بهترین دستگاه های ورزشی برای سوزاندن چربی

یکی از گزینه های مناسب برای بالا بردن میزان کارایی و استقامت بخشی سیستم قلبی و عروقی استفاده از دستگاه های ورزشی هستند. اما باید در نظر داشته باشید در میان افرادی که در این زمینه فعالیت دارند اختلاف نظر هایی پیرامون اینکه کدام دستگاه چربی سوزی بهتری در پی دارد را دارند.

همه این دستگاه‌ها برای تمرین مناسب هستند، اما اگر واقعا” قصد دارید به خوبی تمرین کنید و چربی بسوزانید، بهتر است به تجزیه و تحلیل ما نگاهی بیاندازید. در این مطلب ضمن معرفی دستگاه چربی سوز لازم است بدانید، دستگاه‌ها بر اساس سوزاندن چربی و بهترین نحوه کار با آن ها برای گرفتن نتیجه مطلوب بررسی می شوند.

دوچرخه ثابت

یکی از دستگاه هایی که منجر به تنبل شدن افراد می­شود، دوچرخه ثابت است! اکنون این سوال را در ذهن خود میپرسید چرا؟ در واقع نحوه درست نشستن و انجام تمرین شاید کمی دشوار باشد، اما وقتی خیلی آرام و طولانی رکاب بزنید شما را تنبل می کند! اما اگر می خواهید بهترین نتیجه را از دوچرخه ثابت بگیرید، باید پاها و شش هایتان را حسابی به کار بگیرید، انگار که یک ماشین با سرعت بالا شما را تعقیب می کند! پیشنهاد می کنیم چند دقیقه سخت فشار بیاورید و در بین هر ست به خودتان استراحتی بدهید. اگر به صورت ایستاده پدال بزنید، عضلات بزرگ پا را  حسابی به کار خواهد گرفت.

زمان انجام تمرین مطلوب با دوچرخه ثابت:  3 دقیقه دوچرخه سواری سریع، 2 دقیقه آرام و به مدت 30 دقیقه این برنامه را تکرار کنید. برنامه اینتروال دوچرخه ثابت برای چربی سوزی را نیز پیشنهاد می کنیم.

تردمیل

یکی از پرمخاطب ترین وسایل ورزشی در جهان تردمیل است، که می توان گفت در بحث استفاده از وسایل ورزشی خانگی، آمار بیشتری را به خود اختصاص می دهد. اما آیا همه کسانی که روی تردمیل می دوند یا پیاده روی می کنند این کار را درست و بدون اشتباه انجام می دهند؟ تردمیل هنگامی که سرعتش بالا می رود بیشتر متحرک و روان می‌شود، اما شاید همیشه قدم زدن را بجای دویدن در آدم ترغیب می کند! اگر شما به صورت جدی قصدتان سوزاندن چربی است به جای آهسته دویدن به خودتان کمی فشار بیاورید و با سرعت بیشتری بر روی تردمیل شروع به دویدن کنید.

زمان انجام مرین مطلوب با تردمیل: 20 دقیقه تمرین در ست های ترکیبی 4 دقیقه ای ، پیاده روی آرام/ آهسته دویدن، همراه با ست های یک دقیقه ای دویدن سریع.

دستگاه پله

دستگاه پله یکی از دستگاه های ورزشی است که اکثر افراد از آن بیزار بوده و رابطه­ی خوبی با آن برقرار نمی کنند. دستگاه پله علی رغم وجود تمام محدودیت هایی می تواند مفید باشد و نتیجه مطلوب را به مصرف کنندگان بدهد. اگر از این دستگاه استفاده می کنید، برای یک تمرین ایده آل باید تمرین را آهسته شروع کنید و مقاومت را افزایش دهید. با این کار وقت بیشتری را برای سوزاندن چربی خواهید گذاشت. اگر بتوانید خودتان را با یکنواختی حرکات کوهنوردی وفق دهید، به خاطر نحوه تمرین پا، باعث سوزاندن چربی هایتان خواهد شد.

دستگاه EMS

یکی دیگر از دستگاه هایی که شما می­توانید برای چربی سوزی از آن ها استفاده کنید، دستگاه ems است. این دستگاه به دلیل قابلیت های فراوانی که در ادامه برای شما ذکر خواهیم کرد باعث خواهد شد تا شما چربی سوزی بهتر و راحت تری داشته باشید و زودتر به نتیجه ایده آل خود برسید.

لانسگو یک برند معتبر آلمانی تولید کننده دستگاه‌های EMS بوده که محصولات خود را با بالاترین کیفیت تولید می‌کند و دارای گواهی های استاندارد و کیفیت متفاوت از جمله ISO 9001 و CSA است همچنین این دستگاه گواهی EN ISO 13485 مربوط به دستگاه های پزشکی را نیز داراست.

بدن و آناتومی بدن ما علاوه بر ایمپالس‌ها و جریان‌های عصبی که از سمت مغز به‌سوی عضلات و ماهیچه‌ها فرستاده می‌شود و باعث تحریک آن‌ها است؛ می‌تواند از طریق جریان الکتریکی خارجی و بیرونی هم واکنش نشان داده و منقبض گردد. دستگاه‌های ورزشی ems جریان‌ها و شدت‌های مختلف الکتریکی را در دستگاه ems به وجود می‌آورند که از طریق پدهای مخصوص و خاصی که بر روی بدن و پوست بدن قرار می‌گیرد، باعث تحریک عضلات و ماهیچه‌ها می‌شود و درنتیجه عضلات را منقبض می‌کند.

برند لانسگو

یکی از مهم‌ترین، معروف‌ترین و سرشناس‌ترین برندهای معتبر دستگاه‌های ورزشی ems, می‌توان به دستگاه و برند ورزشی لانسگو اشاره کرد و نام برد. برند لانسگو دستگاه ورزشی است که در ایران و باشگاه‌های ایران موجود می‌باشد. دستگاه ورزشی و برند لانسگو ساخت کشور آلمان است که از کیفیت و کارایی بسیار بالا و تأثیرگذاری برخوردار است.

برند loncego یکی از بهترین، معروف‌ترین و پرطرفدارترین برندهای دستگاه ورزشی ems هست که جواب دهی بالایی دارد. برند loncego مفیدترین کارایی و عملکرد را برای افراد و ورزشکاران حرفه‌ای و یا افراد مبتدی که تازه به ورزش روی آورده‌اند را دارد. افراد و کسانی که از دستگاه و برند loncego استفاده کرده‌اند، بسیار راضی و خوشنود هستند و از این روش ورزشی به‌طور مداوم و بارها استفاده کرده‌اند. از دستگاه loncego به دلیل آموزش‌های فردی و نکات مهمی که ارائه کرده است، می‌توان به‌راحتی و آسانی استفاده کرد و کارهای با دستگاه loncego را آموخت.

معرفی دستگاه EMS لانسگو

شماهم می­توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید و از خدمات ما بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟