آشنایی با مزایای دستگاه EMS می‌تواند کمک بسیاری به شما در ترغیب به استفاده از این روش یا خرید این محصول داشته باشد، استفاده از دستگاه EMS مزیت‌های بسیار زیادی دارد؛ در این مطلب قصد داریم برخی از آن‌ها را بیان کنیم تا بیشتر با مزیت‌های این دستگاه آشنا شوید که در صورت تمایل، برای خرید دستگاه اقدام کنید. دستگاه EMS دستگاهی است که برای لاغری سریع مورد استفاده قرار می‌گیرد و امروزه افراد بسیار زیادی از آن برای لاغری استفاده می‌کنند. اگر شما نیز جزء آن دسته از افرادی هستید که اضافه وزن دارید و یا این که از فرم بدن خود رضایت کافی ندارید، می‌توانید با استفاده از دستگاه  وزن خود را کاهش دهید.

EMS یا تحریک الکترونیکی عضلات چیست؟

Electrical Muscle Stimulation یک متد ورزشی است که به نسبت دیگر ورزش‌های لاغری که در یک مقاله مجزا با نام میزان کالری سوزی ورزش‌ها  به آن پرداختیم، کالری سوزی بیشتری دارد. EMS در 20 دقیقه می‌تواند تا 1200 کالری از انرژی شما را تحت تاثیر خود قرار دهد، اما چگونه این روش می‌تواند در این مدت زمان کوتاه 1200 کالری از یک فرد بگیرد؟ این روش که شبیه‌ساز تحریک الکتریکی عضلات نام دارد با استفاده از جریانات الکتریکی و انتقال آن به عمق عضلات، مغز را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد.

مزایا روش EMS

این جریانات باعث می‌شود که عضلات به صورت مکرر بدون اینکه شما وزنه‌ای بزنید مدام منقبض و منبسط شوند. همین تغییرات سبب می‌شود تا مغز تصور کند شما در یک باشگاه بدنسازی در حال حرکات ورزشی‌ هستید. این تاثیرات سبب می‌شود که شما در کم‌ترین زمان ممکن نه‌تنها به وزن ایده‌آل خود برسید، بلکه بافت عضلانی شما علاوه‌بر قدرتمند شدن، رشد قابل توجهی را تجربه می‌کند.  برای کسب اطلاعات بیشتر برای اثرپذیری عضلات می‌توانید به دو مقاله آیا EMS باعث رشد عضلات می‌شود یا EMS چگونه باعث قدرتمند‌تر شدن عضلات می‌شود مراجعه کنید.

EMS چگونه کار می‌کند؟

EMS به وسیله‌ سیم‌هایی که در لباس خود قرار دارد جریانات الکتریکی را از طریق لنت‌هایی به بدن شما منتقل می‌کند، توجه داشته باشید که این روش علاوه‌بر جلیقه‌ای که کابل‌ها در آن قرار دارد یک لباس به صورت زیرپوش دارد، الزام کارایی درست این دستگاه، خیس بودن لباس زیری است؛ به همین دلیل قبل از ورزش شما نیاز دارید با استفاده از تمریناتی که مربی به شما می‌دهد تعریق کنید. البته که در حین انجام دستگاه هم مربی با استفاده از تمرینات و فعالیت‌هایی شما را به هدفتان، خواه عضله سازی باشد خواه لاغری نزدیک‌تر می‌کند.

چکیده نکات

چکیده کلیات

روش‌های مختلفی برای لاغری وجود دارد ولی EMS روشی است که طبق اسناد و گواهی‌نامه‌ها می‌تواند در 20 دقیقه تا 1200 کالری از بدن شما بسوزاند.

مدت زمان کم‌تر در ورزش یکی از مهم‌ترین مزایای دستگاه EMS

شاید بتوانیم یکی از مهم‌ترین مزیت‌های دستگاه را این مورد بدانیم که با استفاده از دستگاه EMS  مدت زمان کم‌تری را برای ورزش کردن صرف می‌کنید. حتما می‌دانید که ورزش کردن به مدت طولانی، می‌تواند برای شما خسته کننده باشد. بسیاری از افراد هستند که وقت یا حوصله این کار را ندارند، به همین علت است که بسیاری از افراد خیلی سریع از ورزش کردن خسته می‌شوند و آن را رها می‌کنند که این عامل باعث می‌شود تا تناسب اندام خود را از دست بدهند.

بیایید با هم تعارف نداشته باشیم، همه ما می‌دانیم که عدم زمان کافی و از آن موثر‌تر عدم انگیزه باعث می‌شود که شما سمت ورزش نروید، اما چرا؟ خب بی‌شک خسته‌کننده بودن و زمان‌بر بودن ورزش مزیدبر علت است که حال و حوصله رفتن به باشگاه بدنسازی بعد از کار را نداشته باشیم، همین موضوع باعث می‌شود که زندگی ماشینی شب‌ و روز شما را تحت تاثیر خود قراردهد. ورزش راه رسیدن به سلامتی است، این حقیقت انکار ناشدنی است. شما به کمک EMS می‌توانید در 20 دقیقه به اندازه چندین جلسه زمان‌بر در باشگاه به لاغری، تناسب اندام و سلامتی نزدیک‌تر شوید.

تاریخچه EMS

چاقی یک بیماری است و EMS یکی از راه‌های درمان آن، اما استفاده از جریانات الکتریکی برای درمان سابقه بسیار طولانی دارد، شاید برای شما عجیب باشد ولی استفاده از جریانات الکتریکی به قبل از میلاد مسیح باز‌می‌گردد! درست زمانی که مردمانی در یونان از مار ماهی برای رفع سر‌درد استفاده می‌کردند.

لوئیجی گالوانی در سال 1761 اولین شواهد علمی را ارائه داد که جریان می‌تواند عضله را فعال کند، در طول قرن 19 و 20 و بعد از این ادعا محققین خواص الکتریکی دقیق تولید حرکات ماهیچه را مطالعه و مستند کردند. اطلاعاتی که از این مستندات بدست آمد این بود که تاثیرات الکتریکی می‌توانند در تحریک عضلات بسیار موثر باشد. تحقیقات در سال‌های گذشته ادامه داشت تا بشر دستگاه فیزیوتراپی را اختراع کرد، پس از استفاده از دستگاه فیزیوتراپی محققین متوجه شدند که این دستگاه می‌تواند در تقویت عضلات هم تاثیراتی چشم‌گیر داشته باشد، همین موضوع باعث شد تا جرقه‌های ساخت یک دستگاه با تاثیرگذاری موثر بر عضلات و بافت چربی صورت بگیرد.

EMS و مزایا ان

چکیده نکات

چکیده کلیات

این روش می‌تواند به دلیل مزایا بسیار خود، نقش پررنگی در لاغری و تناسب اندام داشته باشد، شاید EMS یک روش نوین باشد ولی اثربخشی جریانات الکتریکی به قبل از میلاد مسیح بازمی‌گردد.

 

مزایای دستگاه EMS

مناسب برای ورزشکاران حرفه‌ای

یکی دیگر از مزیت‌های  دستگاه EMS این است که این دستگاه ها برای ورزشکاران حرفه‌ای بسیار مناسب است. دو دسته از ورزشکاران می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند:

 دسته اول ورزشکارانی هستند که قصد افزایش حجم دارند که این ورزشکاران می‌توانند با استفاده از این وسیله به راحتی حجم بیاورند، در ادامه به توضیح موارد بیشتر از مزایای دستگاه EMS خواهیم پرداخت.

دسته دوم از ورزشکاران که می‌توانند از دستگاه‌های EMS استفاده کنند ورزشکاران حرفه‌ای هستند که دچار آسیب دیدگی‌های  شدید شده‌اند و نمی‌توانند به صورت عادی ورزش کردن را دنبال کنند.

این افراد اگر ورزش نکنند خیلی سریع از فرم ایده‌آل خود دور می‌شوند و برای بازگشت به عرصه ورزش‌های حرفه‌ای زمان بسیار زیادی را نیاز دارند؛ اما این ورزشکاران خیلی راحت می‌توانند با ورزش کردن توسط دستگاه‌های EMS شرایط ایده‌آل خود را نگه دارند و آمادگی بدنی خود را از دست ندهند، چرا که دستگاه‌های  EMS قادر هستند که بدون این که به عضو آسیب دیده شما فشاری را وارد کنند، اندام‌های دیگر شما را تحت تاثیر خود قرار دهند.

مزایا ای ام اس

مناسب برای بازیگران

یکی از مشکلاتی که بازیگران همواره با آن دست و پنجه نرم می‌کنند مشکل تناسب بدنی آن‌ها است، همانطور که می‌دانید بازیگران مشهور باید در هر فیلم متناسب با نقشی که به آن‌ها داده می‌شود فرم بدنی خود را تنظیم کنند. این مشکل گاهی اوقات می‌تواند باعث شود که یک بازیگر یک نقش بسیار مهم در یک فیلم فوق العاده را فقط به دلیل نداشتن تناسب بدنی از دست بدهد. به همین علت است که بسیاری از بازیگران خارجی و علی‌الخصوص بازیگران هالیوودی از دستگاه EMS برای تنظیم فیزیک بدنی خود استفاده می‌کنند.

با استفاده کردن از دستگاه‌های EMS بازیگران می‌توانند خیلی سریع به حجم مورد نظر خود برسند و نقش مورد نظر را دریافت کنند. امروزه بسیاری از بازیگران حرفه‌ای از این دستگاه ها برای حفظ تناسب اندام خود استفاده می‌کنند. علاوه بر بازیگران مدل‌هایی که در صنعت مدلینگ فعالیت دارند نیز از این دستگاه‌ها برای حفظ تناسب اندام خود استفاده می‌کنند.

البته ما در لانسگو هم میزبان بسیاری از هنرمندان، ورزشکاران، خوانندگان و سلبریتی‌هایی که اغلب از خود دلیل موفقیت آن‌ها در رسیدن به تناسب را می‌پرسید، هستیم؛ البته یک نکته دیگر که در مورد روش EMS مطرح است، قابلیت حجم‌دهی به بدن می‌باشد، ما در لانسگو صرفا پذیرا بازیگران مبتلا به اضافه وزن و یا افرادی که به دنبال تراشیدگی عضلانی هستند، نیستیم. بلکه هستند بی‌شمار مراجعه‌کنندگان و سلبریتی‌هایی که به دلیل لاغری به لانسگو مراجعه می‌کنند.

EMS

از بین بردن سلولیت و لاغری موضعی

نکته‌ای که در مورد EMS مطرح است تاثیر این متد در لاغری موضعی است، لاغری موضعی یک راهکار برای مقابله با چاقی موضعی است، ما در مقاله چاقی موضعی و هرآنچه که درمورد آن باید بدانیم، در مورد این معضل به طور مفصل توضیح دادیم، اما چاقی موضعی در یک جمله یعنی فردی با تناسب اندام که در برخی از اندام خود تجمع بافت چربی دارد؛ توجه داشته باشید که سلولیت به بافت نامتوازن چربی که از روی پوست هم مشهود است، می‌گویند.

متد EMS با توجه به نحوه عمل خود می‌تواند علاوه‌بر لاغری، لاغری موضعی را هم مداوا کند، فرض کنید شما در قسمت پهلو و شکم خود کمی بافت چربی دارید، برای رفع این مشکل اگر به باشگاه بدنسازی بروید یا یک رژیم غذایی سنگین را شروع کنید، بعد از مدتی بافت چربی شما در ناحیه پهلو و شکم از بین می‌رود ولی غافل از این‌که دیگر اندام شما دچار لاغری و نافرمی شده است.

پس EMS نه تنها در لاغری بلکه در لاغری موضعی هم که یک معضل بزرگ است می‌تواند تاثیرگذار باشد. عموما برای لاغری موضعی پزشکان به شما روش‌های تهاجمی را پیشنهاد می‌کنند که در مقاله لاغری موضعی انواع روش‌های این روش نام‌برده شده، اما نکته‌ای که مطرح است، عوارض کمتر این متد به نسبت سایر متد‌های لاغری موضعی است.

درگیری کمتر مفاصل یکی دیگر از مزیت‌های دستگاه EMS

مزیت بسیار بزرگ دیگری که استفاده از دستگاه‌های  EMS برای شما دارد این است که با استفاده کردن از این دستگاه می‌توانید مطمئن شوید که آسیبی به مفاصل شما نمی‌رسد. متاسفانه امروزه یکی از اصلی ترین مشکلات و ترس‌هایی که ورزشکاران حرفه‌ای دارند این است که در حین ورزش کردن مفاصل آن‌ها دچار آسیب دیدگی شود.  این مشکل توسط دستگاه‌های  EMSبه صورت کامل حل شده است و شما با ورزش کردن توسط دستگاه‌های EMS می‌توانید مطمئن شوید که دیگر به مفاصل شما آسیبی وارد نمی‌شود.

حجم دهی به بدن

همانطور که در بالا اشاره کردیم این روش می‌تواند به حجم‌دهی به بدن کمک شایانی کند، خیلی از افرادی که به باشگاه می‌روند به وسیله مکمل‌ها و تمرینات سنگین و طاقت فرسا به دنبال حجیم شدن بافت عضلانی خود هستند. اگر از هزینه‌های این هدف بگذریم زمانی که این هدف از شما خواهد گرفت به قدری زیاد است که بی‌شک شما در اواسط راه از رسیدن به هدف خود دل‌سرد می‌شوید. فرض کنید که در مسیر یک ساله حجیم شدن بدن در ماه چهارم از این هدف دست بکشید، چه سرانجامی برای شما می‌ماند؟ آیا جز هدر رفت زمان و هزینه سرآمد دیگری برای شما خواهد داشت.

EMS به دلیل کالری سوزی بالا و ایجاد تاثیر مستقیم‌بر عضلات می‌تواند در کمترین زمان ممکن شما را به حجم دلخواه خود برساند، علاوه‌بر این موضوع، این روش به دلیل اثربخشی بسیار مشهود باعث می‌شود که شما کمتر به سمت مکمل‌های شیمیایی بروید و سلامت شما را از این نظر تضمین می‌کند. از خصوصیات منحصر به فرد این روش که سبب شده آن را شبیه بدنسازی بنامند، قابلیت اثرپذیری آن است؛ اگر شما به بازوان حجیم یا سرشانه دوتکه علاقه دارید این روش می‌تواند شما را به علاقه‌ای که دارید برساند.

متاثر در لاغری بعد از زایمان

چاقی موضعی بعد از زایمان یکی از مواردی است که فکر بسیاری از بانوان را درگیر خود کرده است، معمولا بعد از زایمان به دلیل برخی تغییرات هورمونی بدن تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد و باعث می‌شود که شما در قسمت‌هایی همچون شکم و پهلو با انباشت بافت چربی مواجه شوید. پس از زایمان شما معمولا درگیر فرزند خود هستید و به همین دلیل صرف زمان برای رفتن به باشگاه به مدت دو ‌ساعت در روز غیر ممکن می‌شود. همین موضوع سبب می‌شود تا شما با اضافه وزن کنار بیایید و روز به روز از جذابیت شما کاسته شود.

متد ورزشی EMS باعث می‌شود تا شما با صرف زمانی حدود 20 دقیقه در روز و نه به صورت روزانه، به جذابیت قبل از دوران بارداری خود بازگردید، این روش علاوه مدت زمان کوتاه که روزانه از شما اشغال می‌کند، می‌تواند به دلیل کالری سوزی بالا شما را در کمترین زمان ممکن به هدف برساند. برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد روش‌های لاغری بعد از زایمان می‌توانید به مقاله‌ای که در این خصوص در اتاق فکر لانسگو نوشته شده، مراجعه کنید.

درخشندگی پوست

درخشندگی پوست یکی دیگر از مزیت‌های این متد ورزشی است، درست در زمانی که شما در حالت استفاده از دستگاه EMS هستید، جریان خون در بدن شما به شدت افزایش می‌یابد، افزایش جریان خون از جهتی باعث تغذیه بهتر بافت پوست می‌شود و همین موضوع می‌تواند در درخشندگی پوست موثر باشد، یکی دیگر از مواردی که در جوان‌سازی پوست موثر است، رفع سلولیت زیر پوستی است.

مناسب برای سالمندان

EMS با توجه به اثرپذیری فراوانی که دارد می‌تواند برای سالمندان نیز بسیار مفید باشد، کاهش درد‌های عضلانی از تاثیرات مثبتی است که این روش را متمایز می‌کند، علاوه‌بر این سالمندان به دلیل خصوصیاتی که دارند، تمایلی به حضور در محیط‌های شلوغ همچون باشگاه‌ها ندارند، همین دلیل کافی است تا برای رسیدن به تناسب اندام این بزرگواران روش ورزشی EMS را انتخاب کنند.

 

ممنوعیت استفاده از دستگاه EMS

اگر شما دارای شرایط جسمانی خاصی هستید باید به پزشک مراجعه کنید و بعد از تاییدیه پزشک می توانید بادستگاهEMS استفاده کنید.

افراد زیر برای استفاده از دستگاه EMS ممنوعیت دارند:

خصوصیات مثبت پزشکی در دستگاه  EMS لانسگو

نتیجه

در ذهن عوام مردم تکنولوژی در بعضی حوزه‌ها می‌تواند بسیار اثر‌بخش باشد و در برخی دیگر نه! ورزش یکی از آن حوزه‌هایی است که دروغ‌های ریز درشت باعث شده تا بسیار بر این باور باشند که پیشرفت تکنولوژی نمی‌تواند هیچ نقشی در اثربخشی ورزش برای لاغری و تناسب اندام داشته باشد. دروغ‌هایی از جنس شعار‌های توخالی که با وعده‌های دورغین قصد خالی کردن جیب شما را دارند، ما در لانسگو این موضوع را کاملا درک می‌کنیم و می‌دانیم که برای بدست آوردن اطلاعات شما علاوه بر ادعا باید سند و مدرکی هم موجود باشد، بر همین اساس ما تمامی مدارک و گواهینامه‌های خود از جمله گواهی استاندار ISO9001 را در مقاله آشنایی با برند لانسگو در اختیار شما عزیزان قرار دادیم.

لانسگو یک برند آلمانی است که از پیشگامان روش تحریک الکترونیکی عضلات در جهان است. محققین لانسگو برای جلب رضایت مشتری بیش از هر چیز بر سلامت محور بودن این برند تلاش کردند، به همین دلیل این برند علاوه‌بر اثربخشی مثال زدنی در بحث لاغری و عضله سازی، می‌تواند تاثیر چشم‌گیری در اثربخشی جسمی و رفع درد‌های عضلانی داشته باشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟