با توجه به آمار‌های بدست آمده از انجمن جهانی، کشورمان ایران در جایگاه 47 چاق‌ترین کشور‌های جهان قرار دارد، این موضوع باعث می‌شود روزانه سوالات بسیاری درمورد روش‌های مختلف لاغری در گوگل سرچ می‌شود. یکی از این سوالات که توجه اتاق فکر لانسگو را به خود جلب کرد سوال چگونگی لاغری شکم با دستگاه فیزیوتراپی بود؛ اما چون خلاء یک جواب کارا و مفید را در این مورد را حس کردیم، تصمیم گرفتیم تا در مورد این موضوع اندک اطلاعات خود را در اختیار شما مخاطبین و همراهان لانسگو قرار دهیم.
شاید اگر مانند خودرو آیینه‌ای داشتیم که در آن تمامی خطرات و عوارضی که‌ به دنبال ما هستند و می‌توانند سلامتی ما را تهدید کند نشان می‌داد، برروی این آیینه یک واژه از همه بیشتر به چشم می‌خورد! چاقی و بیماری‌های مرتبط از آنچه در آیینه می‌بینید به افرادی که مستعد هستند نزدیک‌تر است، افراد مسن به دلیل عدم تحرک کافی و عموما اندک افسردگی که در دوران بازنشستگی به همراه آن‌ها خواهد بود، در معرض چاقی قرار دارند. البته عدم تحرک صرفا در افراد مسن عامل اضافه‌وزن نیست، بلکه زندگی کارمندی در جوانی و میان‌سالی و همچنین تبدیل بازی‌های پرتحرک به بازی‌های کامپیوتری در کودکان و نوجوانان از دلایل چاقی به واسطه کم تحرکی است.

لاغری موضعی با دستگاه فیزیوتراپی
زندگی روزمره و نقش ورزش در آن

در مقاله جامع لاغری لانسگو که به آن اشاره کردیم، لاغری و رسیدن به وزن ایده‌آل در ذهن عوام راهکار‌های مختلفی دارد، از رژیم غذایی مناسب تا رفتن به باشگاه، ولی اگر این مقاله جامع را مطالعه کرده باشید به این نکته بسیار تاکید داشتیم که برای رسیدن به وزن ایده‌آل، ورزش و تحرک نقش اصلی را ایفا می‌کند، البته که نقش رژیم غذایی هم در این مسیر آنچنان کم‌رنگ نیست، البته که ورزش صرفا برای لاغری نیست بلکه می‌تواند افزایش وزن یا چاقی را به همراه داشته. در واقع ورزش یک عمل فیزیکی است که می‌تواند زندگی سالم را به همراه داشته باشد.
ورزش راه تندرستی است، هم برای افرادی که از اضافه‌وزن رنج می‌برند و بیماری‌های قلبی عروقی، درد‌های مفاصلی و … در انتظار آن‌ها است و هم برای افرادی که از لاغری رنج می‌‌برند و بیماری‌های ضعف بدنی می‌تواند آن‌ها را آزار دهد. اما این حقیقت که ورزش یک فعالیت بدنی زمان‌بر است و برای انجام آن نیاز است تا زمان زیادی صرف شود، انکار نشدنی است. همین دلیل باعث می‌شود تا ورزش به اولویت‌های چندم افراد تبدیل شود. در مورد این موضوع کاملا حق با این دوستان عزیز است زیرا مشغله زندگی باعث می‌شود تا انسان از بسیاری از اولویت‌های زندگی عقب بماند که ورزش یکی از این موارد است.

 

لاغری با دستگاه فیزیوتراپی
چکیده نکات

• ورزش یک فعالیت بدنی برای رسیدن به سلامتی است، خواه فرد از اضافه وزن رنج می‌برد یا از لاغری و ضعف بدنی
• برای تناسب اندام و داشتن یک فرم بدنی مناسب ابتدا ورزش و سپس رژیم غذایی از الزامات انکار نشدنی است.
• مشغله کاری و کم تحرکی باعث شده تا ورزش در تمام اغشار جامعه تبدیل به یک اولویت درجه دو شود.

چکیده کلیات

ایران در رتبه 47 چاق‌ترین کشور‌های جهان قرار دارد، اضافه‌وزن و راه‌های مقابله با آن موضوع است که روزانه هزاران بار در گوگل سرچ می‌شود، لاغری با دستگاه فیزیوتراپی از جمله این موارد است که در این مقاله به بررسی این موضوع می‌پردازیم.

لاغری با دستگاه فیزیوتراپی

پیشرفت تکنولوژی در مسیر ایجاد راحتی و آسایش، این نگرش پیشرفت تکنولوژی خوشبختانه در ورزش هم ورود کرده و باعث شده تا روش‌هایی پدیدار شود تا به وسیله آن، افراد در کم‌ترین زمان ممکن که به کار و زندگی آن‌ها لطمه نزند، به وزن ایده‌آل و فرم بدنی مناسب برسند، لاغری با دستگاه فیزیوتراپی یکی از روش‌هایی است که برخلاف دیگر روش‌های نوین عوارض کمتری دارد. این دستگاه که در ادامه روند کاری آن را توضیح می‌دهیم از جمله روش‌هایی است که تاثیر آن بیشتر از چاقی برروی چاقی موضعی است، توجه داشته باشید که تفاوت عمده‌ای میان چاقی و چاقی موضعی است.

چاقی موضعی

احتمالا این سوال در ذهن شما نقش بسته که چاقی موضعی چیست؟ چاقی موضعی نوعی از چاقی است که فرد دارای تناسب اندام نسبی است ولی قسمتی از بدن او مانند شکم، پهلو، باسن، سینه و بازو دچار انباشت چربی محسوس است، اگر بخواهیم همان مثالی که در مقاله بالا برای درک بهتر اینجا ذکر کنیم، می‌توانیم به فرم بدنی کیم کارداشیان و بیانسه اشاره کنیم، هر چند که چاقی موضعی از دید برخی یک جذابیت است ولی این نوع از چاقی در کل یک فرم بدنی زننده است، راه درمان این نوع از چاقی رژیم غذایی، باشگاه، ورزش صبحگاهی و دیگر راه‌های رسیدن به تناسب اندام نیست بلکه باید صرفا از روش‌ها و ورزش‌های صبحگاهی استفاده کنید که لاغری با دستگاه فیزیوتراپی یکی از این موارد است.
در روش‌های لاغری موضعی که چیستی آن و تمام دستگاه‌های لاغری موضعی را در یک مقاله به صورت مجزا توضیح دادیم تنها راه مقابله با این بیماری است، این متد با تمرکز برروی قسمت درگیر و تحت‌تاثیر قرار دادن آن قسمت سعی در برطرف کردن قسمت‌های انباشت بافت چربی دارد، علاوه‌بر این دستگاه‌های لاغری موضعی در از بین بردن سلولیت نیز بسیار قدرتمند عمل می‌کنند. سلولیت یعنی بافت چربی زیر‌پوستی که به صورت ناهموار هستند، مانند بافت چربی شکم، بافت چربی ران پا، بافت چربی زیر بازو و … . لاغری شکم با دستگاه فیزیوتراپی از جمله موارد کارآمد در این زمینه است.

دستگاه فیزیوتراپی و لاغری موضعی

چکیده نکات

• لاغری با دستگاه فیزیوتراپی از متد‌های لاغری است. اما برای لاغری موضعی
• لاغری موضعی یعنی یک فرم بدنی تقریبا متناسب که در برخی از قسمت‌ها بافت چربی اضافه دارد.
• لاغری شکم با دستگاه فیزیوتراپی روش پرطرفداری است.

چکیده کلیات

برای رسیدن به فرم بدنی ایده‌آل اگر مبتلا به چاقی موضعی هستید، لاغری با دستگاه فیزیوتراپی یک راهکار خوب و عالی است.

دستگاه لاغری فیزیوتراپی چگونه عمل می‌کند

دستگاه لاغری فیزیوتراپی شامل 2 الی 5 خروجی است، در هر خروجی یک الکترود وجود دارد که به واسطه آن جریان الکتریکی به بدن شما منتقل می‌شود که قدرت هر کدام از این خروجی‌ها قابل تنظیم است. توجه داشته باشید که مدت استفاده از این دستگاه نباید از 20 دقیقه بیشتر شود، زیرا می‌تواند صدماتی را برای مصرف کننده به همراه داشته باشد، معمولا دستگاه‌های لاغری فیزیوتراپی برای جلوگیری از صدمات احتمالی تایمر ویژه‌ای دارند تا به طور خودکار در سر 20 دقیقه خاموش شود.
یکی دیگر از مزیت های لاغری با دستگاه فیزیوتراپی این است که می توانید مدت زمان ارسال پالس ها را تنظیم کنید که این مدت زمان می‌تواند بین نیم ثانیه تا 2 ثانیه باشد. نکته بسیار جالب که درباره این روش وجود دارد این است که با استفاده از دستگاه فیزیوتراپی می‌توانید به راحتی از برق شهری استفاده کنید. بعد از وصل کردن دستگاه به برق، جریان برق توسط الکترودها وارد بدن شما می‌شوند و تاثیر لازم را برای از بین بردن لایه‌های چربی که در زیر پوست شما وجود دارند را می‌گذارند و آن‌ها را کم‌کم از بین می‌برد.

فیزیوراپی و لاغری

مزیت‌های لاغری با دستگاه فیزیوتراپی

این دستگاه به غیر از لاغری موضعی که به آن اشاره کردیم می‌تواند اثر‌بخشی ویژه‌ای برای بیمارانی که متاسفانه سکته مغزی را پشت‌سر گذاشتند باشد، البته این روش می‌تواند برای بهبود قدرت عضلات افرادی که مبتلا به معلولیت هستند، موثر باشد. بسیاری از دوستانی که متاسفانه به معلولیت مبتلا هستند برای بهبود شرایط عضلانی خود و بعضا بازگرداندن قدرت به عضلات از کار افتاده این روش را انتخاب می‌کنند

آیا روش لاغری با دستگاه فیزیوتراپی دارای عوارض است؟

سوالی که در ابتدا بعد از معرفی هر روش ورزشی برای لاغری مطرح می‌شود شدت عوارض آن است، توجه داشته باشید که در میان تمامی روش‌های لاغری، متد‌هایی که با برق سروکار دارند و تاثیر عمده آن‌ها با انتقال جریانات الکتریسیته است به نسبت دیگر روش‌ها اثرگذاری بهتر در کنار عوارض کمتر دارد، در شدیدترین حالت ممکن، زمانی که شما از یک دستگاه فیزیوتراپی غیر استاندارد و یا پزشک غیر متخصص برای رسیدن به فرم ایده‌آل خود کمک می‌گیرید، می‌تواند سوختگی سطحی را برای شما به همراه داشته باشد.

لاغری شکم با دستگاه فیزیوتراپی

چکیده نکات
• دستگاه فیزیوتراپی برای لاغری شامل 2 الی 5 خروجی است. جریان الکتریکی به واسطه این خروجی‌ها به بدن منتقل می‌شود و بافت چربی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
• علاوه‌بر تاثیرات لاغری می‌تواند در سلامت افراد هم عملکرد ویژه‌ای داشته باشد.
• عوارض لاغری با دستگاه فیزیوتراپی بسیار محدود است.

چکیده کلیات

لاغری شکم با دستگاه فیزیوتراپی یکی از موارد بسیار مهم و کاربردی این متد است، در این متد که جریانات الکتریکی به واسطه خروجی‌ها به بدن متصل می‌شود، بدون هیچ عوارضی می‌تواند در مقابله با چاقی موضعی موثر باشد.

دستگاه EMS لانسگو، تاثیر بهتر در کنار اثر بخشی قدرتمند‌تر

EMS یا Electrical muscle stimulation یک متد نوین ورزشی با رگ و ریشه آلمانی است، اگر بخواهیم به زبان ساده این روش را برای شما معرفی کنیم، EMS یا شبیه‌ساز تحریک الکترونیکی عضلات یک متد فوق پیشرفته بر پایه لاغری با دستگاه فیزیوتراپی است، اما این روش صرفا به عنوان یک متد برای لاغری موضعی به حساب نمی‌آید، بلکه این متد می‌تواند در لاغری و تانسب اندام به صورت کلیتی موثر باشد. تاثیر این روش بر کالری سوزی به حدی فوق‌العاده است که فرد می‌تواند در 20 دقیقه تا 1200 کالری از انرژی خود را از دست بدهد.

تحریک الکتریلیکی عضلات

عمده‌ترین تفاوت لاغری با دستگاه فیزیوتراپی و تحریک الکترونیکی عضلات نحوه انتقال جریان و حتی خود جریان است، انتقال در جریان الکتریکی در این روش از طریق یک لباس کامل انجام می‌شود، در تمامی قسمت‌های این لباس‌لنت‌هایی وجود دارد که در آن واحد می‌تواند تمام بدن را تحت تاثیر خود قرار دهد. این موضوع در هیچ یک از دستگاه‌های لاغری و لاغری موضعی قابل دسترس نیست و این بزرگ‌ترین وجه‌تمایز این دستگاه در مقابل دیگر روش‌ها است. به همین دلیل است که می‌گوییم لاغری سریع با دستگاه EMS دست یافتنی است.
انتقال پالس الکتریکی در EMS متد به گونه‌ای است که در آن جریانات الکتریکی به گونه‌ای رشته‌های عصبی را تحریک می‌کنند که مغز این تصور را دارد که شما در باشگاه بدنسازی در حال وزنه زدن هستید، انقباض و انبساط سریع عضلات باعث قدرتمد شدن آن‌ها می‌شود به گونه‌ای که نه تنها این دستگاه باعث لاغری بلکه باعث افزایش حجم و بافت عضلات برای ورزشکاران می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با مزایا EMS پیشنهاد می‌کنیم که مقالات نوشته شده در این حوزه را مطالعه کنید.
دستگاه EMS برند لانسگو که یک برند معتبر آلمانی است به نسبت دیگر برند‌ها مزایا قابل توجهی دارد، این موضوع یک ادعا توخالی نیست بلکه در مقاله آشنایی با برند لانسگو تمامی گواهی نامه‌های پزشکی که برند لانسگو موفق به دریافت آن شده است را نام بردیم و دلیل اخذ هر کدام از این گواهی‌نامه‌ها قید شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر از عملکرد و اثر بخشی روحی و جسمی دستگاه EMS لانسگو پیشنهاد می‌کنیم که حتما به مقاله EMS چیست مراجعه کنید.

EMS

چکیده نکات

• EMS یا تحریک الکترونیکی عضلات می‌تواند در لاغری و لاغری موضعی بی‌همتا باشد.
• این روش یعنی شبیه‌ساز باشگاه بدنسازی که باعث عضله‌سازی می‌شود.
• یک روش ورزشی پزشکی برای رسیدن به زندگی بهتر

چکیده کلیات

EMS یک روش نوین و هزاران مرتبه پیشرفته‌تر از لاغری با دستگاه EMS است، توجه داشته باشید که این روش با کالری سوزی 1200 کالری در 20 دقیقه تاثیر خارق‌العاده‌ای در رسیدن به فرم بدنی ایده‌آل دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟