• یک قاشق غذا خوری عسل
• پنج تکه یخ کوچک
• دو لیوان آب

 

Detox water

یکی دیگر از نوشیدنی های چربی سوز که شما می توانید در خانه خود به راحتی آن را تهیه و میل کنید دتوکس واتر است.
Detox water در واقع نوعی آب است که با میوه مخلوط می‌شود؛ و در طعم‌های بسیار مختلفی می‌توانیم آنها را تهیه کنیم، اما نکته‌ای که در مورد این نوشیدنی بسیار مهم است خاصیت اصلی این نوع از نوشیدنی‌ها است، واژه detox که به معنای سم زداست از این جهت بر روی این آبمیوه گذاشته شده، که پوست میوه خاصیت سم زدایی دارد و در این ترکیب از میوه پوست‌دار استفاده می‌شود.

 

دتوکس واتر چربی سوز

نوشیدنی سرکه سیب و گریب فرویت

یکی دیگر از بهترین نوشیدنی های چربی سوز قوی شکم می‌توانیم به ترکیب گریپ فرویت و سرکه سیب اشاره کنیم، این دو که ترکیب آنها باعث کاهش سطح قند خون شما می‌شوند، سموم بدن را دفع می‌کنند و به شدت چربی سوز هستند، چربی سوزی این ترکیب فوق العاده، بیشتر به خاطر وجود سرکه سیب در آن نیز می‌باشد، که سرکه سیب به خودی خود باعث از بین بردن کبد چرب می‌شود، برای کسب بهترین نتیجه، یک ساعت پیش از هر وعده غذایی یک لیوان کوچک از این ترکیب میل نمایید، نکته قابل توجه که در انتخاب سرکه سیب بسیار مهم می‌باشد استفاده از سرکه سیب‌های دستی و طبیعی است.
آنچه لازم است…
• یک فنجان آب گریپ ‌فروت
• یک قاشق غذاخوری سرکه سیب
• نصف فنجان چای نعناع

نوشیدنی های چربی سوز قوی ولی ناشناخته!

 

آب ماست
آب ماست دارای مقادیر زیادی مواد معدنی به ویژه کلسیم و ویتامین‌های محلول در آب مثل ویتامین B2 و ویتامین B6 است، از همین روی به فردی که باید چربی و پروتئین کمی مصرف کند و در مقابل به مواد معدنی و ویتامین نیاز دارد پیشنهاد می‌گردد آب ماست بیشتری مصرف کند؛ در رژیمی که در برنامه غذایی آن آب ماست وجود داشته باشد، خیلی از افراد چاق وزن خود را کم می‌کنند. نبودن چربی، پایین بودن میزان کالری به علاوه وجود پروتئین‌ها و مواد معدنی سرشار در آب ماست، بدون ایجاد کمبود مواد مغذی، لاغر شدن را تسهیل می کند.
این موارد ذکر شده در بالا صرفا تمامی خواص آب ماست را پوشش نمی‌دهد و هضم غذا یکی دیگر از بزرگترین خاصیت‌های سرشمار این ماده موثر و مفید است.

پیشنهاد طلایی loncego

کفیر، شاید شنیده باشید که می‌گویند آنچه خوبان همه دارند تو یکجا داری و هر آن چیز که نوشیدنی های چربی سوز دارند را کفیر در خود دارد؛ کفیر طبیعی یک Super food کمتر شناخته شده می‌باشد که شاید جالب باشد که بدانید ۵۰ برابر ماست حاوی ریز مغذی می‌باشد و حداقل ۱۰ برابر ماست باکتری پروبیوتیک دارد. در واقع کفیر بهترین پروبیوتیک شناخته شده در جهان است.
تحقیقات آکادمیک که در مجله سلامت امریکا بر روی کفیر انجام شد نشان داد که پروبیوتیک‌ها بیش از هر ماده غذایی دیگر می‌توانند متابولیسم بدن را افزایش دهند، در هر لیوان کفیر با داشتن میلیون‌ها باکتری مفید،‌ میزان زیادی کلسیم و انواع ویتامین به خصوص ویتامین های گروه B ، از جمله B 12 علاوه بر اینکه سبب سلامتی بیشتر شما می‌شود، با افزایش میزان نیاز بدن به انرژی‌ها برای متابولیسم پایه و تحرکات روزانه؛ باعث سوخت و ساز بیشتر بدن از انرژی‌های ذخیره شده می‌شود و تاثیر شگفت آوری در تناسب اندام بدن خواهد گذاشت.

کفیر_چربی_سوز_قوی

تغذیه در کنار ورزش

در این مقاله برای شما مثال‌های بسیار مفید و جالب از نوشیدنی های چربی سوز بیان کردیم که امیدواریم برای شما مفید واقع شده باشد، ولی در واقع استفاده از مواد غذایی سالم و مناسب در کنار ورزشی‌هایی مانند EMS لانسگو که کالری سوزی فوق العاده دارند به گونه‌ای که در بیست دقیقه میزان مصرفی آنها ۱۲۰۰ کیلو کالری می‌باشد، بسیار موثر خواهد بود.
این نوع از ورزش که به تازگی وارد بازار شده و ورزش مورد علاقه سلبریتی‌ها به حساب می‌آید، با ایجاد و انتقال جریانات الکتریکی سبب افزایش سوخت ساز و جریان خون می‌شود، نکته لازم به ذکر در مورد این روش که علاوه بر تاثیر فوق العاده بر روی سوخت و ساز برگ برنده به حساب می‌آید، کاملا بدون عوارض بودن این دستگاه می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟