لاغری موضعی یا EMS به درمان های غیر تهاجمی گفته می شود که با هدف از بین بردن سلول های چربی در قسمت های خاصی از بدن صورت می گیرد، نتیجه این درمان کاهش حجم سلول های چربی زیر جلدی می‌باشد. این سلول‌های چربی شامل رسوبات چربی هستند که در زیر پوست و روی عضله قرار دارند. روش‌ها و دستگاه‌هایی برای درمان لاغری موضعی وجود دارد که به صورت تدریجی باعث از بین بردن چربی ها می شود، قابل ذکر است که این درمان ها نیاز به جراحی ندارد و به همین دلیل به آن غیر تهاجمی می‌گوییند .
تمرکز ما در این مقاله مقایسه صادقانه لانسگو با سایر برند‌های موجود در بازار خواهد بود.


ای ام اس EMS مخفف تحریک الکتریکی عضله (Electrical Muscle Stimulation) یا Electromyostimulation و خود دارای انواع یا برند‌های مختلفی است که در ادامه به مقایسه هر کدام از انواع EMS خواهیم پرداخت و برای شما از مزیت های لانسگو نسبت به برند‌های دیگر توضیحاتی را ارائه خواهیم نمود.

توصیه می‌شود برای مطالعه در مورد لاغری مقاله جامع کاهش وزن لانسگو را مطالعه نمایید

در این قسمت به معرفی برند‌های مطرح بازار و مقایسه آنها با برند آلمانی لانسگو و پارامتر‌های اصلی در خرید خواهیم پرداخت.

لانسگو یا x body ؟ آلمانی یا مجارستانی

پارامتر‌هایی که در خرید و مقایسه لانسگو با ایکس بادی xbody و سایر برند‌ها بسیار حائز اهمیت هستند به شرح زیر است:

تکنولوژی ها و مزیت های منحصر به فرد دستگاه لانسگو نسبت به دیگر دستگاه های EMS موجود در بازار

[table id=2 /]

گواهینامه‌ی ایزوی تجهیرات پزشکی

در مقایسه لانسگو با ایکس بادی XBODY و سایر برندها  میتوانیم به داشتن گواهی ایزو پزشکی اشاره کنیم، سازمان بین المللی استاندارد یا ISO  که مقر آن در ژنو نیز می‌باشد یک سازمان جهانی برای یکپارچگی استاندار‌ها در جهان می‌باشد و یک برند در حوزه پزشکی باید استاندار‌های زیر را داشته باشد.

ISO 13485, ISO 17664, ISO14971

این استانداردها که مختص تولید کنندگان تجهیزات پزشکی می‌باشند تعاریفی به شرح زیر دارند.

ISO 13485: استاندارد سیستم مدیریت کیفیت در صنعت تجهیزات پزشکی

ISO14971: استاندارد مدیریت ریسک در صنعت تجهیزات پزشکی

ISO 17664: استاندارد استلیزه کردن دستگاه های پزشکی

که در میان برند‌هایی که از آنها نام بردیم تنها برندی که دارای گواهی‌های پزشکی ایزو است و این به معنای رعایت نکات ریز و کاربردی در ساخت برای مصارفی پزشکی است فقط برند لانسگو است.

کشور سازنده

یکی از موارد بسیار مهم در مقایسه لانسگو با xbody و سایر برند‌ها کشور سازنده آنها است؛ همان گونه که می‌دانید کشور آلمان در صنعت جهان و حتی اذعان عمومی با پس‌زمینه کیفیت نیز شناخته می‌شود.

سه برند لانسگو، Miha body  و Easy motion ساخت کشور آلمان هستند و برند های E-fit و Xbody ساخت کشور مجارستان بوده و برند Vison body ساخت کشور اتریش بوده.

آنتی باکتریال بودن لباس

به دلیل ایجاد یک جریان الکتریکی وجود رسانایی از عوامل بسیار اصلی و تاثیر‌گذار برای تاثیر بهتر است و یکی از عوامل موثر برای ایجاد جریان رطوبت عمل تعریق است. از همین روی لباسی که با تعریق در ارتباط است حتما باید آنتی باکتریال بوده تا سبب ایجاد آسیب‌های پوستی نشود.

به دلیل اهمیت بسیار زیاد این موضوع تمامی برند‌ها این وظیفه را در خود دیده‌اند تا لباس‌ها را به صورت آنتی باکتریال تهیه کنند .

نوع سیم کشی های لباس

در یکی از مقایسه مهمی که مطرح است نحوه قرارگیری و اتصال سیم‌ها در لباس است که اگر این سیم‌ها به صورت رویکار باشد بعد از استفده های متعدد امکان پارگی لباس یا جدا شدن سیم‌ها از لباس موجود است که ترمیم آنها یا در بعضی مواقع تعویض آنها برای افرادی که مالک باشگاه یا شخص مصرف کننده هستند هزینه‌های بالایی را در پی دارد.

از میان برند‌هایی که نام برده شد فقط لانسگو، E-FIT  وVison body دارای سیم‌کشی تو‌کار است که دارای زیبایی و طول عمر بالاتر در مقایسه لانسگو با Easy body است.

امکان جابجایی الکتروپد های لباس

در مقایسه لانسگو با Miha body  یکی از نکات بسیار مهم که می‌توانیم به ان اشاره کنیم امکان جا‌به جایی الکتروپد‌های لباس است، برای مثال لباسی که امکان جابه‌جایی الکتروپد‌ها در آن وجود ندارد صرفا در بعضی نقاط خاص تاثیر گذاشته است که این عمل کارآمدی این دستگاه را به شدت پایین می‌آورد و در میان برند‌های نام برده فقط Miha body  و Easy motion امکان جابه جایی الکتروپد‌ها را ندارد.

نوع لباس

لباس ها در Ems  معمولا به دو صورت استدیو و برعهده شخص است، در لانسگو که ما به شکل استدیو به آن عمل می‌کنیم دو سایز لباس 1 و 2 را رایگان در خدمت مشتری قرار داده و سایز اکسترا شماره 3 بوده که دارای دور کمر 150cm در اختیار مشتری قرار میگیرد.

دو برند Easy motion  و Vison body از برند هایی هستند که تهیه لباس در آنها بر عهده شخص خریدار است و حدود قیمت هر لباس در بازار نزدیک به دو میلیون تومان است.

امکان افزایش پاورپد برای سایر قسمت های بدن

در مقایسه لانسگو با Vison body  می‌توان به امکان جابه جایی الکتروپد‌های لباس اشاره نمود.

حتما پیش آمده که فرم بازو‌های شما در یک میهمانی تمام زیبایی لباس شما را در خود پنهان کرده یا حتی افزایش قطر بازو‌های شما باعث شده تا مجبور شوید تا برای یک میهمانی نه چندان با اهمیت علیرغم میل باطنی خود برای خرید یک لباس هزینه کرده باشید؛ از این جهت که سوزاندن چربی در قسمت ساق و بازو عملی بسیار طاقت فرسا و زمان بر است و اکثرا ورزش‌ها تاثیر خاصی بر‌روی این نقاط ایجاد نمی‌کنند.

در برند‌هایی که نام برده شد، تنها سه برند Miha body ، Vision body  و Easy motion این خصوصیت بسیار مهم برای اثر بخشی بیشتر را ندارند.

تکنولوژی IST شیب روند تحریک

در مقایسه لانسگو با ایکس بادی Xbody  یکی از مهمترین خصوصیات مثبت مربعی یا همان خطی بودن شکل پالس‌ها است. به جز لانسگو در تمامی برند‌ها یکی از بزرگترین عیب ها، نقطه‌ای بودن پالس است. در پالس‌های نقطه ای جریان ایجاد شده مانند نقطه می‌باشد و که در این نقطه شدت ایجاد جریان مانند موج در مرکز بیشتر بوده و همین امر در مرحله اول سبب احساس درد و در مرحله دوم عدم رضایت کامل از تاثیر پذیری را به همراه دارد. ام در مورد خطی انتقال جریان در تمامی نقاط به صورت ثابت می‌باشد.

کاربرد پزشکی، درمانی و توانبخشی

در مقایسه لانسگو با E-fit یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب دستگاه لانسگو با توجه به اخذ ISO پزشکی کاربردی پزشکی، درمانی، و توانبخشی آن نیز هست که در هیچ یک از برند‌های موجود در بازار این قابلیت  فوق‌العاده دیده نمی‌شود.

با توجه به نمایش جدول بالا و ارائه توضیحات جامع در خصوص مقایسه لانسگو با ایکس بادی Xbody و سایر برند ها انتخاب لانسگو یک تصمیم استراتزیک برای پیش برد اهداف خود که می‌تواند تجاری و یا شخصی باشد است و این دستگاه علاوه بر استفاده در حوزه ورزش و تناسب اندام به ویژه سلبریتی‌ها می‌تواند تاثیر به سزایی در حفظ سلامتی شما داشته باشد.

 

یک حقیقت در مورد EMS

یک حقیقت در مورد این دستگاه و یا هر دستگاه دیگر که می‌تواند در لاغری و تناسب اندام موثر باشد، که باید حتما به آن توجه کنید، این مورد است که ورزش در کنار یک تغذیه مناسب می‌تواند تاثیر به سزایی داشته باشد، هر چند که رکن اصلی لاغری و کاهش وزن ورزش درست است اما تغذیه مناسب هم به اندازه کافی می‌تواند در تناسب اندام و لاغری نقش داشته باشد، از همین روی ما در لانسگو علاوه بر معرفی تمام روش‌های لاغری موضعی، لاغری بالا‌تنه، شکم و پهلو، در مورد تمام موارد غذایی و خوراکی چربی سوز اعم از دمنوش‌های لاغری، میوه‌های لاغر کننده و سبزیجات چربی سوز و موارد دیگر مطالب مفیدی را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟