مدت زمان زیادی است که اهمیت دادن به ورزش در بین مردم رواج پیدا کرده است. افراد تلاش می‌کنند بدانند ورزش چه تاثیری در سلامت و زندگیشان دارد. بدیهی‌ست که افراد کم‌تحرک و غیر ورزیده، زودتر بیمار می‌شوند و طول عمر کوتاه‌تری دارند. حال آن که افراد ورزشکار اغلب سلامت هستند.
با پیشرفت علم و تکنولوژی، استفاده از دستگاه‌های بدن‌سازی و انجام تمرینات سنتی به کنار رانده می‌شود و ورزشی نوظهور با دستگاه‌های پیشرفته به نام دستگاه ای‌ام‌اس، جای خود را در قلب انسان‌ها باز می‌کند.

در حال حاضر برندهای مختلفی دستگاه‌های ای‌ام‌اس را عرضه نموده‌اند که هر کدام ویژگی‌های مخصوص به خود را داشته و با دیگری متفاوت هستند. شما می‌توانید با انجام بررسی‌های لازم، برند خود را انتخاب نموده و به ورزش بپردازید.

از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به جنس لباس مورد استفاده، گواهینامه‌های مختلف، کشور سازنده دستگاه، نوع سیم کشی لباس و … اشاره نمود. در این مقاله قصد داریم ویژگی‌های برند لانسگو در این زمینه را با شما درمیان بگذاریم. پس با ما همراه باشید.

ابتدا بهتر است بدانید فناوری ای‌ام‌اس در برند لانسگو چیست و این دستگاه چگونه کار می‌کند.
به طور کلی دستگاه ای‌ام‌اس نسل جدیدی از روش‌های ورزشی است که با پوشیدن یک لباس مخصوص، جریان‌های الکتریکی ضعیفی را به عضلات شما وارد می‌کند. این جریان‌ها ضعیف هستند اما کاری می‌کنند که نسبت به باشگاه‌های ورزشی، در مدت زمان کوتاه‌تری به هدفتان که همان عضله‌سازی و کاهش وزن است برسید.

الکترودهایی که از طریق این دستگاه‌ها به شما متصل می‌شوند پالس‌های الکتریکی ضعیفی را به ماهیچه‌ها وارد می‌کنند و باعث انقباض آن‌ها می‌گردند. این تحریک چیز عجیب و جدیدی نیست بلکه تقلیدی از همان روش ورزشی سنتی‌ است.

گواهینامه‌های لازم برای هر برند چیست؟

بسیاری از لوازم آرایشی، بهداشتی و ورزشی که امروزه در اختیار انسان‌ها قرار می‌گیرند، استانداردهای لازم جهت استفاده را ندارند. این مسئله باعث می‌شود که این جور وسایل، سلامت انسان را به خطر بیندازند. بنابراین باید برای آن‌ها یک سری استاندارد تعریف کرد.

برای مثال یکی از استانداردهای جهانی معتبر، مدرک FDA است که برای داشتن این مجوز، باید آزمایش‌های خاصی را در مورد محصول خود انجام دهید و اگر از این امتحان سربلند بیرون آمدید، سازمان مورد نظر، جهت امتحان کالای شما، مجددا، بررسی‌ها را به صورت نامحسوس انجام خواهد داد تا شرکت‌ها مجبور شوند کیفیت کالای خود را حفظ کنند. بنابراین برای استفاده از تجهیزات پزشکی، لوازم آرایشی- بهداشتی و …، به گواهینامه‌ها و مجوزهای لازم، توجه کافی را مبذول دارید.

مجوز و گواهینامه برند لانسگو

یکی دیگر از این گواهینامه‌ها که از اعتبار بالایی نیز برخوردار است، گواهینامه ایزوی پزشکی است که شرکت لانسگو این گواهینامه را از آن خود کرده است و شما می‌توانید با اعتماد کافی، از تجهیزات آن استفاده نمایید. برخوردار بودن از گواهینامه‌های این چنینی باعث می‌شود به برند مورد نظر اعتماد کنید و با خیال راحت به استفاده از آن بپردازید.

وظیفه سازمان ایزو این است که با حمایت از تولیدکننده و مصرف‌کننده، و تحت شرایط قانونی و استاندارد، تولید محصولات را به صورت یک‌پارچه سازمان‌دهی نماید. به این ترتیب در مورد میزان اثربخشی محصولات، به مشتریان، اطمینان خواهد داد و باعث افزایش بهره‌وری خواهد شد.

لباس‌های لانسگو

لباس‌ها و جلیقه‌های دستگاه ای‌ام‌اس به دو دسته تقسیم می‌شوند. یا ورزشکار باید خودش آن را تهیه نماید و یا می‌تواند از لباس‌های برند انتخابی خود استفاده نماید. خوشبختانه لباس‌های برند لانسگو به صورت استدیو هستند و همین باعث می‌شود شما به عنوان فردی که می‌خواهید از دستگاه‌های آن استفاده کنید، نیاز به خرید لباس نداشته باشید. لباس‌ها و جلیقه‌ها در برخی از برندها استدیو نیست و این به آن معنی‌ست که شما خود باید این لباس‌ها را خریداری کنید که در این صورت با هزینه زیادی مواجه خواهید شد.

از طرفی لباس‌ها و جلیقه‌های این برند، آنتی باکتریال و نانو هستند. فراموش نکنید که در برند لانسگو امکان شستن لباس در ماشین لباسشویی نیز وجود دارد.

نوع سیم کشی و قرار گیری الکترودها در برند لانسگو چگونه است؟

یکی از دغدغه‌های ورزشکاران در استفاده از دستگاه‌های ای‌ام‌اس، نحوه قرار گرفتن الکترودها است. در بعضی از برندها الکترودها روی لباس به کار می‌روند بنابراین هم زیبایی خود را از دست می‌دهند و هم ممکن است در ورزش کردن شما خلل ایجاد کنند.

اما برند لانسگو برای شما جلیقه‌های توکار فراهم می‌کند. پس هم لباس جلوه بهتری داشته و هم مزاحمتی به هنگام ورزش شما به وجود نخواهد آمد. از طرفی مشکل لباس‌هایی که الکترود در آن‌ها توکار نیست، امکان پارگی سیم‌هاست. برند لانسگو از این مشکل مبرّا می‌باشد زیرا در سیم کشی توکار، امکان پارگی بسیار پایین است.

آیا در برند لانسگو امکان جابه‌جایی الکترودها وجود دارد؟

برخی از استفاده‌کنندگان از دستگاه‌های ای‌ام‌اس در بعضی برندها، نمی‌توانند محل قرارگیری الکترودها را روی عضلات خود تغییر دهند و یا حتی جایگذاری الکترودها بعد از شستشوی لباس کاری سخت و دشوار خواهد بود.
برند لانسگو به شما این امکان را می‌دهد که محل قرارگیری الکترودها را بر حسب نیاز خود تغییر دهید و نیز امکان جایگذاری الکترودها بعد از شستشوی لباس را نیز دارد.

آیا برند لانسگو کاربرد پزشکی نیز دارد؟

یکی از دلایلی که بعضی از افراد به ورزش و از آن مهم‌تر به دستگاه‌های ای‌ام‌اس روی می‌آورند، بهبود شرایط پزشکی، توانبخشی و خواص درمانی است. پس در این بین برندی پیروز میدان خواهد بود که علاوه بر ایجاد تناسب اندام و کاهش وزن، خاصیت‌های درمانی نیز برایتان ایجاد کند.
برند لانسگو در زمره برندهایی است که کاربرد پزشکی، درمانی و توانبخشی نیز دارد.

این برند که کشور سازنده‌اش آلمان می‌باشد، امکان افزایش پاورپد برای سایر قسمت‌های بدن را داراست.
از طرفی تکنولوژی IST شیب روند تحریک در برند لانسگو، با پالس‌های مربعی است.

یکی از مشکلاتی که دستگاه‌های ای‌ام‌اسِ برندهای مختلف دارند، قابلیت استفاده هم‌زمان دو ورزشکار از دستگاه است که ممکن است به ورزشکار آسیب برساند. البته باید بدانید که اکثر این برندها، برندهای چینی و مجارستانی هستند.
شرکت لانسگو، این دستگاه را به صورت تک نفره و با استانداردهای لازم به بازار عرضه کرده است.

و در پایان باید بگویم که مهم‌ترین مزایای استفاده از دستگاه ای‌ام‌اس در برند لانسگو به شرح زیر است:
⦁ ساخت عضله
⦁ کاهش وزن
⦁ کاهش سایز
⦁ توان بخشی
⦁ عدم آسیب به مفاصل
⦁ بهبود کیفیت سلامت بدنی
⦁ افزایش استقامت بدنی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟