LPG یک متد مناسب برای لاغری

چاقی یا با درجه ضعیف‌تر اضافه وزن، یک بیماری شایع در جوامع امروزی است، ابتلا به چاقی در جوامع امروزی دلایل متفاوتی دارد، اما دو واژه در میان این دلایل بیش از مابقی به چشم می‌خورد؛ تغذیه نامناسب و عدم تحرک کافی از عمده‌ترین دلایل ابتلا به چاقی یا اضافه وزن هستند؛ اگر بخواهیم کمی با مهربانی به این دو دلیل نگاه کنیم تا حدودی حق را به افرادی که درگیر چاقی و اضافه وزن هستند، می‌دهیم؛ زیرا برای لاغری و ورزش باید زمان زیادی صرف کرد و این موضوع با مشغله‌های کاری امروزی مغایرت دارد.

پیشنهاد ویژه: اگر واقعا به دنبال لاغری هستید و عزم خود را جزم کرده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم تا با صرف 45 دقیقه از زمان ارزشمند خود، مقاله جامع لاغری که در اتاق فکر تیم لانسگو در چهار فصل تالیف شده را مطالعه نمایید، بی‌شک بعد از مطالعه این مقاله که در آن رسیدن به لاغری را از تمامی جوانب بررسی کردیم، پاسخ سوال و سرچ خود در گوگل یعنی (چگونه لاغر شویم و راه‌های لاغری تضمینی) را خواهید یافت.

ماساژ ال پی جی

در مورد تغذیه نامناسب شاید افرادی که درگیر اضافه وزن هستند، می‌توانستند بهتر عمل کنند و کمتر از فست فود و غذای‌های پرکالری استفاده کنند، هرچند که می‌دانیم مشغله کاری فراوان یک مانع بزرگ برای طبخ و استفاده از غذاهای خانگی است، ولی این دلیل قانع کننده‌ای نیست که در برنامه خود در طول هفته مواد غذایی همچون سالاد سزار، پیتزا سبزیجات، انواع خوراک و غذاهای کم‌کالری همچون کشک بادنجان را قرار ندهیم.
اگر از دنبال کننده‌های مقالات لانسگو باشید، کاملا این موضوع برای شما مشهود است که ما در هیچ کدام از مقالات لانسگو مخاطب را از مصرف مواد غذایی همچون سوسیس و کالباس، گوشت، کباب و کله‌پاچه منع نمی‌کنیم، زیرا بر این باوریم که رژیم‌های غذایی سفت و سخت صرفا برای مدت کوتاهی قابل استفاده هستند و بعد از گذشت مدتی کوتاه، فرد را دچار زدگی می‌کنند، دید ما به رژیم غذایی مصرف حساب شده هر چند جزئی تمام هرم غذایی است، بگذریم؛ بهتر است برویم سراغ اصل مطلب!
همانطور که از دلایل بروز چاقی با هم کمی گفتگو کرده‌ایم، حال تصمیم داریم یک روش مناسب برای لاغری به شما معرفی کنیم، البته که همیشه بر دو موضوع رژیم غذایی مناسب در کنار ورزش و اثربخشی بی‌نظیر روش EMS بارها با سند و مدرک برای لاغری سریع، از جمله لاغری شکم و پهلو تاکید داشتیم، ولی برای رضایت بیشتر شما مخاطبان لانسگو به معرفی روش لاغری سریع به ویژه برای افرادی که زمان کافی ندارند، خواهیم پرداخت، هر چند که هیچ کدام از این موارد نمی‌توانند در 20 دقیقه همچون روش تحریک الکتریکی عضلات یا همان EMS سبب سوخت 1200 کالری از انرژی شما شوند! اما برای انتخاب بهترین تصمیم نیاز دارید تا تمام جوانب را بررسی کنید. پس اگر نوبتی هم باشد امروز نوبت لاغری به روش ماساژ با دستگاه LPG است.

نکات متن
• چاقی یک بیماری قابل علاج است.
• روش های مختلفی برای درمان اضافه وزن و چاقی موضعی وجود دارد، در واقع براساس مقاله کالری شماری ورزش‌ها EMS اثر بخش‌ترین متد با کالری سوزی 1200 کالری از انرژی شما در 20 دقیقه است.
• LPG یک متد مناسب برای لاغری موضعی است، توجه داشته باشید که برای انتخاب بهترین روش اول جنس چاقی خود را بشناسید.

چکیده متن
لاغری یکی از اهداف سخت ولی دست یافتنی برای بسیاری از افراد است، با توجه به اینکه ایران چهل و ششمین کشور چاق جهان است، می‌توانیم این برداشت را داشته باشیم که افراد زیادی به دنبال بهترین روش‌ برای کاهش وزن هستند، پس برای انتخاب بهترین روش باید اول جنس لاغری خود را بشناسید، پس از شناخت جنس لاغری خود حال باید با مطالعه‌ای دقیق، اثربخش‌ترین متد لاغری را انتخاب کنید، LPG یکی از روش‌های مناسب برای لاغری موضعی است، اما اگر به دنبال اثر بخشی بهتر هستید ما روش EMS را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

لاغری با lpg

 

اضافه وزن و چاقی باعث ‌می‌شود که افراد به دنبال روش‌هایی برای لاغری سریع‌تر باشند، اما بسیاری از روش‌هایی که برای لاغری سریع وجود دارند روش‌های معتبری نیستند و عوارض بسیار زیادی را دارا هستند که ممکن است بعد از لاغری مشکلات بسیار زیادی را برای شما ایجاد کنند. ماساژ لاغری با دستگاه lpg یکی از بهترین روش‌ها برای چاقی موضعی است که دارای هیچگونه عوارضی نیست و شما ‌می‌توانید با خیال راحت از این روش برای لاغری استفاده کنید. در این مطلب به بررسی مزایا و معایب روش ماساژ لاغری با دستگاه برای لاغری lpg می‌پردازیم تا بیشتر با مفهوم این روش برای لاغری آشنا شوید و بهتر بتوانید آن را به عنوان یک روش برای لاغری موضعی انتخاب کنید.
نکته: شاید این سوال در ذهن شما نقش ببندد که لاغری موضعی و چاقی موضعی چیست! اگر بخواهیم به صورت خلاصه این دو مقوله را تعریف کنیم باید بگوییم که چاقی موضعی یعنی قسمتی از بدن شما دارای بافت چربی بیشتر باشد، مانند چاقی گلابی شکل، اما لاغری موضعی دقیقا برعکس تعریف چاقی موضعی است؛ یعنی قسمتی از بدن نسبت به حجم کلی بدن لاغر‌تر باشد.

تاریخچه دستگاه lpg

قبل از این که بخواهیم اقدام به توضیح درباره ماساژ لاغری با دستگاه lpg کنیم بهتر است ابتدا با تاریخچه این دستگاه بیشتر آشنا شوید. سازنده این دستگاه شخصی به نام Louis Paul Guitay ‌می‌باشد که طی یک تصادف بسیار وحشتناک دچار آسیب دیدگی‌های بسیار شدیدی بر روی پوست خود شد، همین آسیب‌دیدگی باعث شد تا تحت ماساژهای بسیار شدیدی به صورت روزانه قرار بگیرد، این ماساژها باعث شدند که این شخص به عنوان یک مهندس نابغه به این فکر بیفتد که دستگاهی برای انجام این کار اختراع کند تا بتواند این ماساژ را به بهترین نحو انجام دهد. بعد‌ها پس از ساخت این دستگاه استفاده‌های بسیار زیادی از این دستگاه شد، از جمله لاغری برای حفظ سلامتی و تناسب اندام.

لاغری با lpg

نحوه کارکرد دستگاه lpg

برای این که بهتر با عملیات ماساژ لاغری با دستگاه lpg آشنا شویم بهتر است که نحوه کارکرد این دستگاه را مفید ولی مختصر بررسی کنیم. این دستگاه برای این که باعث لاغری شما شود از جدید ترین متدهای روز استفاده ‌می‌کند که در این روش‌ها به صورت مستقیم به بافت سلولی در بدن شما حمله ‌می‌شود و این مشکل را در بدن شما حل ‌می‌کند. حل این مشکل باعث ‌می‌شود تا ترمیم سلولی در بدن افزایش پیدا کند و در نتیجه باعث لاغری و چری سوزی شما شود.
یکی از مهم ترین ویژگی‌های این دستگاه این است که در تما‌می‌مناطق پوست شما کاربرد دارد و ‌می‌تواند در هر نقطه‌ای از اثر گذار باشد. از آن جایی که این دستگاه به صورت غیر تهاجمی ‌اقدام به حل مشکل لاغری در بدن شما ‌می‌کند در هنگام استفاده از این روش برای لاغری، نیازی نیست که بیهوش شوید.
کارکرد این دستگاه به این شکل ‌می‌باشد که این دستگاه دارای یک موتور مکش ‌می‌باشد که با ایجاد مکش و تنظیم شدت این مکش و همینطور تنظیم فرکانس پوست را توسط دو غلطک ‌می‌کشد. این دستگاه با ایجاد یک فشار متوسط بر روی پوست شما یک فشار منفی در لایه‌های زیرین پوستتان ایجاد ‌می‌کند که باعث ‌می‌شود تا چربی‌هایی که در لایه‌های زیرین پوست شما وجود دارند از بین بروند، البته توجه داشته باشید که در این روش هیچ گونه آسیبی به پوست شما نمی‌رسد.

نکات متن
• LPG یک متد مناسب برای چاقی موضعی است، در واقع یک روش غیرتهاجمی مناسب برای کاهش وزن.
• کارکرد LPG به گونه‌ای است که با ایجاد فشار برروی پوست یک فشار منفی بر بافت زیرین آن اعمال می‌کند.
• این روش بدون هرگونه عوارض جانبی است.

چکیده متن
باید به این موضوع توجه داشته باشید که اگر به دنبال لاغری موضعی هستید می‌توانید از روش LPG استفاده کنید، این روش می‌تواند بدون بروز هرگونه عوارض جانبی در کاهش سایز و حفظ توده عضلانی موثر باشد.

آیا ماساژ لاغری با دستگاه lpg از لحاظ پزشکی مورد تایید است؟

یکی از سوالات پرتکرار اثر بخشی و تایید روش LPG توسط جامع پزشکی است؛ برای پاسخ به این سوال باید گفت که بله، برخلاف بسیاری از روش‌هایی که برای لاغری سریع وجود دارند و عوارض بسیار زیادی را دارا ‌می‌باشند که باعث ‌می‌شود تا پزشکان به هیچ وجه این روش‌ها را برای لاغری توصیه نکنند، استفاده از دستگاه lpg برای لاغری کاملا به توصیه پزشکان بوده و ماساژ لاغری با دستگاه lpg در تما‌می ‌مجامع پزشکی مورد تایید قرار گرفته است، چرا که به هیچ وجه دارای عوارض خطرناکی نیست و شما ‌می‌توانید با خیال راحت از این روش برای لاغری استفاده کنید.
در سال‌های اخیر برای اثبات معتبر بودن این روش برای لاغری تحقیقات بسیار زیادی صورت گرفت است و همینطور آزمایش‌های بسیار زیادی نیز انجام شد که به این نتیجه رسیدند که این روش برای لاغری هیچ گونه تاثیر منفی را بر روی بدن نمی‌گذارد و افراد ‌می‌توانند با خیال راحت اقدام به انجام این روش کنند.

 

لاغری با ال پی چی

نکاتی مهم برای ماساژ لاغری با دستگاه lpg

ماساژ لاغری با دستگاه lpg دارای نکات بسیار زیادی ‌می‌باشد که باید هر یک از آن‌ها را رعایت کنید تا این روش برای لاغری شما به خوبی جواب دهد. یکی از مهم ترین نکاتی که در ماساژ لاغری با دستگاه lpg باید به آن توجه داشته باشید این است که رژیم غذایی مناسبی را داشته باشید. شما باید در طول زمانی که اقدام به ماساژ لاغری با دستگاه lpg ‌می‌کنید، رژیم مناسبی را از یک متخصص در این زمینه بگیرید و همینطور به صورت روزانه ورزش خود را نیز انجام دهید تا چربی‌های قبلی به بدن شما باز نگردند.
نکته بسیار مهم دیگری که در ماساژ لاغری با دستگاه lpg باید به آن توجه داشته باشید این است که فعالیت بدنی خود را افزایش دهید تا تاثیر ماساژ لاغری با دستگاه lpg چند برابر شود. نکته آخری هم که در رابطه با ماساژ لاغری با دستگاه lpg وجود دارد این است که هر جلسه درمانی شما به مدت 30 دقیقه طول ‌می‌کشد و هر دوره درمانی هم که شما برای لاغری به این روش شروع کنید تقریبا 15 جلسه ‌می‌باشد.

نکات مقاله
• ماساژ و لاغری با دستگاه از متد‌های نوین برای لاغری است، در واقع این متد‌ها برای ستیز با کمبود وقت برای ورزش به بازار آمده‌اند که تعداد معدودی از آن‌ها می‌تواند تاثیر مثبتی داشته باشد.
• شاید بتوانیم بگوییم که LPG یک روش مناسب برای لاغری موضعی است، اما اگر به دنبال اثر بخشی بهتر هستید ما به شما روش EMS را پیشنهاد می‌کنیم.
• ورزش یا متد‌های لاغری یک وجه تناسب اندام هستند و وجه دیگر همان تغذیه مناسب است.

چکیده مقاله
برای لاغری و تناسب اندام روش‌های فراوانی وجود دارد، توجه داشته باشید که در ابتدا باید نوع چاقی خود را بشناسید و در مرحله بعد باید یک انقلاب کوچک در برنامه غذایی خود ایجاد کنید، LPG یک متد مناسب برای کاهش وزن و لاغری موضعی است، این روش هیچ‌گونه عوارض جانبی ندارد

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟