امروزه در دنیای جدید و خلاقانه، همه‌ی علوم دستخوش تغییرات بزرگ و پیشرفته شده‌اند و می‌توان گفت: این تغییرات در همه‌ی چیزهایی که در این دنیا وجود دارد دیده می‌شود و کاملاً واضح است. حال این تغییرات و وجود تکنولوژی‌های جدید در امور ورزشی و ورزش‌ها به‌وضوح حس می‌شود و کاملاً در همه‌ی آن‌ها نهفته شده است.

 

امروزه آزمایشگاه‌ها و مراکز تحقیقات ورزشی به لطف پیشرفت تکنولوژی و فناوری گسترده شده و تمام تجهیزات موجود در آن به‌روز، کارآمد و پیشرفته شده است. همچنین امروزه در باشگاه‌ها و ورزشگاه‌های پیشرفته و به‌روز دنیا؛ تکنولوژی و پیشرفت علم به‌عنوان یک همیار و کمک یار مربی دیده می‌شود و همین امر باعث تقویت و بهبود عملکرد تمرینات ورزشی و افزایش سطح تمرینات در دنیا می‌شود.

اگر در دنیای پیشرفته‌ی امروزی شما فردی باشید که نخواهید از این امکانات و رفاه استفاده کنید مطمئناً کسی شمارا درک نخواهد کرد و از شما خرده می‌گیرند زیرا تکنولوژی باعث می‌شود، دانش و علم درست برای استفاده از ابزار و یا خلاقیت‌ها را به دست آورید و از آن‌ها در مسیر درست استفاده کنید. مربیان و استادان ورزشی که از این تکنولوژی‌ها و فناوری‌های جدید در کنار تجربه و دانش خود در هر زمان و مکانی استفاده می‌کنند باعث می‌شوند که سطح و عملکرد آن‌ها از بقیه مربیان و استادان بیشتر و بالاتر به نظر برسد.

تکنولوژی در ورزش‌های بسیاری مثل ورزش‌های پربرخورد که برخورد بدنی بالایی در آن‌ها وجود دارد به‌وضوح دیده می‌شود و از طریق استفاده‌ی درست از این تکنولوژی می‌توان جلوی آسیب‌دیدگی‌های شدید ورزشی را گرفت و یا از طریق آن‌ها به درمان سریع آسیب‌دیدگی ورزشکاران پرداخت و همچنین حافظ و نگه‌دارنده‌ی سلامت و تندرستی ورزشکاران باشد.

به‌عنوان‌مثال

یکی از امکانات پرکاربرد تکنولوژی، استفاده از دوربین‌ها و کنترل‌کننده‌های بسیار حرفه‌ای، با دقت، ریزبین، باکیفیت و پرسرعت است که در مسیر و راستای پیشرفت نرم‌افزار بیومکانیک به تیم‌های حرفه‌ای و بزرگ این اجازه و امکان را می‌دهد که تصویر دقیق و درستی از حرکات بازیکنان خود مشاهده کنند و به‌راحتی به آنالیز تیم بپردازند.

این مشاهده و بازدید فیلم‌ها، می‌تواند به مربیان و مسئولان تیم کمک و راهنمایی بزرگی درزمینهٔ ارتباط حرکتی بازیکن که زنجیره‌ای از حرکات عضلات، ماهیچه‌ها، مفاصل و حرکات مختلف بدنی است، بکند. اطلاعات به‌دست‌آمده در این زمینه برای پیشرفت سرعت و عکس‌العمل سریع بازیکن‌ها، دقت و ریزبینی و همچنین در کنار آن برای تحلیل و نکته‌یابی نشانه‌ها و علائم ممکن مثلاً عدم حفظ تعادل در هنگام حرکت و یا ضربه زدن که درنهایت آن، باعث آسیب‌دیدگی‌های شدید و نا به هنجاری خواهد شد، می‌شود.

امروزه و در دنیای جدید تکنولوژی و فناوری

اندازه‌گیری و برآورد میزان تمرکز و قدرت فکری، آمادگی و وجود عکس‌العمل سریع و واکنش مناسب، میزان و نحوه گرم کردن یک فوتبالیست حرفه‌ای در زمین‌بازی، یا یک دروازه‌بان فوتبال در هنگام دریافت ضربه‌ی شدید پنالتی و یا یک بازیکن تیم ملی هاکی روی یخ در یک نبرد و مسابقه‌ی سخت و نفس‌گیر رودررو در یک بازی مهم امکان‌پذیر و موجود شده است.

مهم‌ترین نکته و کارایی تکنولوژی در این است که متخصصان و مربیان ورزشی و استادان حرفه‌ای می‌توانند از این اطلاعات مختلف به‌دست‌آمده استفاده کنند واژ طریق آن بتوانند بازیکن‌ها و عملکردهای آن‌ها را برای هر قسمتی از بازی تشخیص دهند و بهترین و متناسب‌ترین بازیکن برای هر رشته را برگزینند.

دستگاه EMS

دستگاه ورزشی ems و برند معتبر لانسگو (loncego)

در زندگی همه‌ی انسان‌ها تناسب‌اندام و ورزش کردن یک آرزوی دیرینه و دشوار است که روزبه‌روز با پیشرفت و افزایش تکنولوژی این ورزش‌ها و دستگاه‌های ورزشی به‌روز و جدید می‌شوند و کارایی بسیار بالایی را در برمی‌گیرند. در این مقاله یکی از مناسب‌ترین، کاربردی‌ترین، بهترین و مفیدترین دستگاه‌های ورزشی دنیا را برای داشتن اندام و بدنی سالم به شما دوستان عزیز معرفی خواهیم کرد.

دستگاه ورزشی و به‌روز ems یکی از دستگاه‌های مناسب برای داشتن یک بدن زیبا، ورزیده و عضلانی طراحی و ساخته‌شده است. از دستگاه‌های ems می‌توان در کنار ورزش‌های گوناگون و مختلف استفاده کرد و از نتایج بی‌نظیر آن بهره برد. همچنین لازم به ذکر است که یکی از کارایی‌ها و مزیت‌های مهم و برتر دستگاه‌های ورزشی ems آن است که در هر زمان و در هر محیط و شرایطی می‌توانید از آن استفاده کنید و به اندام موردنظر خود برسید.

شما ورزشکاران عزیز و یا علاقه‌مندان به تناسب‌اندام می‌توانید از دستگاه‌های ورزشی و به‌روز ems در خانه و یا حتی محل کار خود استفاده کنید و نتایج بی‌نظیر آن را با چشمان خود ببینید و در بدن خود احساس کنید. شما می‌توانید بدون نیاز رفتن به باشگاه در هرزمانی که فرصت داشته‌اید از دستگاه‌های ورزشی و کاربردی ems استفاده کنید.

در بدن و آناتومی بدن ما علاوه بر ایمپالس‌ها، حسگرها و جریان‌های عصبی بسیاری وجود دارند که از سمت مغز که مرکز فرماندهی است به‌سوی عضلات و ماهیچه‌های سراسر بدن فرستاده می‌شود و درنهایت آن‌ها را تحریک می‌کند. این ایمپالس‌ها و جریان‌های مختلف می‌تواند به صورت‌های دیگری هم ظاهر شوند و اندام‌های بدن ما را از طریق جریان‌های الکتریکی خارجی و بیرونی منقبض کنند و واکنش‌های متفاوتی را نشان دهند.

دستگاه‌های ورزشی و کاربردی ems جریان‌ها و شدت‌های مختلف الکتریکی را به صورت‌های متفاوت در دستگاه ورزشی ems به وجود می‌آورند که این جریان‌های مختلف با شدت‌های گوناگون از طریق پدهای مخصوص و خاصی که بر روی بدن و پوست بدن قرار می‌گیرد، باعث تحریک عضلات و ماهیچه‌ها می‌شود و درنتیجه عضلات را منقبض می‌کند. چنین کاری باعث می‌شود بدن و پوست بدن سفت شود و عضلات تقویت گردد.

در اینجا لازم به ذکر است

یکی از کارآمدترین، معروف‌ترین، بهترین و سرشناس‌ترین برندهای به نام و معتبر دستگاه‌های ورزشی ems, دستگاه و برند ورزشی لانسگو است که می‌توان به کارایی و نتایج بسیار بالای آن اشاره کرد. برند ورزشی لانسگو دستگاه ورزشی است که در ایران و بیشتر باشگاه‌های ایران موجود هست و کارایی بسیار بالایی را دارد. دستگاه ورزشی و برند لانسگو ساخت کشور آلمان است که از کیفیت و کارایی بسیار بالا و تأثیرگذاری برخوردار است.

همچنین برند و نام تجاری loncego یکی از کاربردی‌ترین، بهترین، معروف‌ترین و پرطرفدارترین برندهای دستگاه ورزشی ems در دنیا است که جواب دهی بسیار بالایی را در پرونده‌ی خود ثبت کرده است. برند و نام تجاری loncego, مفیدترین دستگاه ورزشی است که بهترین کارایی و عملکرد را برای افراد و ورزشکاران حرفه‌ای و یا افراد مبتدی که تازه به ورزش روی آورده‌اند را رقم‌زده است.

افراد و کسانی که از دستگاه و برند loncego استفاده کرده‌اند، بسیار راضی و خوشنود بوده و از این روش ورزشی به‌طور مداوم استفاده کرده‌اند. از دستگاه loncego به دلیل آموزش‌های فردی و نکات مهمی که ارائه کرده است، می‌توان به‌راحتی و آسانی استفاده کرد و کارهای مختلف با دستگاه ورزشی loncego را آموخت.

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی لانسگو ایران آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.
سلام دوست من ? ، شما هم دوست دارید از خدمات مجموعه ی ما استفاده کنید؟