اثرات مثبت روش لاغری EMS

دستگاه EMS چیست؟

تاریخچه EMS

دغدغه‌های روزمره و لاغری

چرا روش لاغری EMS بهترین گزینه برای تناسب اندام محسوب می‌شود؟

دستگاه EMS و ماهیچه سازی

روش لاغری EMS  بعد از زایمان

روش لاغری EMS و دستگاه عصبی بدن

روش لاغری  EMS و کاهش حجم چربی

دستگاه EMS و درمان دردهای موضعی

روش لاغری EMS و افزایش متابولیسم بدن

ممنوعیت استفاده از دستگاه EMS

 

 

دستگاه EMS چیست؟

تحریکات عضلات الکتریکی یا EMS که به عنوان تحریک الکتریکی عصبی و عضلانی (NMES) یا الکترومیواستیمولیشن نیز شناخته می‌شود، ایجاد انقباض عضلات با استفاده از تکانه‌های الکتریکی است.

 

تاریخچه  EMS

شاید کمی عجیب باشد ولی در حقیقت تاریخچه EMS و بهره‌مندی از روش تحریک عضلات از طریق جریان الکتریکی به قبل از زمان میلاد مسیح برمی‌گردد، درست در زمانی که پزشکان از خاصیت مار ماهی‌های الکتریکی برای درمان درد‌های عضلانی استفاده می‌کردند و بعد از آن در سال 1831 هنریک اینگ با اختراع دستگاه فیزیوتراپی اقدامات ابتدایی را در این زمینه بنا نهاد.

 

دغدغه‌های روزمره و لاغری

با توجه به محدودیت های زمانی، مکانی و ماشینی شدن شکل  و رویه زندگی، تناسب اندام به یک معضل خاص تبدیل شده است و به همین دلیل افراد زیادی به دنبال راهکار‌های سزیع و اثر بخش در این زمینه هستند ولی نکته ای که در مورد ورزش و لاغری وجود دارد این موضوع است که تناسب اندام و لاغری یک پروسه زمان‌بر است که نیاز به صرف انرژی دارد، پس باید با این موضوع کنار آمد که معجزه در وجودیت و تلاش افراد وجود دارد و یک پودر یا معجون لاغری برای شما معجزه‌ای رقم نمی‌زند.

 

چکیده: دستگاه لاغری EMS یک روش برای لاغری بع واسطه تحریک عضلات الکتریکی است، در واقع ورزش را برای شما شبیه سازی می‌کند. تاریخچه بهرمندی پزشکی از جریان الکتریکی به قبل میلاد مسیح و مداوا با مار ماهی الکتریکی بازمی‌گردد. اما به دلیل کاهش وزش این متد از ورزش به واسطه کالری سوزی قابل قبول در کمترین زمان ممکن به شدت پیشنهاد می‌شود.

 

دستگاه EMS

 

چرا روش لاغری EMS بهترین گزینه برای تناسب اندام محسوب می‌شود؟

EMS روش ورزشی است که می توانیم آن را به عنوان یک ابزار و روش برای تمرین ویژه افراد سالم و ورزشکاران خطاب کنیم. روش کاری EMS به گونه‌ای است که الکترود‌ها به وسیله تکانه‌هایی توسط یک دستگاه تولید می‌شوند و از طریق الکترودهای روی پوست به عضلات تحویل داده می‌شوند.

الکترودها عموماً لنت هایی هستند که به پوست متصل می‌شوند. تکانه‌ها از پتانسیل عملکردی که از سیستم عصبی مرکزی ناشی می‌شود، تقلید می کنند و باعث انقباض عضلات می‌گردند.

علاوه بر این روش لاغری  EMS می‌تواند به عنوان یک ابزار توانبخشی و پیشگیری برای بیماران جزئی یا کاملاً بی تحرک استفاده شود، البته این روش توانایی های خارق العاده‌ای در سلامت و بهبود درد‌های مفاصلی دارد که در مقاله‌‌ای مرتبط با درمان انحراف و گودی کمر این موضوع می‌تواند تاثیر خارق العاده‌ ems برای سالمندان داشته باشد که در مقاله‌ای به طور کامل به آن موضوع اشاره کردیم. این وسیله ورزشی تاثیرات خیلی مثبت و ارزشمندی را در همه حیطه‌های علمی ثابت کرده است که در زیر به این مطالب اشاره می کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

چکیده: این روش به واسطه تاثیرات جریان برق، سبب افزایش جریان خون و متابولیسم در عضلات شده که بدون هیچ عوارضی می‌تواند تاثیر قابل توجهی در عضله سازی و کاهش وزن داشته باشد.

 

دستگاه EMS

 

دستگاه EMS و ماهیچه سازی

مطالعات جدید دانشمندان نشان داده است که دستگاه EMS  کمک زیادی به ماهیچه سازی می‌نماید و تاثیر بسیاری از عملکردها بدن را تحت تاثیر قرار می دهد، برخی از این تاثیرات مهم شامل افزایش تراکم ماهیچه ها، افزایش قدرت و افزایش بازده قدرتی برای حرکاتی چون پرش عمودی می‌باشد، البته پیشنهاد می‌شود که با صرف زمانی حدود 6 دقیقه مقاله دستگاه ماهیچه و عضله ساز و تاثیرات آن را مطالعه نمایید.

 

روش لاغری EMS  بعد از زایمان

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی می‌باشید که بعد از زایمان عضلات شکمی و لگنی شما از حالت عادی خارج و دچار تغییراتی شده است، می توانید بعد از ۶ هفته از زایمان با دستگاه EMS تمرینات عضلات لگنی و شکمی را تمرین کنید و تاثیرات شگفت انگیز این تکنیک ورزشی را مشاهده کنید که بافت ها و ساختار های پوستی شما بعد از زایمان به حالت طبیعی برمی‌گردد. البته نه صرفا از منظر EMS بلکه از نظر ارزش آفرینی پیشنهاد می‌کنیم تا 7 دقیقه وقت برای مطالعه مقاله ورزش و لاغری بعد از بارداری بگذارید تا از اطلاعات مفید آن مقاله نهایت استفده را داشته باشید.

در ۱۶ ژانویه ۲۰۱۷ شخصی به اسم ایوان  ۳۴ ساله به شهر لانبورگ سفر کرد و با دستگاه EMS آشنا شد. ایوان در مصاحبه ای تحقیقات خود را اعلام کرد:« من از دستگاه    EMS فقط یکبار در هفته استفاده می‌کردم، بعد از زایمان سوم دچار جدایش شکمی به طول ۱۰ سانتی متر شدم و خیلی نگران بودم که با استفاده از آن توانستم بعد از زایمان به تناسب اندام ایده آل خود دست پیدا کنم .

 

چکیده: این روش به واسطه ایجاد گردش خون سبب تسریع در امر عضله سازی و کاهش وزن می‌شود.

چکیده: این دستگاه به واسطه زمان کم و و اثربخشی قابل توجه برای بانوان بسیار مناسب است.

 

 

روش لاغری EMS و دستگاه عصبی بدن

روش لاغری EMS بخاطر استفاده از فرکانس های ضعیف هیچگونه آسیبی بر سیستم عصبی بدن ایجاد نمی کند، بلکه فرکانس های این دستگاه برای سیستم عصبی مفید می باشد و بعد از تمرین احساس آرامش به شما دست می دهد. از دستگاه EMS در فیزیوتراپی برای درمان های  سیستم عصبی استفاده می‌کنند.

دستگاه EMS و گردش خون شما با استفاده از دستگاه EMS می توانید به راحتی رشد مویرگ‌ها را تحریک کنید و خون رسانی به بافت‌های بدن را افزایش دهید.

روش لاغری  EMS و کاهش حجم چربی

شما با استفاده از دستگاه EMS می توانید در طول ۲۰ دقیقه، ۱۰۰۰ تا ۱۵۰۰ کالری چربی را بسوزانید. این وسیله ورزشی نسبت به دیگر وسایل ورزشی ۱۰ برابر بیشتر می تواند چربی های شما را از بین ببرد.

در اواخر ۲۰۱۶، خانم انا ساکن شهر هام در آلمان با دستگاه EMS آشنا شد و تنها بعد از چند جلسه توانست ۲۵ کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهد.خانم انا در رابطه با دستگاهEMS طی مصاحبه ای می گوید: « بهترین وسیله ورزشی بود که من توانستم در کمترین زمان ممکن به وزن ایده آل خود برسم

روش لاغری EMS و تقویت بافت های عضلانی

شما با استفاده از دستگاه EMS می‌توانید در طول۲۰ دقیقه، ۳۶۰۰۰ انقباض عضلانی در بدن ایجاد کنید که بیشتر از ۳۰۰ ماهیچه به طور همزمان تقویت می شود و توده های عضلانی ایجاد می کنید.

 

چکیده: به واسطه عدم هر گونه عوارض در روش EMS و کالری سوزی فوق العاده آن که در مدت زمان 20 دقیقه سبب وختن 1200 کالری در بدن می‌شود، این روش تبدیل به بهترین متد لاغری در سال‌های اخیر شده است.

 

دستگاه EMS

دستگاه EMS و درمان دردهای موضعی

شما با استفاده از دستگاه EMS  می توانید دردهای موضعی خود از جمله کمردرد، زانودرد، پشت درد و درد مفاصل ودرد گردن و … را درمان کنید. در برخی از آسیب ها، فیزیوتراپ‌ها برای درمان آسیب‌‌های شدید به اعضای بدن یا جراحی این وسیله ورزشی را توصیه می کنند.

دیتر، وزنه بردار و بدنساز اروپایی طی یک مصاحبه اعلام کرد:«  هدف من از استفاده از دستگاهEMS  این بود که بتوانم درد کمرم را کاهش دهم و عضلات پایین و پشت کمرم را تقویت نمایم و  اصلی ترین هدفم این بود که بتوانم اندام زیبا و متناسب داشته باشم.» همچنین وی در ادامه می گوید که درد کمرش از بین رفته است و عضلات بدنش را به راحتی می‌تواند مشاهده کند.

 

روش لاغری EMS و افزایش متابولیسم بدن

شما با استفاده از این دستگاه می‌توانید سوخت و ساز بدن را افزایش دهید و همچنین این امکان را خواهید داشت تا اکسیژن رسانی و توان هوازی خود را افزایش دهید. مقدار سرعتی که بدن کالری می‌سوزاند سرعت سوخت و ساز نام دارداما هنگامی که سرعت سوخت و ساز شما از حد طبیعی کندتر باشد باعث ایجاد عوارض جانبی منفی از جمله خستگی، تغییر خلق و خو، هوس غذایی و از همه مهم‌تر دشواری در کاهش وزن می‌شود که سرآمد آن چاقی خواهد بود.

دستگاه EMS و زیبایی پوست

شما با استفاده از این دستگاه پیشرفته می‌توانید شادابی و زیبایی را به پوست بدن خود بازگردانید، با تمرینات این دستگاه ورزشی خون رسانی به سلول های پوستی افزایش می‌یابد و سلولیت درمان پیدا می‌کند و پوست شما شاداب و ترمیم خواهد شد.

 

دستگاه EMS و افزایش قدرت

شما با استفاده از این دستگاه پیشرفته ورزشی می‌توانید به واسطه افزایش سوخت و ساز بدن اکسیژن بیشتری را جذب کنید که همین مورد باعث افزایش قدرت و انرژی شما می‌شود و تأثیر بسزایی بر کیفیت زندگی افراد می‌گذارد.

 

چکیده: این روش به واسطه افزایش جریان خون و اکسیژن سبب بهبود تغذیه بافت پوست و در امتداد آن تازگی پوست شده؛ همچنین افزایش جریان خون و اکسیژن به عضلات سبب افزایش قدرت می‌شود.

 

دستگاه EMS

دستگاه EMS و جلوگیری از آسیب دیدگی

شما با استفاده از دستگاه پیشرفته می توانید در کمترین زمان قدرت ماهیچه های خود را افزایش دهید و از آسیب های ناشی از ورزشهای سنگین و طاقت فرسا، با افزایش وزن شما بر عضلات همسترینگ وارد می شود جلوگیری کنید.

 

دستگاه EMS و افزایش توانایی جسمی بدن

شما با استفاده ار روش لاغری EMS می‌توانید توانایی جسمی بدن را برای انواع مختلفی از ورزش‌هایی چون تنیس و… افزایش دهید و به راحتی می‌توانید ضربه بزنید.

یکی از علاقمندان به این روش لاغری EMS برای افزایش وضعیت جسمانی شخصی به اسم توبیا ساکن اروپا و ورزشکار در رشته تنیس می‌باشد در مصاحبه خبری درباره این دستگاه می‌گوید که :« من با کار کردن از این وسیله ورزشی کاملا راضی هستم و قدرت جسمانی مرا بهبود داده است و قدرت ضربه زدن با راکت به توپ تنیس من نیز افزایش یافته است و حریفان من از این مسئله غافلگیر شده اند.» و نیز در ادامه می گوید که ایشان دو سال  هست با دستگاهEMS  کار می‌کنند.

 

ممنوعیت استفاده از دستگاه EMS

اگر شما دارای شرایط جسمانی خاصی هستید باید به پزشک مراجعه کنید و بعد از تاییدیه پزشک می توانید بادستگاهEMS استفاده کنید.

افراد زیر برای استفاده از دستگاهEMS ممنوعیت دارند:

دستگاه EMS و کاهش BMI

شما با استفاده از دستگاه EMS به راحتی و در کمترین زمان ممکن می توانید قد خود را افزایش دهید و چربی های موضعی خود را از بین ببرید. BMI یک روش برای بررسی میزان اضافه وزن در بدن است که با فرمول زیر محاسبه می‌شود؛ اگر نیاز به محاسبه میزان اضافه وزن خود دارید پیشنهاد می‌شود با مراجعه به مقاله جامع لاغری لانسگو در مورد موضوع کاهش وزن علاوه بر کسب اطلاعات کامل‌تر در حوزه BMI می‌توانید اطلاعات کارآمدی در مورد لاغری و کاهش وزن کسب کنید.

دستگاه EMS و افزایش توانایی جسمی بدن

شما با استفاده ار روش لاغری EMS می توانید توانایی جسمی بدن را برای انواع مختلفی از ورزشهایی چون تنیس و… افزایش دهید و به راحتی می توانید ضربه بزنید.

یکی از علاقمندان به این روش لاغری EMS، برای افزایش وضعیت جسمانی شخصی به اسم توبیا ساکن اروپا و ورزشکار در رشته تنیس می باشد در مصاحبه خبری درباره این دستگاه می گوید که :« من با کار کردن از این وسیله ورزشی کاملا راضی هستم و قدرت جسمانی مرا بهبود داده است و قدرت ضربه زدن با راکت به توپ تنیس من نیز افزایش یافته است و حریفان من از این مسئله غافلگیر شده اند.» و نیز در ادامه می گوید که ایشان دو سال  هست با دستگاهEMS کار می کنند.

 

دستگاه EMS

 

چکیده: EMS یک متد به روز برای رسیدن به تناسب اندام است، لانسگو یک برند آلمانی در حوزه تولید دستگاه‌های EMS می‌باشد که با توجه با عدم وجود هر گونه عوارض و پیروی از گواهی نامه‌های سلامت پزشکی بهترین انتخاب ممکن برای تسریع در امر تناسب اندام می‌باشد.

 

خصوصیات مثبت پزشکی در دستگاه  EMS لانسگو

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟