در این مقاله به بررسی لاغری با دستگاه ای ام اس EMS خواهیم پرداخت، ابتدا مختصر اطلاعاتی درباره لاغری با دستگاه ای ام اس EMS در اختیار شما قرار می دهیم.
امروزه افراد در پی دستیابی به روش های سریع لاغر شدن هستند، برخی افراد متوجه شده اند با مراجعه به باشگاه ها تغییر چندانی در سایز خود نداشته و از این امر ناراضی هستند، ما در این قسمت به ارائه اطلاعات درباره روش های لاغری به صورت خیلی سریع می پردازیم.
در ادامه به سوالات شما در رابطه با لاغری با دستگاه ems برای لاغری پاسخگو هستیم.

  1. لاغری با دستگاه ای ام اس به چه صورتی است؟
  2. مزایای لاغری با ای ام اس چیست؟
  3. آیا دستگاه EMS در عضله سازی نقش کمکی دارد؟
  4. آیا لاغری با ای ام اس عوارض دارد؟
  5. چه کسانی نباید از روش لاغری با EMS استفاده کنند؟
  6. هدف از لاغری با دستگاه EMS چیست؟
  7. دستگاه ems چه کاربرد هایی دارد؟
  8. برای استفاده از دستگاه لاغری ای ام اس محدودیت سنی وجود دارد؟
  9. آیا انجام تمرینات EMS دردناک است؟

لاغزی با دستگاه ای ام اس

لاغری با دستگاه ای ام اس EMS به چه صورتی است؟

روش EMS برای لاغری یک روش ورزشی جدید برگرفته از تکنولوژی های روز دنیاست، برای انجام این ورزش ابتدا باید یک لباس که برای انجام ورزش طراحی شده را پوشید، این لباس یا به صورت داخلی و یا خارجی دارای سیم کشی است که با استفاده از این سیم کشی های انجام گرفته به دستگاه متصل شده و دستگاه الکترودها را به صورت بسیار ضعیف به بدن منتقل می کند. لاغری با دستگاه ای ام اس یک روش سریع و بی خطر بوده و افرادی که خواهان رسیدن به اندام دلخواه هستند آن هم در مدت زمان کوتاه، می توانند با بکارگیری این دستگاه به آن چه که قصد دارند، برسند.
دستگاه لاغری ای ام اسEMS با وارد شدن فشار الکترودها در نواحی مختلف بدن باعث انجام چربی سوزی شده و در نهایت منجر به لاغری افراد می شود واین کاهش وزن همانند دیگر ورزش ها که بعد از رها شدنش بدن به حالت قبل و اضافه وزن برمی گردد، نیست در این روش تا مدت ها بدن به حالت نرمال و اندام زیبا باقی خواهد ماند.
همچنین دستگاه ای ام اس باعث افزایش سطح جریانات خونی در رگ ها می شود و باعث می شود، سلامتی فرد حفظ شود.

مزایای لاغری با ای ام اس چیست؟

لاغری با روش ems مزایایی دارد که به شرح زیر می باشد و همین مزایا باعث جذب تعداد زیادی از افراد و استفاده از آن شده است :

ورزش هایی که با دستگاه ems برای لاغری انجام می گیرد نباید به نحوی باشد که بطور کامل ورزش های دیگر کنار گذاشته شود، بهترین راه این است که در کنار ورزش های دیگر ورزش با دستگاه EMS هم انجام گیرد.

آیا دستگاه EMS در عضله سازی نقش کمکی دارد؟

تاثیر دستگاه ای ام اس بر عضلات

در پاسخ به این سوال باید گفت بله، دستگاه EMSدر عضله سازی نقش موثری دارد و سبب بهتر شدن کارایی سیستم بدن خواهد شد. برخی از این نمونه ها شامل افزایش قدرت و حجم ماهیچه هاست، انجام حرکاتی مانند پرش و … جزو مواردی است که نقش دستگاه EMS را بیان می کند.

آیا لاغری با ای ام اس عوارض دارد؟

برای افرادی که نگران این سوال هستند، باید گفت که ورزش ای ام اس هیچ گونه خطر و عوارضی برای افراد نداشته و در علم پزشکی هم از این دستگاه استفاده می شود.

چه کسانی نباید از روش لاغری با EMS استفاده کنند؟

ورزش برای حفظ سلامتی و داشتن اندام مناسب است، یک راه رسیدن به اندازه و لاغری دلخواه استفاده از روش لاغری با EMS می باشد، اما این ورزش هم مانند بسیاری از ورزش های دیگر برای برخی از افراد توصیه نمی شود، افرادی که نباید از این روش استفاده کنند، شامل دو گروه هستند، گروه اول افرادی هستند که مطلقا نباید با دستگاه EMSورزش کنند و گروه دوم افرادی هستند که به صورت نسبی و با مشورت پزشک می توانند از این ورزش استفاده کنند.

گروه اول که نباید از روش لاغری با EMSاستفاده کنند، به شرح زیر هستند :

گروه دوم که در بعضی موارد می توانند با مشورت پزشک از روش لاغری با EMS استفاده کنند :

هدف از لاغری با دستگاه EMS چیست؟

افراد زیادی هستند که از دستگاه EMSبرای موارد گوناگونی استفاده می کنند اما سازندگان این دستگاه سه هدف اصلی دارند که این سه هدف در زیر آورده شده است :

انجام ورزش و حفظ سلامتی و تندرستی

دستگاه EMSتنها برای افراد ورزش کار نیست بلکه افرادی هم که تاکنون هیچ سابقه ورزشی نداشته و می خواهند اقدام به شروع کنند، بسیار مناسب و کاربردی خواهد بود.

رسیدن به اندام دلخواه و زیبا با لاغری

برخی از افراد برای لاغری سریع به استفاده از EMSمی پردازند که این دستگاه هم به دلیل طراحی خاص و بی نظیری که دارد، سبب رفع نیاز افراد شده و پس از مدت کوتاهی افراد به اندامی که در نظر دارند، می رسند.

استفاده از این دستگاه در علوم پزشکی

از دستگاه EMS در پزشکی هم استفاده می شود و نقش مثبت و اثر گذاری داشته طوری که باعث می شود، افراد آسیب دیده بهبود بیابند بدون آن که فشاری بر قسمت های آسیب دیده وارد شود.

دستگاه ems چه کاربرد هایی دارد؟

دستگاهems ابتدا در قرن هجدهم میلادی تولید و عرضه شد و هدف آن کمک به بیمارانی بود که دچار مشکلات اسکلتی و عضلانی هستند، با استفاده از این دستگاه بدون انجام هیچ حرکتی می توان ورزش کرد و تاثیرات ویژه ای کسب کرد، دستگاه emsقدرت بدن تا به اندازه ۴۰٪ بیشتر می کند و بسیاری از ورزشکاران برای بازیابی بدن خود از ورزش های سخت از این دستگاه استفاده می کنند.

برای استفاده از دستگاه لاغری ای ام اس محدودیت سنی وجود دارد؟

استفاده از دستگاه لاغری ای ام اس برای افراد زیر ۱۶ سال می تواند خطر ساز باشد، از این رو سن مناسب برای استفاده از این دستگاه از ۱۶ سال به بعد می باشد، همچنین انجام این ورزش باید براساس نظرات مربی باشد تا مشکلی برای فرد استفاده کننده به وجود نیاید.
ورزش ems باید با برنامه ریزی ها انجام بگیرد و چنانچه افراد بدون برنامه به استفاده از آن اقدام کنند، ممکن است دچار آسیب های جبران ناپذیری شوند، از این رو به شما توصیه می کنیم قبل از انجام هر نوع فعالیتی با این دستگاه با فردی که در این زمینه اطلاعات دارد مشورت کرده و طبق راهنمایی های او پیش بروید.

آیا انجام تمرینات EMS دردناک است؟

خیر، انجام تمرینات EMSهیچ گونه دردی نداشته دستگاه EMS فشارهای الکتریکی را به صورت خیلی کم و ضعیف به عضلات منتقل می کند و بدن بعد از مدت کوتاهی به این فشارهای الکتریکی عادت می کند، و در نهایت بازهم برای دادن اطمینان خاطر به شما می گوییم که نگران انجام تمرینات با دستگاه EMSنباشید زیرا هیچ نوع دردی حس نخواهید کرد.

نتیجه گیری

بطور کلی دستگاه ای ام اس از گذشته تاکنون در بین مردم رایج بوده است، به طوری که در سال ۱۹۷۱ برای افزایش قدرت و بازتوانی استفاده می شده است، بعد از مدتی در سال ۲۰۰۳ اولین دستگاه ای ام اس تولید شد. در این ورزش تمامی قسمت های بدن دچار تحرک شده و فعال می شوند، عضلات دچار فعالیت شده و فشار دستگاه هم همراه با آن وارد می شود و باعث تغییرات در نواحی مختلف بدن می شود.
دستگاه ای ام اس دارای یک مربی مخصوص بوده تا دستگاه را برای شما راه اندازی کند و نحوه کار آن را به شما آموزش دهد، مدت زمان این ورزش کوتاه اما اثرات آن طولانی است، این نوع ورزش ترکیبی است از ورزش های سنتی در کنار ورزش های نوین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟