همه چیز درباره سلامتی و زیبایی با ای ام اس

امروزه بسیاری از افراد به دنبال راه‌های زیبایی هستند. بسیاری نیز سلامتی را توام با ظاهری زیبا می‌خواهند. علم این بار هم به کمک آنها شتافته است. استفاده از متد ای ام اس قدم بزرگی در سلامتی جسم و زیبایی خواهد بود.
آیا سلامتی همزمان با زیبایی امکان پذیر است؟ متد ای ام اس چگونه به سلامتی افراد کمک می کند؟ راز زیبایی با ای ام اس چیست؟
اگر سلامتی و زیبایی‌تان برای شما اهمیت دارد پس با ما همراه شوید.

سلامت بدن با ای ام اس
ای ام اس یک روش بسیار موثر برای بهبود کیفیت زندگی با حذف درد کمر است. عدم تعادل در عضلات پشتی، شکم و یا کف لگن می‌تواند مسبب مجموعه‌ای از مشکلات باشد. ای ام اس می‌تواند این گروه‌های عضلانی غیر قابل دسترس را تمرین دهد. تمرینات ای ام اس در این عضلات موجب کاهش قابل ملاحظه‌ مشکلات عضله‌ای و انعطاف‌پذیری می‌شود. بدین ترتیب سلامت بدن و کیفیت سطح زندگی به دست می‌آید.

 همه چیز درباره سلامتی و زیبایی با ای ام اس
تمرینات ای ام اس در درمان دردهای مفصلی و دردهای موضعی بسیار موثر هستند. این دردها ناشی از آسیب‌های ورزشی یا وضعیت نامناسب بدن هستند. ای ام اس با تحریک نواحی خاص موجب بهبود سلامتی می‌گردد.
بر خلاف ورزش‌های با وزنه، تمرینات ای ام اس فشار زیادی روی مفاصل شما ایجاد نمی‌کند. حتی  در صورت وجود آسیب بدنی قبلی، ای ام اس یک راهکار درمانی برای آسیب است.

سلامت روان با ای ام اس

مشهور است که جسم مناسب و سالم، سلامت روان را افزایش می دهد. تمرینات ای ام اس یک روش بسیار عالی برای تمدد اعصاب افراد است. ای ام اس انرژی را تخلیه می‌کند و سپس احساس سرزندگی دوباره به ارمغان می‌آورد. مزیت فوق العاده تمرینات ای ام اس در دستیابی به این احساسات درونی در زمانی بسیار کوتاه است.

جلسات تمرینات ای ام اس کمک می‌کند بدن شما اندورفین آزاد کند. اندروفین به طور کلی به عنوان هورمون شادی شناخته می شود. اندروفین به کاهش اضطراب نیز کمک می‌کنند. این هورمون خلق و خوی کلی شما را هم بهبود می‌بخشد. علاوه بر این، آندروفین حتی افسردگی و اضطراب را کاهش می‌دهد. پس از تمرینات ای ام اس شما احساس سبکی و آرامش می‌کنید. الگوی خواب شما بهبود پیدا کرده و مطمئنا احساس بهتری خواهید داشت.

سلامت پوست با ای ام اس

این تمرین‌ها فقط برای ورزشکاران نیست. ای ام اس برای همه است. ملکه‌های زیبایی و مشاهیر شناخته شده این روش را به جای تمرینات ورزشی سنتی انتخاب کرده‌اند. آنها بسیار تحت تأثیر نتایجی که در کاهش سلولیت، تقویت پوست و کاهش چین و چروک‌های ظاهری داشتند، قرار گرفته‌اند.
تمرینات ای ام اس جریان خون را در پوست و بافت متناظر آن بهبود می‌بخشد. این روش گردش خون را نیز افزایش می‌دهد.

ای ام اس به حذف سموم کمک کرده و پوست را روشن تر و بهتر می کند. پوست صورت صاف‌تر و جوان‌تر به نظر می رسد. چرا که جوانی و درخشندگی از نتایج تمرینات خوب و سالم ای ام اس است.

درمان سلولیت با ای ام اس

به کارگیری تکنولوژی ای ام اس موجب افزایش گردش خون لنفاوی درمنطقه‌ی عضلانی تحریک شده می‌شود. گردش خون به علت پمپاژ عضلانی افزایش یافته صورت می‌گیرد. با افزایش فعالیت عضلات رگ‌های خونی و لنفاتیک نیز منقبض و منبسط می‌شوند. این سرعت گردش خون موجب تسهیل اکسیژن‌رسانی به محل می‌شود. ای ام اس موجب صاف‌ کردن بافت‌های زیرجلدی و از بین بردن متابولیت‌های مضر می‌گردد. به این ترتیب ای ام اس سبب سفت‌تر شدن پوست و رفع سلولیت می‌شود.

نتایج زیبایی در متد ای ام اس

-کاهش وزن و از بین رفتن چربی زائد اند‌ام‌ها
-ترمیم سلول‌های سطحی و بافت های پوستی و ایجاد چهره‌ای شاداب
-سفت شدن پوست و بافت بدن و ایجاد تازگی و طراوت در پوست
-درمان سلولیت با افزایش گردش خون

زیبایی پس از زایمان با ای ام اس

تمرینات ی ام اس می‌تواند به مادران برای تناسب اندام پس از زایمان کمک کند. علاوه بر این، هر جلسه‌ تمرینی بیست دقیقه‌ای با ای ام اس برابر با شصت الی نود دقیقه تمرینات سنتی است. پس ای ام اس زمان کمی را از مادرانی که کودک نوزاد دارند می‌گیرد.
همچنین همراه با کاهش وزن پوست سفت شده و از شر استرچ مارک های دوران بارداری خلاص می‌شوند.

بهبود وضعیت ماهیچه‌ها با ای ام اس

عضلات نامتقارن یک مشکل شایع عضلانی است. عدم تقارن ماهیچه‌ها هم از نظر ظاهری ناموزون و هم از نظر جسمانی مشکل ساز است. این مشکل می‌تواند در اثر ورزش نامناسب و یا از طریق شرایط کاری و نحوه‌ بد ایستادن ایجاد شود. در این موارد، افراد ممکن است تحریک را در یک بخش یا یک سمت از بدنشان قوی‌تر حس کنند. این نشانه‌ عدم تعادل عضلانی است.

تمرینات ای ام اس می‌تواند برای جبران این عدم تعادل استفاده شود. اغلب این تمرینات باعث کاهش چشمگیر این مشکلات می‌شود. همچنین متد ای ام اس موجب بهبود در نحوه کلی ایستادن و انعطاف پذیری می‌شود.

همه چیز درباره سلامتی و زیبایی با ای ام اس

پیشگیری از پوکی استخوان با ای ام اس

افزایش حجم عضلانی در متد ای ام اس موجب تغییرات در چگالی تراکم استخوانی می‌شود. ای ام اس یک تمرین عالی برای کسانی است که از مشکلات سیستم اسکلتی رنج می‌برند. ای ام اس حتی می‌تواند به عنوان یک ابزار پیشگیری نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در طی تمرین ای ام اس عضلات عمیق اسکلتی تحریک می‌شوند. این تحریک به تقویت عضلات و استخوان‌هایی که بدن را راست نگه می‌دارند، کمک می‌کند.

بهبود عملکرد فیزیکی با ای ام اس

با تمرینات ای ام اس در حالی که عضله کار می کند، گرفتگی‌ها نیز رفع می‌شود. پس از تمرین، شما احساس آرامش و سرزندگی خواهید کرد. تمرین ای ام اس همچنین عملکرد فیزیکی را بهبود می‌بخشد. شما احساس انعطاف پذیری بیشتری دارید. شما سالم تر هستید و دیرتر خسته می‌شوید. در مقایسه با ورزش‌های معمول، ای ام اس در یک زمان بسیار کم ، اثری چندین برابر تمرین های ورزشی سنگین دارد.

نتیجه گیری
تمرینات ای ام اس سطح کیفی زندگی افراد را بالا برده است. با متد ای ام اس زماني كه عضلات كار مي‌كنند جريان خون افزايش مي‌يابد. این سرعت پمپاژ باعث شادابي كل بدن و پوست مي‌شود. به طوري كه بعد از تمرينات شما احساس آرامش و شادابي خواهيد كرد.

متد ای ام اس باعث افزایش سلامتی و انرژی و در نتیجه افزایش کیفیت زندگی می‌شود. انرژی مضاعف حاصل از متد ای ام اس اعتماد به نفس را بالا می‌برد. این میزان از رضایت سلامت روانی افراد را در پی خواهد داشت.
با متد ای ام اس می توانید تغییرات شگفتی در سلامتی و پرورش اندام و زیبایی ظاهر خود به وجود بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟