حتما تا به حال مطالب بسیار زیادی درباره هزینه ورزش EMS  در مقابل دیگر ورزش ها شنیده اید و علاقه دارید که بیشتر درباره این موضوع بدانید، متاسفانه کمتر مطلب کاملی را پیدا می کنید که به صورت کامل توضیحاتی را درباره هزینه ورزش EMS  در مقابل دیگر ورزش ها ارائه داده باشد. از آن جایی که در سال های اخیر استفاده از دستگاه های EMS بسیار زیاد شده است و بسیاری از افراد علاقه مند شده اند که از این دستگاه برای ورزش کردن استفاده کنند این سوال برای بسیاری از افراد پیش آمد که  هزینه ورزش EMS  در مقابل دیگر ورزش ها چگونه است و آیا ورزش کردن به وسیله دستگاه های Ems به صرفه است؟

برای پاسخ به این سوال باید توضیحات بسیار جامعی را در این زمینه ارائه داد که ما در این مطلب به توضیح آن خواهیم پرداخت. در واقع ما در این مطلب قصد داریم که به مقایسه هزینه ورزش EMS  در مقابل دیگر ورزش ها بپردازیم تا افراد با اطلاعات کامل در این زمینه ورزش ‌کردن به وسیله این دستگاه ها را انتخاب کنند. در این مطلب ابتدا توضیحی کوتاه درباره دستگاه های Ems خواهیم داد و بعد از آن به صورت کامل به بررسی موضوع هزینه ورزش EMS در مقابل دیگر ورزش ها می پردازیم.

دستگاه Ems چیست؟

همانطور که گفته شد در این مطلب ابتدا به بررسی این موضوع می پردازیم که این دستگاه ها چه هستند و کارکرد آنها چگونه است. دستگاه ems دستگاهی است که در هنگام ورزش کردن برای افزایش کارکرد بدن مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع یک دستگاه ems شامل یک دست لباس کامل است که ورزشکار این لباس را در هنگام ورزش کردن می پوشد، درون این لباس الکترودهایی وجود دارد که این الکترودها وظیفه انتقال جریان الکتریسیته را بر عهده دارند، هنگامی که ورزشکار شروع به ورزش کردن می کند این الکترودها جریان الکتریکی را وارد بدن شخص می کنند.

این جریان الکتریکی باعث می شود که مغز واکنش نشان دهد و دستور انقباض پی در پی عضلات را صادر نماید، این انقباض دقیقا همان حالتی را در بدن شما ایجاد می کند که ورزش های سنگین در بدن شما ایجاد می کنند، به این ترتیب شما با این که به صورت عادی ورزش‌ می کنید ولی تاثیر چند برابری آن را بر روی بدن خود مشاهده می کنید و همین عامل باعث می شود که عضلات شما خیلی سریع تر از حد معمول رشد کنند.

مقایسه هزینه ورزش EMS  در مقابل دیگر ورزش ها

به صورت کلی اگر بخواهیم به مقایسه هزینه ورزش EMS  در مقابل دیگر ورزش ها بپردازیم می توان گفت که هزینه این ورزش نسبت به بسیاری از ورزش ها بالاتر است، ولی چه چیزی باعث می شود که بسیاری از افراد این ورزش را انجام دهند و هزینه بالای آن را بپذیرند؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت که ورزش های مختلفی در دنیا وجود دارند که به وسیله آن ها می توانید اقدام به عضله سازی کنید، هر کدام از این ورزش ها دارای مزایا و معایبی می باشند که باعث می شوند افراد مختلف به سمت این ورزش ها بروند.

هر چه مزیت های یک ورزش بیشتر باشد افراد بیشتری به سراغ آن می روند و هر چه معایب آن بیشتر باشد افراد کمتری به سراغ آن می روند. حال عاملی که باعث می شود با وجود بالا بودن هزینه ورزش EMS  در مقابل دیگر ورزش ها باز هم افراد زیادی به سراغ این ورزش بروند این است که این ورزش دارای مزیت های پزشکی و ورزشی بسیار زیادی و همینطور معایب بسیار کم و تقریبا ناچیز می باشد.

دستگاه ems

مقایسه ورزش Ems در مقابل بدنسازی حرفه ای

هزینه ورزش EMS  در مقابل دیگر ورزش هایی همچون ورزش های هوازی بیشتر است ولی این هزینه دقیقا برابر مقداری است که ورزشکاران و بدنسازان حرفه ای صرف مکمل های خود برای رشد بدن خود می کنند، با این که این دو مقدار تقریبا برابر است ولی همانطور که میدانید مکمل هایی که بدنسازان حرفه ای از آن استفاده می کنند عوارض بسیار زیادی را برای بدن دارد و معمولا بعد از مدت کوتاهی این عوارض خود را به صورت های گوناگون نمایش می دهند.

شاید برایتان این اتفاق افتاده است که بعد از چند سال برخی از افرادی که قبلا از مکمل های ورزشی استفاده می کردند را ببینید و متوجه شوید که این افراد اضافه وزن آورده اند و مشکلات بسیار زیادی گریبان گیرشان شده است، ورزش کردن با دستگاه های Ems باعث می شود که شما همان هزینه ای که برای بدنسازی کرده اید را انجام دهید ولی هیچ گونه عوارضی در پی نداشته باشد و بتوانید بدون هیچ گونه دغدغه ای درباره آینده خود اقدام به ورزش کردن و عضله سازی کنید.

 

هزینه ورزش EMS  در مقابل دیگر ورزش ها( ورزش های هوازی)

یکی دیگر از روش هایی که می توانید برای عضله سازی از آن استفاده کنید ورزش های هوازی می باشد، ورزش های هوازی نیز همانند استفاده از ورزش های Ems دارای هیچ گونه عوارضی نمی باشند و یک مزیت بسیار بزرگی که دارند این است که هیچ گونه هزینه ای را برای شما ندارند و از آن جایی که ورزش های Ems هزینه بر هستند ممکن است بسیاری از افراد ورزش های هوازی را برای عضله سازی انتخاب کنند، ولی نکته ای که در این باره وجود دارد این است که ورزش های هوازی برای این که بتوانند عضله های شما را همانطور که می خواهید بسازند زمان بسیار زیادی را نیاز دارند .

این روش برای کسانی که می خواهند در مدت زمان کوتاهی عضله سازی کنند مفید نیست. البته ورزش کردن با دستگاه های Ems دارای مزیت های بسیار زیادی دیگری نیز می باشد که هزینه بالای آن را توجیه می کنند که از جمله این مزیت ها میتوان به از بین بردن سلولیت و کمک بسیار زیاد به ترمیم سلولی اشاره کرد.

بنابراین به صورت کامل توضیح دادیم که هزینه ورزش EMS  در مقابل دیگر ورزش ها شاید کمی بالاتر باشد ولی دارای مزیت های بسیار زیادی است که از لحاظ اقتصادی نیز در بسیاری از اوقات به سود شما می شود.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟